Mitä teillä syödään tänään? Kuka kokkaa?
Kommentit (28)
6v., 8v. ja 10v. pojat kokkasivat oma-aloitteisesti. Keittivät spagettia ja paistoivat mausteista jauhelihahöystöä. Eiliseltä oli jäänyt salaattia. Kattoivat myös pöydän ja kutsuivat sitten loput perheestä syömään. Eivät tarvinneet missään apua, itse seurailin vain sivusta.
Mieheni grillasi kanankoipinuijia ja laittoi lohkoperunoita ja kasviksia uunissa. Sitten se teki vielä nuotiolla alkuviikolle poronkäristyksen ja lupasi huomenna tehdä töiden jälkeen muusin. Mä olin viime viikon työmatkalla ja oon saanut viikonlopun pääasiassa pestä pyykkiä ja huilata. En tullut ihan selvinpäin perjantai-iltana kotiin. :)
Kokkasimme miehen kanssa kukkakaali-kikherne-tattaripataa.
Tein pellin pitsaa ja fetasalaatin ja jälkkäriksi omppupiirakkaa. Minä kokkasin kuten aina, olen yh.
Minä kokkasin pinaattilettuja ja makaronisalaattia :)
Lounaaksi savulohta, höyrytettyjä kasviksia, raejuustoa ja pähkinöitä (minä kokkasin). Iltaruuaksi nuotiomakkaraa, coctail-piirakoita ja kasviksia veneretkellä.
Me syötiin lohta ja täysjyvänuudeleita, punakaalia, punasipulia ja kirsikkatomaatteja nopeasti pannulla käytettynä chilikastikkeen kanssa. Mies kokkaili, niinkuin useimmiten.
Lounaaksi lohikiusausta, päivälliseksi fajitaksia. Miehen kanssa molemmat osallistuimme ruoanlaittoon.