Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä topatut urheilurintsikat?

Vierailija
14.09.2014 |

Mulla on todella pienet rinnat. Kaupoissa on paljon urheilutoppeja, joissa ei ole minkäänlaista toppausta, ainoastaan ohut kangas. Harrastan paljon sellaista liikuntaa, missä pienetkin tissit hölskyy eli tarvitsen edes jotain tukea. Mistä löytäis liivit, joissa edes kevyttä toppausta etumuksessa? Näytän tommosessa topissa ihan rinnattomalta ja ilman toppausta multa näkyy joskus nännit sekä liivien että paidan läpi. Hinta sais olla max. 30e kun tarvitsen useammat, toki kalliimpiakin saa ehdottaa..

Joskus olen nähnyt sellaisia, joissa on solki tossa edessä ja ihan kunnon kupit. Kerran sain tällaiset auki kesken treenien, vaikka olivatkin sopivat ympäryksestä. Ilmeisesti raju käsien yhteenpuristaminen sai ne aukeamaan. Jos takana on solki, yleensä niissä on kuitenin se tiukka kuminauha eli ne eivät aukea niin helposti..

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 15:24"][quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 15:08"]Minkälaiset rinnat teillä on, kun pienetkin hölskyvät? Itselläni on b-c-kupit ja ei varmasti hölsky vaikka miten hyppisi ja juoksisi ihan ilman liivejä.
[/quote]

Millaiset rinnat sinulla on jos ei hölsky vaikka miten hyppisi? :D Kivikovat silarit?
[/quote]

Ei vaan luonnollisen pehmeät ja KIINTEÄT

Vierailija
2/21 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ymmärrä, miksi joku haluaisi hikiurheiluun toppaukset urheiluliiveihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:44"]

En kyllä ymmärrä, miksi joku haluaisi hikiurheiluun toppaukset urheiluliiveihin. 

[/quote]

Siksi, ettei näy nännit läpi.

Vierailija
4/21 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:44"]En kyllä ymmärrä, miksi joku haluaisi hikiurheiluun toppaukset urheiluliiveihin. 
[/quote]

No mulla ei ainakaan noi "toppirintsikat" tue tarpeeksi. Mikään ohut kuminauha ilman toppausta/kuppia ei pidä näitä paikoillaan.. Toki ne nyt jotain auttavat, mutta parempikin vois olla. Myös tuo nännien läpinäkyminen vaivaa joskus.

Vierailija
5/21 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://cubus.com/en/7131418_F332

En muista oliko nuo vain 2-kerroksiset vai oliko niissä toppausta... tuollaiset olen bongannut...

Vierailija
6/21 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:48"]https://cubus.com/en/7131418_F332

En muista oliko nuo vain 2-kerroksiset vai oliko niissä toppausta... tuollaiset olen bongannut...
[/quote]

Kiitti vinkistä, just jotain tommosta etsin :). Näyttäis olevan myös kunnon kuminauha.. Lisää ehdotuksia!

Vierailija
7/21 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä en ymmärtänyt mitä tarkoitat toppauksilla. Minulla on Niken urheiluliivit, joissa on paksua kangasta etuosa, vähän tämän tyyliset: http://store.nike.com/us/en_us/pd/pro-padded-sports-bra/pid-10067254/pgid-10118345

Nännit eivät näy läpi ja rintojen alla leveä ja hyvin napakka kuminauha. Pysyy rinnat paikoillaan ongelmitta.

-2

Vierailija
8/21 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:59"]Ehkä en ymmärtänyt mitä tarkoitat toppauksilla. Minulla on Niken urheiluliivit, joissa on paksua kangasta etuosa, vähän tämän tyyliset: http://store.nike.com/us/en_us/pd/pro-padded-sports-bra/pid-10067254/pgid-10118345

Nännit eivät näy läpi ja rintojen alla leveä ja hyvin napakka kuminauha. Pysyy rinnat paikoillaan ongelmitta.

