Olen toinen nainen ja syvästi rakastunut
Tämä mies on pomoni yhdessä firmassa, kolme lasta (poikia kaikki) ja vaimo. Olen rakastunut häneen. Olemme harrastaneet muutaman kerran seksiä. Kuinka saan miehen itselleni? Mies on 41v ja minä 29v.
N29
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaupunki?
Helsinki, enempää en kerro.
AP
Saat jos hän jättää vaimonsa. Uskotko että jättäisi?
Vierailija kirjoitti:
Rahalla? N55
Olen melko köyhä.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaupunki?
Helsinki, enempää en kerro.
AP
Saattaa olla mun mies, pidä hyvänäs.
Tunnen sääliä ja surua vaimoa kohtaan, joka ansaitsee parempaa kohtelua.
Äläs nyt kirjoittele tänne meidän asioista noin tarkasti. Tuostahan rouvakin jo tunnistaa meidät.
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma ei voi lasten takia jättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma ei voi lasten takia jättää.
AP
Ei jumaliste. Tuo sotku kuin tosta räjähtää, ei enää toi suhde kiinnosta. Olet sitten 3 lapsen äitipuoli, katsot kun lapset oireilevat erosta ja kaikki on sun syytä. Ex-vaimo vihaa sua. Yrität pärjätä ja säätää tossa suhteessa, kunnes väsyt koko rumbaan ja eroat, kun haluat oman ydinperheen, etkä toisen jämiä. Paras vaan skipata kyydistä jo nyt.
Kerrot miehelle, että olet rakastunut ja toivot yhteistä elämää. Mies huomaa tuntevansa samoin, jättää perheensä, ja elätte onnellisina elämänne loppuun saakka! ❤️
(Mitä nyt muutaman vuoden kuluttua mies pettää sinua, pettäjä kun on luonteeltaan. Mutta sehän ei sinua tunnu haittaavan.)
Vierailija kirjoitti:
Äläs nyt kirjoittele tänne meidän asioista noin tarkasti. Tuostahan rouvakin jo tunnistaa meidät.
Olisi hyvä, jos vaimo saisi jotenkin tietää, mutta en voi kertoa, koska sitten tämä mies suuttuisi minulle.
AP
Vierailija kirjoitti:
Ei jumaliste. Tuo sotku kuin tosta räjähtää, ei enää toi suhde kiinnosta. Olet sitten 3 lapsen äitipuoli, katsot kun lapset oireilevat erosta ja kaikki on sun syytä. Ex-vaimo vihaa sua. Yrität pärjätä ja säätää tossa suhteessa, kunnes väsyt koko rumbaan ja eroat, kun haluat oman ydinperheen, etkä toisen jämiä. Paras vaan skipata kyydistä jo nyt.
Rakastan tätä miestä enemmän kuin mitään muuta. Ajattelen häntä koko ajan, enkä saa pois mielestäni.
AP
Hanki elämä. Ilman varattua vanhaa ukkoa jolls on jo perhe.
"Jos olisit fiksumpi, voisi sanoa tyhmäksi."
Vierailija kirjoitti:
Hanki elämä. Ilman varattua vanhaa ukkoa jolls on jo perhe.
En voi. Hän on sielunkumppanini, elämäni suurin rakkaus.
AP
Eikö sinua yhtään haittaa se tosiasia, että mies pettää? On rakastunut, sitoutunut, mennyt naimisiin, perustanut perheen… eikä arvosta sitä tai kunnioita vaimoaan. Valehtelee päin naamaa ja pettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan tätä miestä enemmän kuin mitään muuta. Ajattelen häntä koko ajan, enkä saa pois mielestäni.
AP
Kuulostaa pakkomielteeltä eikä rakkaudelta.
Mikä kaupunki?