Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihan loppu, mies ei välitä.

Vierailija
30.07.2014 |

En tiedä mitä tehdä. :/ Hermostun lapsille tosi herkästi kun väsy jo niin valtava ja pinna tiukalla kokoajan. Sitten on entistä paskempi olo itsellä ku lapsille hermostun. Ei tämä heidän vikansa ole!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnellisuus lähtee aina itsestä, et voi ulkoistaa pahaa oloasi lapsille tai miehellesi.

Vierailija
2/6 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kannattaa varmasti miettiä, miksi olet väsynyt. Oletko raskaana? Nukutko liian vähän? Oletko masentunut? Sairas? Ja kun väsymyksesi syy selviää, sen jälkeen keksiä siihen ongelmaan ratkaisuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää. Mikä vie voimat?

Vierailija
4/6 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sen miehen...

Vierailija
5/6 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se miehen välittäminen ja sympatia mitään sinua auttaisi. Mutta se voisi auttaa, jos mies voisi jotenkin käytännössä helpottaa taakkojasi, esim. osallistumalla enemmän kotitöihin.

Onko sinulla joku erityinen elämäntilanne tai asia nyt mikä sinut uuvuttaa? Sellaisia vaiheita kyllä tulee useimpien elämässä ja harva meistä selviää niistä ilman että tulemme purkaneeksi myös viattomiin ahdistustamme. Olen minäkin hulluina vuosina kun lapset oli pieniä ja minulla stressaava työ, joskus ollut poissaoleva tai tiuskinut lapsille, mikä on väärin toki, mutta en jaksa itseäni siitä loputtomiin syyllistää, koska minäkin olen vain ihminen enkä kaiken kestävä pyhimys. Toki väkisin purkautuva ahdistus on syytä ottaa vakavasti ja miettiä miten voisi keventää taakkojaan. Mutta aina ei vaan voi, ja sitten pitää vaan kestää ja odottaa parempia aikoja.

Vierailija
6/6 |
30.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut viimeiset 16-vuotta aika ajoin väsynyt, vaikka ei ole edes miestä.