Olen toinen nainen ja syvästi rakastunut
Tämä mies on pomoni yhdessä firmassa, kolme lasta (poikia kaikki) ja vaimo. Olen rakastunut häneen. Olemme harrastaneet muutaman kerran seksiä. Kuinka saan miehen itselleni? Mies on 41v ja minä 29v.
N29
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika irtisanoutua ja sanoa ettet aio jäädä odottamaan, kakkosmuijana. Tai voithan olla ties monesko.. Siinä vierähtää elämästäsi vuosikausia kunnes ukko löytää taas uuden, fitimmän ja nätimmän höynäytettävän.
Kasvata selkäranka, mieti omalle kohdalle.. astu tuon vaimon kenkiin. Olisko mukava itsellä tuommonen mies, puhuu vaimosta toiselle noin inhottavasti, toivoo ettei olisi lapsia tehty? Kylmää.
Mies kyllä rakastaa lapsiansa ja siksi ei juuri jätä vaimoansa. Sanonut vaan, että jos niitä ei olisi, niin jättäisi heti vaimonsa ja ottaisi mut. Eikö vaimollekin olisi parempi joku mies, joka rakastaa häntä? Kun me miehen kanssa rakastetaan toisiansa.
AP
Et rakasta, rakkaus ei ole itsekästä. Rakkaus on toista kunnioittavaa. Et kunnioita miehen avioliittoa eikä mieskään kunnioita sinua. Luvassa on sydänsuruja. Olet vain rakastunut, ja voit omalla tahdollasi hillitä tunteitasi.
Hanki muuta ajateltavaa. Jätä se mies. Sinun parastasi ajattelen. Rakastuminen menee ohi, silloin olisit vain pettynyt, jos jatkat tätä.
Onko kuitenkin luvannut erota kun lapset täysi-ikäisiä? Varmasti siihen asti voit odottaa jos tosirakkaus kyseessä 😍. Hyvin näissä tarinoissa yleensä käy, jaksa vain uskoa ja luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos tämä ei ole provo, niin apua :D
Tuollaisesta tilanteesta harvoin syntyy mitään vakavaa suhdetta.
Olen miettinyt välillä suhteen päättämistä, mutta se alkaa heti itkettämään ja tuntuu, että en pysty elämään ilman häntä. Sinänsä mietin kyllä, että jos alkaisimme seurustelemaan, niin mitä kaverit, perhe, tuttavat yms. ajattelisi...
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et sinä häntä sitten ikinä saa, jos kerran ei voi erota lasten takia. Et ainakaan ennen kuin lapset ovat tarpeeksi vanhoja.
Jos joku muu kertoisi vaimolle, niin ettei mies suuttuisi minulle. Mies ei kuitenkaan suostu tekemään mitään muiden nähtävillä...
AP
Mä voin kertoo. Nimet ja numerot vaan tiskiin, niin kyllä hoituu!
Minulla on paha läheisriippuvuus, ja orastava alkoholiongelma. Olen myös 50kg ylipainoinen, yleensä kukaan ei minusta kiinnostu.. Tämä on ainoa mahdollisuuteni parisuhteeseen. Auttakaa!
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No et sinä häntä sitten ikinä saa, jos kerran ei voi erota lasten takia. Et ainakaan ennen kuin lapset ovat tarpeeksi vanhoja.
Jos joku muu kertoisi vaimolle, niin ettei mies suuttuisi minulle. Mies ei kuitenkaan suostu tekemään mitään muiden nähtävillä...
AP
Mä voin kertoo. Nimet ja numerot vaan tiskiin, niin kyllä hoituu!
En taida uskaltaa. Jonkun pitäisi nähdä mies ja mä yhdessä...
AP
Vierailija kirjoitti:
Minulla on paha läheisriippuvuus, ja orastava alkoholiongelma. Olen myös 50kg ylipainoinen, yleensä kukaan ei minusta kiinnostu.. Tämä on ainoa mahdollisuuteni parisuhteeseen. Auttakaa!
