Olen toinen nainen ja syvästi rakastunut
Tämä mies on pomoni yhdessä firmassa, kolme lasta (poikia kaikki) ja vaimo. Olen rakastunut häneen. Olemme harrastaneet muutaman kerran seksiä. Kuinka saan miehen itselleni? Mies on 41v ja minä 29v.
N29
Kommentit (92)
Pöljät tää on selkeä trollolloo ketju. Jonkun pikkupojan tekemä, joka hihittelee nyt teidän tosikkojen viesteille. Trollolloo pikkulapselle viesti - kasva jo aikuiseksi.
Kunhan ukolla käy käry, oli syy mikä tahansa, niin sinä tyttöparka olet se joka jää yksin ja johon sattuu. Mies jättää sinut kuin nallin kalliolle ja alkaa kasaamaan perheensä sirpaleita kunnes löytää taas uuden hölmön mälliämpärikseen
AP, totta kai mies puhuu sinulle ummet ja lammet, jotta saa jatkossakin sinut vällyjen väliin ja elämäänsä vähän piristystä. Sitä sinä olet, hetken huuma. Ties vaikka kuinka mones.
Jos olisit miehelle ainutlaatuisen tärkeä, hän olisi pakannut laukkunsa ja jättänyt vaimonsa ollakseen kanssasi. Oikeasti lapset eivät mitään estä, mutta on kätevää sanoa niin toiselle naiselle, sillä se on syy, jonka jokainen ymmärtää.
Ap, elämäsi menee näin: odotat, odotat ja odotat. Saat hetken ja viestin siellä, toisen täällä. Salassa. Vaimo ja lapset saavat parhaat palat. Vuodet vierivät. Olet jo 29, joten hetkessä on mennyt vuosikymmen ja hieman lisää ja mahdollisuutesi omaan perheeseen (jos sellaista siis haluat) vierivät hukkaan. Mies keksii syitä syiden perään ja kohta huomaat, että mies onkin jo vaari, sinä liian vanha saamaan omia lapsia, eikä mies ole jättänyt perhettään sinun vuoksesi.
Pahimmassa tapauksessa käy toki niin, että mies jättää perheensä - jonkun toisen naisen vuoksi. Näin kävi tutulleni, joka oli pitkään perheellisen miehen salarakas. Aivan samaa satua hänellekin syötettiin. Siellä kävi kuitenkin niin, että vaimo kuoli ja tuttava luuli hetkensä koittavan. Mies vain jättikin hänet ja meni naimisiin vieläkin nuoremman toisen naisen kanssa.
Tee itsellesi palvelus, ap, ja etsi vapaa mies. Heitäkin on. Vaihda työpaikkaa tai saman talon sisällä muualle, jos voit, jotta pääset kauas tästä miehestä. Et saa onnellista loppua toisena naisena. Miehen perhe saa kyllä selville, että koska suhde on alkanut ja sitten helvetti on irti. Oma perheesi, jos heillä on yhtään moraalia, tuomitsee myös pettämisesi, vaikka muuten haluavat parastasi.
Sinun parhaasi löytyy parisuhteesta, joka perustuu aidolle rakkaudelle ja luottamukselle, etkä sitä löydä tuon miehen kanssa. Olet hullaantunut ja seksi sekoitti pääsi, joten et ajattele selvästi. Oletko miettinyt, että millainen parisuhde sinulla olisi tuon miehen kanssa, jos ihme kävisi, ja olisitte yhdessä? Olisit ehkä alussa onnesi kukkuloilla, sitten ymmärtäisit, ettet voi luottaa mieheen pätkääkään, koska hän petti vaimoaan kanssasi, hän kyllä löytää tilaisuuden pettää sinua matkan varrella, jos/kun niin haluaa ja tuollaiset miehet yleensä myös haluavat. Et voi luottaa hänen 100-prosenttisesti koskaan. Samalla kannat syyllisyyttä suhteestanne, tunnet lasten, ex-vaimon ja monen muun vihan ja saat ne myös päällesi. Olisitko siihen valmis?
Etsi vapaa mies, ap. Hänen kanssaan saat aidon parisuhteen, jonka ansaitset.
Vierailija kirjoitti:
Ap. Ota järki käteen ja sanoudu irti kokonaan varatusta miehestä. Mielikuvituksesi on laukannut pilven reunalle. Tule välittömästi alas ja sano miehelle, että oli suuri virhe ruveta suhteisiin hänen kanssaan. Älä itse harrastamaan jotakin ja mene illalla ulos. Varmasti löydät vapaata seuraa ukkomiehen tilalle.
