Mieheni halusi vääntää kanssani kättä.
Väännettiin ensin vasemmalla ja sitten oikealla. Minä voitin molemmilla kerroilla. Mieheni oli aivan järkyttynyt ja halusi uusinnan, no uusinta tehtiin ja minä voitin taas.
Nyt mieheni on aivan romuna eikä meinaa uskoa asiaa. Onko tämä jotenkin harvinaista? En harrasta minkäänlaista punttisalilla käyntiä tai muuta. En tiedä mistä vääntövoima tulee.
Kommentit (11)
Minä uskon kyllä. En itsekään ole mikään körmy, ja olen useasti voittanut kädenväännössä. Että kyllä sellaista tapahtuu.
En ole mikään körmy. Pituus 165 ja paino 61 kg. Mieheni on kyllä hoikahko ja pituus 175.
Ehkä tappio saa ruipelomiehesi treenaamaan. Syytä olisi.
Ettehän nyt vain luule, että voititte oikeasti jos mies antaa teidän voittaa?
Mulla ei ole tässä mitään vähättely-pyrkimyksiä eikä muutakaan. Ihmettelen vain aidosti jos joku 'normaali' nainen voittaa 'normaalin' miehen kädenväännössä. Kädenväännössä tuntuu siltä, että kyynärvarren luu napsahtaa poikki tai kyynärpää lähtee sijoiltaan. Ja noinhan siinä voi oikeasti käydäkin.
Tuntuu uskomattomalta, että naisen pienemmät luut muka kestäisivät sellaista rasitusta.
Tossa on varmaan ihan keskiverto kokoero... not gonna happen:
Onko teillä lapsia? Kuka niitä kanniskelee? Minkälaista työtä teette? Jos vaikka mies tekee tietokoneella työtä eikä muuten harrasta liikuntaa, ja rouva on vaikka pakkaamossa taikka talouskeittiössä töissä ja muun ajan kanniskelee mukuloita, niin en yhtään ihmettele. Mutta eiköhän se mies saisi helposti lihasmassaa kasvatettua sen verran että kädenväännössä voittaa treenaamattoman ja pienemmän naisen.
Onko täällä joku kädenvääntöpervo? Viimeksi miesrukka joutui pakenemaan ekoilta treffeiltä, kun nainen voitto kädenväännössä.
Fetissinsä kullakin.
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 16:40"]
Ettehän nyt vain luule, että voititte oikeasti jos mies antaa teidän voittaa?
Mulla ei ole tässä mitään vähättely-pyrkimyksiä eikä muutakaan. Ihmettelen vain aidosti jos joku 'normaali' nainen voittaa 'normaalin' miehen kädenväännössä. Kädenväännössä tuntuu siltä, että kyynärvarren luu napsahtaa poikki tai kyynärpää lähtee sijoiltaan. Ja noinhan siinä voi oikeasti käydäkin.
Tuntuu uskomattomalta, että naisen pienemmät luut muka kestäisivät sellaista rasitusta.
Tossa on varmaan ihan keskiverto kokoero... not gonna happen:
[/quote]
Kuvassa on siro nainen ja voimakkaan näköinen mies. Ei kaikilla miehillä ole tuollaista fysiikkaa eikä keskivertonaisen tarvitse olla erityisen siro. Sitä paitsi, se napsuuko luut poikki vai ei riippuu totta kai siitä voimasta millä väännetään. Jos ei ole paljon voimaa taikka jos vaikkapa kipukynnys on sellainen että ei pysty kipua vastaan vääntämään, niin ei väänny luutkaan.
Teen raskasta hoitotyötä jossa on potilaiden nostamista ja kääntelyä ja muuta. Miehenikin tekee hoitotyötä muttei joudu nostelemaan eikä kääntelemään ketään.
Voikohan lihasvoima vaan tulla töistäni? Tosin olen ollut vasta 2 viikkoa tällaisessa työssä. Ikää minulla on 47 ja miehelläni 49. ap
No on ihan vitun harvinaista. Saa olla melkoinen körmy naiseksi, että voittaa edes heiveröisimmästä päästä olevan miehen voimassa (vaikka kädenväännössä toki tekniikkakin näyttelee roolia).
Siksi en olekaan aivan valmis uskomaan tarinaa.