Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä vaiheessa kerron miehelle, että olen vela?

Vierailija
14.09.2014 |

Olen 23v ja mies 26v. Olemme tapailleet leffan ja muun vastaavan merkeissä parin kk ajan. Nyt suhde alkaa selvästi jo vakavoitua, ja mietin, olisiko oikea aika kertoa etten halua saada lapsia?

Itselleni päätös pysyä lapsettomana on ollut aina selvä, nuoresta iästä riippumatta. En ole koskaan vaan osannut nähdä itseäni äitinä, eikä se minua kiinnostakaan. Olen urasuuntautunut ja harrastukset ovat tärkeitä. Minulla on kissa, jonka hoidon koen jo tarpeeksi haasteelliseksi. Lisäksi minulta puuttuu sellainen äidillinen lämpö ja hoivavietti...

Mies ei ole sanonut vielä mitään lapsiin liittyvää. Ei taida ainakaan biologinen kello tikittää...

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä AP myös kokeilla millaista on olla veme (vapaaehtoisesti miehetön). Ei ole se ukonketalekaan uraa haittaamassa!

Vierailija
22/24 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mainitsisin siinä vaiheessa kun tulee luontevasti puheeksi lapset ylipäätään tai toinen kysyy jotain asiaan liittyen tai kun suhde tuntuu vakavoituvan. Eli varmaan teidän tilanteessa kohtapuoliin, kum sopiva tilanne tulee. Etenkin kun sinulle tuntuu olevan tärkeä tietää miehen mielipide. Tapailuvaiheessa ei mun mielestä ole "pakko" kertoa lapsiasiasta suuntaan tai toiseen, siinähän ylipäätään ekat kuukaudet on ylipäätään sellaista tsekkailua.

Jos se lapsiasia on niin akuutti, että sen haluaa jompikumpi heti tietää, niin olen samaa mieltä että se ottakoon puheeksi kelle se on tärkeä kysymys kummalla tahansa tavalla. Muuten tulkoon esiin kun on tullakseen tai kun jompikumpi asian haluaa ottaa puheeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen on vela ja mies tahtoisi lapsen niin onko mies:

ntla (naisen takia lapseton)

npla (näisen päätöksellä lapseton)

Vai mikä?

Vierailija
24/24 |
05.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

23v on kyl muutenkin aika nuori äidiksi, ihan hyvin n. 10v päästä saattaa ajatella toisin. Miinuksia tulee, mutta olen sitä mieltä. 23v:n halut ovat kuitenkin aika erilaisia kuin 28v:n kun sitä "nuoruutta" on tullut elettyä jo jonkin aikaa.