Ymmärrätkö myös sen, että on rikos rikkoa toisen perhe-elämä.
Ei ole rikos, ei saa sakkoja eikä joudu linnaan.
Ap: mieti tätä: Ihan oikeasti mies on seissyt papin edessä (tai maistraatissa) nykyisen vaimonsa kanssa ja vannonut, naista silmiin katsoen, valat. Jos rakkaus väljenee, niin eikö kuitenkin rehellisyyden pitäisi pysyä? Jos hän olisi tosissaan sinun suhteesi, hän kertoisi vaimolleen tilanteen.
Jos vaimo saa tietää ja hakee eroa, ja sinä saat miehen, ja hän vannoo valat samalla lailla. Miksi hän sinulle ei valehtelisi kun kyllästyy?
Vapaan miehen valinta säästäisi sinut monelta epämiellyttävältä puheluita ja tapaamiselta, vihaisten poikien kanssa tappeluilta, surulta kun lomia ei voi suunnitella haluamallasi tavalla, ongelmilta mitä tulee poikien rippi- ja yo-juhliin ja häihin, häpeältä kun olet monen mielestä aina vain se avioliitonrikkoja.
Tee itsellesi palvelus ja sano miehelle: YKSI LIITTO KERRALLAAN ja tule sitten kun ero on selvä!
Ap, älä toivo, että joku kertoo teistä vaimolle. Saat vaimon vihan vuoren varmasti ja sitten käy niin, että mies suuttuu myös sinulle ja jättää sinut. Sitten hän puhuu ummet ja lammet vaimolleen pelastaakseen liittonsa, sillä suuri osa näistä miehistä ei ole oikeasti edes mihinkään lähdössä. Toinen nainen tuo hieman eri meininkiä petiin ja on James Bond olo, kun menee salatapaamisiin.
Sinun kohdallasi on huono juttu, että teillä on sama työpaikka. Työelämäsi voi kärsiä, kun asia paljastuu.
En ymmärrä näitä toisia naisia. En ikinä huolisi toisen jätteitä.
Vierailija kirjoitti:
AP, totta kai mies puhuu sinulle ummet ja lammet, jotta saa jatkossakin sinut vällyjen väliin ja elämäänsä vähän piristystä. Sitä sinä olet, hetken huuma. Ties vaikka kuinka mones.
Jos olisit miehelle ainutlaatuisen tärkeä, hän olisi pakannut laukkunsa ja jättänyt vaimonsa ollakseen kanssasi. Oikeasti lapset eivät mitään estä, mutta on kätevää sanoa niin toiselle naiselle, sillä se on syy, jonka jokainen ymmärtää.
Ap, elämäsi menee näin: odotat, odotat ja odotat. Saat hetken ja viestin siellä, toisen täällä. Salassa. Vaimo ja lapset saavat parhaat palat. Vuodet vierivät. Olet jo 29, joten hetkessä on mennyt vuosikymmen ja hieman lisää ja mahdollisuutesi omaan perheeseen (jos sellaista siis haluat) vierivät hukkaan. Mies keksii syitä syiden perään ja kohta huomaat, että mies onkin jo vaari, sinä liian vanha saamaan omia lapsia, eikä mies ole jättänyt perhettään sinun vuoksesi.
Pahimmassa tapauksessa käy toki niin, että mies jättää perheensä - jonkun toisen naisen vuoksi. Näin kävi tutulleni, joka oli pitkään perheellisen miehen salarakas. Aivan samaa satua hänellekin syötettiin. Siellä kävi kuitenkin niin, että vaimo kuoli ja tuttava luuli hetkensä koittavan. Mies vain jättikin hänet ja meni naimisiin vieläkin nuoremman toisen naisen kanssa.
Tee itsellesi palvelus, ap, ja etsi vapaa mies. Heitäkin on. Vaihda työpaikkaa tai saman talon sisällä muualle, jos voit, jotta pääset kauas tästä miehestä. Et saa onnellista loppua toisena naisena. Miehen perhe saa kyllä selville, että koska suhde on alkanut ja sitten helvetti on irti. Oma perheesi, jos heillä on yhtään moraalia, tuomitsee myös pettämisesi, vaikka muuten haluavat parastasi.
