Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä teillä syödään tänään? Kuka kokkaa?

Vierailija
14.09.2014 |

ev

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaaksi lohikiusausta, päivälliseksi fajitaksia. Miehen kanssa molemmat osallistuimme ruoanlaittoon.

Vierailija
22/28 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

6v., 8v. ja 10v. pojat kokkasivat oma-aloitteisesti. Keittivät spagettia ja paistoivat mausteista jauhelihahöystöä. Eiliseltä oli jäänyt salaattia. Kattoivat myös pöydän ja kutsuivat sitten loput perheestä syömään. Eivät tarvinneet missään apua, itse seurailin vain sivusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni grillasi kanankoipinuijia ja laittoi lohkoperunoita ja kasviksia uunissa. Sitten se teki vielä nuotiolla alkuviikolle poronkäristyksen ja lupasi huomenna tehdä töiden jälkeen muusin. Mä olin viime viikon työmatkalla ja oon saanut viikonlopun pääasiassa pestä pyykkiä ja huilata. En tullut ihan selvinpäin perjantai-iltana kotiin. :)

Vierailija
24/28 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkasimme miehen kanssa kukkakaali-kikherne-tattaripataa.

Vierailija
25/28 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein pellin pitsaa ja fetasalaatin ja jälkkäriksi omppupiirakkaa. Minä kokkasin kuten aina, olen yh.

Vierailija
26/28 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kokkasin pinaattilettuja ja makaronisalaattia :)

Vierailija
27/28 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaaksi savulohta, höyrytettyjä kasviksia, raejuustoa ja pähkinöitä (minä kokkasin). Iltaruuaksi nuotiomakkaraa, coctail-piirakoita ja kasviksia veneretkellä.  

Vierailija
28/28 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me syötiin lohta ja täysjyvänuudeleita, punakaalia, punasipulia ja kirsikkatomaatteja nopeasti pannulla käytettynä chilikastikkeen kanssa. Mies kokkaili, niinkuin useimmiten.