AP
Tämä en ole minä. Ei ole alkoholiongelmaa, eikä ylipainoa.
AP
Mutta patologinen valehtelija olen, ja trolli.
AP
Vierailija kirjoitti:
Mutta patologinen valehtelija olen, ja trolli.
AP
En ole sitäkään.
AP
Ajattele asiaa siten, että miehellä seisoo enää n. kymmenen vuotta. Seksi loppuu silloin kun olet hehkeimmillään oleva 4-kymppinen puuma.
Sellainen ratkaisu olisi, että vaimo löytää toisen. Usuta komeita miespuolisia ystäviäsi vamppaamaan hänet. Voivat sitten heti jättää, kun tehtävä suoritettu.
Pienintäkään mahdollisuutta siihen että mies jättäisi perheensä ei ole. Jos et pääse irti heti, niin odota että alkuhuuma hiipuu ja lähde sitten.
Jos nyt oikeasti et ole trolli, niin tässä muutama asia harkittavaksi
1) Ajatus ihastuksesta luopumisesta tuottaa tuskaa siksi, että ihastus muistuttaa aivokemiallisesti huumeriippuvuutta. Se itkuisuus ja tuska mitä koet on vieroitusoire. Pelkkä raju ihastuminen ei millään tavalla tarkoita, että juuri tämä mies on sinulle ainoa oikea.
2) Jos saisit miehen itsellesi niin hän ei olisi sama hurmaava, syvällisiä puhuva ihastunut mies joka pakenee sinun kanssasi arkeaan salarakaskuvioon. Jos saisit hänet, SINUSTA tulisi arkipäivää. Hän olisi eronnut 3 lapsen isä jonka keskittyminen siirtyisi lasten oireiluun ja arjen pyörittämisen hankaluuteen. Mies tarkoittaa mitä sanoo: hän toivoo että tilanne olisi erilainen ja hän olisi lapseton, jolloin hän voisi erota vaimostaan tuhoamatta perhettään ja olla lapseton, vapaa sinkku.
3) 30-40v on kivaa aikaa ihmisen elämässä ja sinulta se menee hukkaan jos käytät sen siihen, että roikut salarakkaana ja yrität tuhota toisen ihmisen perhettä.
Onko vielä mies niin kiusallisessa tilanteessa, että vaikkei vaimoaan rakasta niin ei haluaisi myöskään loukata eikä pettäminen ole käynyt mielessäkään aikaisemmin? Nyt on vaan niiiin rakastunut sinuun ettei ole voinut kuvitellakaan tällaista olevan ja ei voi itselleen mitään
Ap. Ota järki käteen ja sanoudu irti kokonaan varatusta miehestä. Mielikuvituksesi on laukannut pilven reunalle. Tule välittömästi alas ja sano miehelle, että oli suuri virhe ruveta suhteisiin hänen kanssaan. Älä itse harrastamaan jotakin ja mene illalla ulos. Varmasti löydät vapaata seuraa ukkomiehen tilalle. Ymmärrätkö myös sen, että on rikos rikkoa toisen perhe-elämä.
Kerrot vaimolle suhteestanne. Mies tuskin itse hakee sinusta arjen piristystä ja huomionhakua kummempaa, joten tilaisuutesi on siinä, että paljastat vaimolle kaiken. Vaimo jättää, mies hakee lohtua luotsasi, jne.
Vierailija kirjoitti:
Kerrot vaimolle suhteestanne. Mies tuskin itse hakee sinusta arjen piristystä ja huomionhakua kummempaa, joten tilaisuutesi on siinä, että paljastat vaimolle kaiken. Vaimo jättää, mies hakee lohtua luotsasi, jne.
Tämä on myös moraalisin teko, jonka voit tehdä. Kai haluat jatkossakin katsoa itseäsi selkä suorana peiliin?
Jos tämä ei ole provo, niin apua :D
Tuollaisesta tilanteesta harvoin syntyy mitään vakavaa suhdetta.