Sinun parhaasi löytyy parisuhteesta, joka perustuu aidolle rakkaudelle ja luottamukselle, etkä sitä löydä tuon miehen kanssa. Olet hullaantunut ja seksi sekoitti pääsi, joten et ajattele selvästi. Oletko miettinyt, että millainen parisuhde sinulla olisi tuon miehen kanssa, jos ihme kävisi, ja olisitte yhdessä? Olisit ehkä alussa onnesi kukkuloilla, sitten ymmärtäisit, ettet voi luottaa mieheen pätkääkään, koska hän petti vaimoaan kanssasi, hän kyllä löytää tilaisuuden pettää sinua matkan varrella, jos/kun niin haluaa ja tuollaiset miehet yleensä myös haluavat. Et voi luottaa hänen 100-prosenttisesti koskaan. Samalla kannat syyllisyyttä suhteestanne, tunnet lasten, ex-vaimon ja monen muun vihan ja saat ne myös päällesi. Olisitko siihen valmis?
Etsi vapaa mies, ap. Hänen kanssaan saat aidon parisuhteen, jonka ansaitset.
Tiivistää yhteen kaiken jo kommentoidun. Oppimateriaaliksi jokaiselle ko. tilanteessa olevalle.
Jos et olisi trolli, niin sanoisin että ei se eroa. Ei halua jättää lapsiaan ja maksaa 15v. elareita. Sitäpaitsi rakastaa vaimoaan, sä olet vaan reikä.
Kasva aikuiseksi.
I can see a trouble coming to your way.
Mulla oli tuollainen suhde jokunen vuosi sitten, kesti yli kolme vuotta. Mies oli 45, minä 30, vanha tuttuni, lähennyimme kun mulla vaikea elämänvaihe ja kaipasin tukea. Hän oli ihana, meillä oli syvä yhteys ja rakastin häntä kovasti. Seksi oli ihanaa. Hän kävi luonani ruokatunnilla aina kun pääsi (itsellenikään ei olisi sopinut muulloin joten tämä oli ok ja tuntui jopa paljolta) joskus jopa auttoi rahallisesti pyytämättä. Oli selvää ettei hän jättäisi perhettään mutta kolmen vuoden jälkeen aloin väsyä siihen että hänellä oli niin paljon töitä. Välillä olimme muutaman kuukaudenkin erossa, ja jouluna 2019 väsyin kokonaan touhuun ja hänen kiireisiinsä. Olin niin rakastunut etten välittänyt aiemmin siitä että minulta oli jo mennyt vuosia aikaa hänen pauloissaan.
Suhde kuoleutui ja olin muutaman kuukauden täysin murtunut vuosien säätämisen jälkeen. Sitten tapasin nykyisen mieheni. Muutaman viikon jälkeen jo mietin että mitä hittoa olin nähnyt siinä aiemmassa miehessä. Elämä on aivan erilaista kun on ihmisen kanssa joka ei piilottele sinua ja voitte elää aidosti itsenne näköistä elämää. Ymmärrän sinua sikäli, että hurmaavasta ihmisestä on todella vaikea irrottaa - ja vaikka ei vaatisi mitään moraalista enkeliä kumppanikseen, vaan rakastaisi tätä ihmisenä joka hän on, ei pettäjä ole hurmaava. Toivon että irrotat ja pelastat itsesi ja jätät heidät rauhaan. Ja vaikka olisit vain hassutellut kirjoittaessasi tämän, tällaisia tarinoita on lukemattomia.
Mikä merkitys oli tiedolla että kaikki lapset ovat poikia?
Olen itsekin ollut ihastunut vanhempaan mieheen. En näe ikäerossa mitään moraalista ongelmaa, jos molemmat ovat täysi-ikäisiä ja aikuisia ihmisiä, jotka ymmärtävät tekojensa seuraukset.
Mutta jos kuvioihin astuu mukaan vaimo ja lapset, niin en sekaannu mieheen. Näin kerran kävi kun mies esitti olevansa sinkku. Sitten paljastui, että onkin vaimo ja lapset, mutta he ovat asumuserossa. Sen jälkeen selvisi, että asuvatkin yhdessä, mutta mies harkitsee eroa vakavasti.
Itse lopetin suhteen, mies ruikutti perään ja sanoi eroavansa vaimostaan. Aikaa on kulunut kolmisen vuotta. Mies on edelleen vaimonsa kanssa yhdessä.
