Olen toinen nainen ja syvästi rakastunut
Tämä mies on pomoni yhdessä firmassa, kolme lasta (poikia kaikki) ja vaimo. Olen rakastunut häneen. Olemme harrastaneet muutaman kerran seksiä. Kuinka saan miehen itselleni? Mies on 41v ja minä 29v.
N29
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Trolli mikä trolli.
Jep, tuskin itkee sängynpohjalla saatua palautetta.
Jätä hyvä ihminen se tyyppi. Hän on sitoutunut vaimoonsa lapsiinsa ja Omaan asumiseensa. Pettäminen näköjään sujuu monelta ukkomieheltä hyvin. On kokemusta. Valitettavasti. Jätä se. Itse olin maassa jonkun kuukauden mutta selvisin.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on paha läheisriippuvuus, ja orastava alkoholiongelma. Olen myös 50kg ylipainoinen, yleensä kukaan ei minusta kiinnostu.. Tämä on ainoa mahdollisuuteni parisuhteeseen. Auttakaa!
AP
Tuo jo kertoo, että provo on.
AP on luultavasti antanut noin tarkat tiedot siksi, että joku miehen läheinen tai tuttu tunnistaisi miehen, mies kärähtäisi ja vapautuisi hänelle. Usko jo hyvä nainen ettei niin käy, olet kuvitellut asioita joita ei ole olemassa ja jos mies haluaisi sinun kanssa olla, hän olisi jo jättänyt perheensä.
Silloin jos rakastaa toista niin siinä ei vaimokaan pidättele. Mies ei siis rakasta sinua.
Näppituntumani sanoo, että pettävät miehet yleisesti halveksivat naisia ja jakavat heidät kunnollisiin ja huonoihin. Vaikka vaimo ottaisi eron, he tuskin vakiintuisivat sen pettämiskaverinsa kanssa vaan ottaisivat mieluummin jonkun ihan uuden 'puhtoisen" naisen uudeksi puolisoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on paha läheisriippuvuus, ja orastava alkoholiongelma. Olen myös 50kg ylipainoinen, yleensä kukaan ei minusta kiinnostu.. Tämä on ainoa mahdollisuuteni parisuhteeseen. Auttakaa!
AP
Tuo jo kertoo, että provo on.
Ap ei ollut tuo jolla läheisriippuvuus, alkoholiongelma ja 50 kg ylipainoa. Se oli joku, joka teeskenteli ap:ta ja ap sen jo kertaalleen korjasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki elämä. Ilman varattua vanhaa ukkoa jolls on jo perhe.
En voi. Hän on sielunkumppanini, elämäni suurin rakkaus.
AP
Pettäjä sielunkumppanisi? Eikä varmasti ole edes rakastunut sinuun, kunhan vain etsii vaihtelua ja väliaikaista jännitystä elämäänsä. Näitä miehiä on paljon. Itsekin aikoinaan niitä käytin, mutta enää ei ole tarvetta.
Vanha topiikki, tiedän. Googlettelin tätä asiaa ja tämä tuli esiin.
Olen tällä hetkellä toinen nainen. Yritämme lasta, sillä molemmat meistä haluaa ja minulla alkaa päivät käymään vähiin. Tiedän, että jään yksin lapsen kanssa (jos olen raskautunut viimeisimmästä kerrasta) ja olen aina toinen nainen. Vaimo ei luultavasti tiedä meistä ja mies vaikuttaa suht onnelliselta hänen kanssaan. Aina puhunut kauniisti vaimostaan, ei koskaan rumaa sanaa. Ei osaa sanoa, miksi kuitenkin käy panemassa kanssani ja viettää osan lomistaan kanssani. Tapaamme pari kertaa viikossa vähintään.
Heräsin tänään tästä meidän suhteestamme ja koitan kerätä voimia ilmoittaa, että en pysty enää. Olen jonkinlaisessa riippuvuussuhteessa mieheen. Ei tämä rakkautta ole osaltani. Miehen vaimoa käy sääliksi ja näen miehen nykyään reppanana ja munattomana otuksena. Kunnioitusta ei häntä kohtaan ole.
Kiitän ja kumarran tästä keskustelusta ja toivon, että tulisi lisää aiheeseen liittyen jos joku haluaa jakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vanha topiikki, tiedän. Googlettelin tätä asiaa ja tämä tuli esiin.
Olen tällä hetkellä toinen nainen. Yritämme lasta, sillä molemmat meistä haluaa ja minulla alkaa päivät käymään vähiin. Tiedän, että jään yksin lapsen kanssa (jos olen raskautunut viimeisimmästä kerrasta) ja olen aina toinen nainen. Vaimo ei luultavasti tiedä meistä ja mies vaikuttaa suht onnelliselta hänen kanssaan. Aina puhunut kauniisti vaimostaan, ei koskaan rumaa sanaa. Ei osaa sanoa, miksi kuitenkin käy panemassa kanssani ja viettää osan lomistaan kanssani. Tapaamme pari kertaa viikossa vähintään.
Heräsin tänään tästä meidän suhteestamme ja koitan kerätä voimia ilmoittaa, että en pysty enää. Olen jonkinlaisessa riippuvuussuhteessa mieheen. Ei tämä rakkautta ole osaltani. Miehen vaimoa käy sääliksi ja näen miehen nykyään reppanana ja munattomana otuksena. Kunnioitusta ei häntä kohtaan ole.
Kiitän ja kumarran tästä keskustelusta ja toivon, että tulisi lisää aiheeseen liittyen jos joku haluaa jakaa.
Tulitko raskaaksi?
Vierailija kirjoitti:
AP
No niin, menehän terapiaan ja ala kuntoilla, etsi itsekunnioituksesi takaisin ja sinun ei tarvitse liimaantua kuvitelmaan ihmeellisestä rakkaudesta.
Provotteluahan tämä mutta jos joku tarttee tuon nevon..
En lukenut koko ketjua, eikö kukaan ole kommentoinut tuota työkuviota? Jos työnantaja saa tietää, niin jomman kumman on vaihdettava tiimiä. Pomo ja alainen eivät voi seurustella. Voipi käydä niin, että se joka on alempana hierarkiassa, joutuu lähtemään, ehkäpä koko firmasta…
Olin itse tosi kivassa työpaikassa ihanassa tiimissä. Ja ihastunut pomooni. En tiedä oliko molemminpuolista (molemmat naimisissa). Pidin ihastuksen täysin omana tietonani. Pelkäsin, että jos huhut lähtevät leviämään, minä olen arvatenkin se joka saa lähteä.