Olen toinen nainen ja syvästi rakastunut
Tämä mies on pomoni yhdessä firmassa, kolme lasta (poikia kaikki) ja vaimo. Olen rakastunut häneen. Olemme harrastaneet muutaman kerran seksiä. Kuinka saan miehen itselleni? Mies on 41v ja minä 29v.
N29
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kaupunki?
Helsinki, enempää en kerro.
AP
Lauloit jo kaiken. Kyllä noilla jo tunnistaa.
Sä et tiedä, mihin olet menossa. Vielä voit perääntyä.
Onnittelut tälle ap:n mainitsemalle miehelle. Noilla tunnisteilla koko kylä tietää jo kenestä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki elämä. Ilman varattua vanhaa ukkoa jolls on jo perhe.
En voi. Hän on sielunkumppanini, elämäni suurin rakkaus.
AP
Hönö
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinua yhtään haittaa se tosiasia, että mies pettää? On rakastunut, sitoutunut, mennyt naimisiin, perustanut perheen… eikä arvosta sitä tai kunnioita vaimoaan. Valehtelee päin naamaa ja pettää.
Kyllä, mutta en voi mitään sille, kehän rakastun. Mies on sanonut sitä paitsi, että ei ole ikinä vaimoa rakastanutkaan, eikä tuntenut mitään sellaista ennen, kuin mun kanssa. Jättäisi hänet heti mun takia, jos lapsia ei olisi. Hän ei ole minulle valehdellut mistään.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sinua yhtään haittaa se tosiasia, että mies pettää? On rakastunut, sitoutunut, mennyt naimisiin, perustanut perheen… eikä arvosta sitä tai kunnioita vaimoaan. Valehtelee päin naamaa ja pettää.
Kyllä, mutta en voi mitään sille, kehän rakastun. Mies on sanonut sitä paitsi, että ei ole ikinä vaimoa rakastanutkaan, eikä tuntenut mitään sellaista ennen, kuin mun kanssa. Jättäisi hänet heti mun takia, jos lapsia ei olisi. Hän ei ole minulle valehdellut mistään.
AP
Ei jumalauta😂😂😂
No et sinä häntä sitten ikinä saa, jos kerran ei voi erota lasten takia. Et ainakaan ennen kuin lapset ovat tarpeeksi vanhoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Totta kai sanoo noin että saa nuorta piparia jatkossakin, eksklusiivisesti, ettet hanki yllärisukupuolitauteja muilta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Just. Niin tavallisesti sanotaan tuossa tilanteessa.
10 vuoden päästä sen lapset alkaa olla aikuisia ja siitä tulee pian vaari. Saat sitten olla mummopuolena niille.
Vierailija kirjoitti:
Ap miten voit olla noin naiivi. Ukkoa kiinnostaa vain pimperon. Nuo en voi erota koska lapset. On niin Bull shittiä. Hänelle hänen mulkkunsa on koko maailma.
Minä uskon, että on rakastunut. Laittaa joka päivä viestiä ja puhutaan välillä myös syvällisiä ja mies on sanonut rakastavansa myös minua. En ihastu kovin usein, enkä ole ikinä ollut kehenkään näin rakastunut kuin tähän mieheen.
AP
Vierailija kirjoitti:
No et sinä häntä sitten ikinä saa, jos kerran ei voi erota lasten takia. Et ainakaan ennen kuin lapset ovat tarpeeksi vanhoja.
Jos joku muu kertoisi vaimolle, niin ettei mies suuttuisi minulle. Mies ei kuitenkaan suostu tekemään mitään muiden nähtävillä...
AP
Haluatko oikeasti miehen, joka on suhteessa ollessaan valmis seksiin toisen kanssa???? Sillä miehellä on 3 lasta. Yhdenkin lapsen "äitipuolen" elämä voi olla Hel.ettiä!!!. Exät on muutenkin vaikeita. Tuon tapauksen jälkeen piruja. Mieti mihin olet pääsi työntänyt. Luvassa paaaaaaljon ongelmia!
Aika irtisanoutua ja sanoa ettet aio jäädä odottamaan, kakkosmuijana. Tai voithan olla ties monesko.. Siinä vierähtää elämästäsi vuosikausia kunnes ukko löytää taas uuden, fitimmän ja nätimmän höynäytettävän.
Kasvata selkäranka, mieti omalle kohdalle.. astu tuon vaimon kenkiin. Olisko mukava itsellä tuommonen mies, puhuu vaimosta toiselle noin inhottavasti, toivoo ettei olisi lapsia tehty? Kylmää.
No eiköhän se ole tämän jälkeen sinkkumies, kyllä tosta varmaan tunnistaa. Hesassa asuvat tietää varmaan paremmin.
Niin mies ei voi jättää vaimoaan lasten takia. Age old story. Oikeasti jos hän olisi niin onneton vaimonsa kanssa niin olisi jo lähtenyt lätkimään. Niin tekevät itseään arvostavat kunnolliset ihmiset. En uskoisi sanaakaan mitä mies sanoo. Olet hänelle hetken huvitus.
Nyt valoja päälle. Toiset naiset niin helposti uskovat olevansa miehelle jotain erityistä ja erilaista vaikka eivät ole, samaa jargonia tuon tyyliset ukot on aikanaan jauhaneet vaimolleen ja todennäköisesti muillekin sivusuhteilleen. Jos suhde alkaa petoksella niin miten voit luottaa sellaiseen mieheen?
Toisaalta olen melko varma, että tämä on provo...
Vierailija kirjoitti:
Aika irtisanoutua ja sanoa ettet aio jäädä odottamaan, kakkosmuijana. Tai voithan olla ties monesko.. Siinä vierähtää elämästäsi vuosikausia kunnes ukko löytää taas uuden, fitimmän ja nätimmän höynäytettävän.
Kasvata selkäranka, mieti omalle kohdalle.. astu tuon vaimon kenkiin. Olisko mukava itsellä tuommonen mies, puhuu vaimosta toiselle noin inhottavasti, toivoo ettei olisi lapsia tehty? Kylmää.
Mies kyllä rakastaa lapsiansa ja siksi ei juuri jätä vaimoansa. Sanonut vaan, että jos niitä ei olisi, niin jättäisi heti vaimonsa ja ottaisi mut. Eikö vaimollekin olisi parempi joku mies, joka rakastaa häntä? Kun me miehen kanssa rakastetaan toisiansa.
Literally too stupid to insult.