Erittäin harvassa tapauksessa on mahdollista, että mies jättää perheen uuden naisen takia. Mutta muista, että tämä on HARVINAISTA.
AP, tulet todennäköisesti satuttamaan itsesi. Mutta olkoot tämä opetus sinulle.
Itse opin karusti oman kantapääni kautta.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä toisia naisia. En ikinä huolisi toisen jätteitä.
Toisen roska on toisen aarre. Itse käytän vain varattuja, saan seksiä kun sitä haluan mutta eivät ole tunkemassa muuten elämääni. Parisuhdetta en halua vaan pelkkää seksiä ja jos ukko alkaa lätistä jotain rakkauspaskaa homma loppuu siihen.
Tämä provo sai idean Armista ja Dannystä. Ja jos ei ole provo, niin otapa selvää miten kävi Armille.
Etkä ole, kunhan kuvittelet nyt. Suosittelen pikkuhiljaa hakemaan omaa aikaa, omaa elämää. Sinä olet miehen elämässä vain hyväksikäyttöhyödyke, etä mitään pysyvää. Jossakin kohtaa sitten sisäistät asian ja jätä paskan taaksesi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä merkitys oli tiedolla että kaikki lapset ovat poikia?
Se, että ilmeisesti tässä tarinassa on siteeksi totta.
Kirjoittaja tietää jonkun 29v. Seurustelevan ukkomiehen kanssa ja ilmeisesti pitää naista vähän simppelinä( mitä todennäköisesti onkin)
Jos nyt sattuisi palstalla olemaan 41v. miehen kanssa naimisissa oleva helsinkiläinen nainen, jolla on kolme poikaa, niin sanoisin, että ukkosi ei tainnut ollakaan ylitöisssä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki elämä. Ilman varattua vanhaa ukkoa jolls on jo perhe.
En voi. Hän on sielunkumppanini, elämäni suurin rakkaus.
AP
Tiedäthän, että yleensä näillä pettäjillä on useita sivusuhteita, joko jonossa tai rinnakkain.
No itselleni kävi kylläkin niin, että mies tosiaan erosi vaimostaan. En muuten olisi suhdetta jatkanutkaan, ihan luonnollista että erotaan jos ei enää rakasteta puolisoa vaan toista.
Eihän sulla ole tuossa mitään ongelmaa. Jos mies rakastaa sua ihan aikuisten oikeasti, se eroaa kyllä vaimostaan. Miehet nyt vaan ovat itsekkäitä ja yksinkertaisia ja menevät sinne, minne jalkovälissä oleva kompassi osoittaa.
Jos taas mies on rakastunut sinun tarjoamaasi vapaudentunteeseen ja pakoon arjesta, hän ei eroa, vaan selittelee tilannetta lapsilla, taloudellisilla syillä jne.
Sun siis pitää vain odottaa, mitä mies tekee. Minä itse olin joskus parikymppisenä vastaavassa tilanteessa ja tein silloin päätöksen, että jos ei mies 1/2 vuoden suhteen jälkeen ole tehnyt mitään peliliikkeitä, revin itseni suhteesta irti itseni takia. Onneksi tein päätöksen, muutoin olisin menettänyt monta kivaa sinkkuvuotta. Tällä hetkellä kys mies on yhä vaimonsa kanssa, vain salarakkaat ovat vuosien varrella vaihtuneet.
Senkin sanoisin, että vaikka miestä rakastatkin, se rakkaus joutuu jäätävän kovalle koetukselle kaiken sen paskan myötä, mitä mahdollisesta erosta seuraa. Teidän kahden välinen ihanuus muuttuu pian tavalliseksi arjeksi ongelmineen, jota tuollaisen tilanteen jälkeen riittää moninkertaisesti tavalliseen parisuhteeseen verrattuna. Teidän välejänne jäytävät sua ja petollista miestään vihaava ex-vaimo, tilanteesta oireilevat lapset, miehen pettyneet sukulaiset, se, että miehen lapset määrittävät myös sun elämääsi ja aikataulujasi, omat kaverisikin voivat kääntää selän jnejne. Oman ongelmansa tuo lopulta myös se, että sä et pohjimmiltasi pysty luottamaan mieheen, tulet aina epäilemään, että pettääkö se suakin.
Tee itsellesi palvelus ja ota uusi suunta. Ihan itsesi takia. Sä toivut siitä erosta kyllä.