-2
[/quote]

En tiedä noista, mutta vastaavanlaisia mulla on. Ehkä jossain saliharjoittelussa ok, muuten ei. Rinnat hölskyvät vähän. Toki toppi voi olla liian iso ympärysmitaltaan. Yleensä menee niin, että XS en saa edes henkeä ja sitten jo S:n kanssa päinvastainen ongelma..

Vierailija
9/21 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ostanut sports direct nettikaupasta useammat. Googlaa ja laita hakuun sivustolta merkki USA pro. Maksaa noin kympin ja mukana toppaus(ei näy kuvissa). On hyvät ja halvat ja luotettava nettisivustokin. Suosittelen lämpimästi! (Ja pahoittelen, en osaa laittaa suoraa linkkiä...)

Vierailija
10/21 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&m:ltä oon omani ostanut.

Vierailija
11/21 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 14:02"]

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:59"]Ehkä en ymmärtänyt mitä tarkoitat toppauksilla. Minulla on Niken urheiluliivit, joissa on paksua kangasta etuosa, vähän tämän tyyliset: http://store.nike.com/us/en_us/pd/pro-padded-sports-bra/pid-10067254/pgid-10118345 Nännit eivät näy läpi ja rintojen alla leveä ja hyvin napakka kuminauha. Pysyy rinnat paikoillaan ongelmitta. -2 [/quote] En tiedä noista, mutta vastaavanlaisia mulla on. Ehkä jossain saliharjoittelussa ok, muuten ei. Rinnat hölskyvät vähän. Toki toppi voi olla liian iso ympärysmitaltaan. Yleensä menee niin, että XS en saa edes henkeä ja sitten jo S:n kanssa päinvastainen ongelma..

[/quote] Minä juoksen noi päällä ja rinnat tosiaan pysyvät paikoillaan. Ne eivät ole juuri nuo kuvassa olevat, mutta vähän tuon tyyliset. Mieheni joutuu usein auttamaan kun otan ne pois päältäni lenkin jälkeen, koska hikisyys yhdistettynä sen napakkuuteen tekee sen päältä ottamisen hankalaksi. Ja etumus on tosiaan sen verran paksua, että isot nännini eivät paista läpi.

Vierailija
12/21 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intersportista löysin tosi yhen tosi hyvän mallin, on vähän toppausta ja pistetään hakaset takana kiinni. Tosin hyvän tuntuiset ja näköiset, itseäkin kun ärsytti ennen tuo nännien läpi loistaminen ohuista liiveistä. Hintaa noilla on joku 50e ehkä, muta kyllä hyviin urheiluliiveihin kannattaa satsata jos harrastaa paljon liikuntaa!

Vierailija
13/21 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm:stä ostin itse. Tukee ihan hyvin.

Vierailija
14/21 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hm:llä on ihan hyviä urheilurintsikoita hyvällä hinnalla :) Ne on niin paksua kangasta että ei näy nännit läpi ja maksaa muistaakseni 15e. Löytyy myös ihan push up-urheilurintsikoita, ainakin netissä.

Vierailija
15/21 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 15:08"]Minkälaiset rinnat teillä on, kun pienetkin hölskyvät? Itselläni on b-c-kupit ja ei varmasti hölsky vaikka miten hyppisi ja juoksisi ihan ilman liivejä.
[/quote]

Millaiset rinnat sinulla on jos ei hölsky vaikka miten hyppisi? :D Kivikovat silarit?

Vierailija
16/21 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 13:48"]https://cubus.com/en/7131418_F332

[/quote]

Tuli samat mieleen, mulla on tollaset liilan väriset ja noissa on periaatteessa kahet liivit päällekkäin ja kupit. Ei toppausta siis mutta nännit ei nöpötä läpi.

Vierailija
17/21 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.shockabsorber.fi

Nää on tosi laadukkaita ja malleja löytyy useita erilaisia. Vähän kalliimpia joo, mut jos nuo Niken liivit ei tue tarpeeksi, niin turha varmaan ostaa mitään Cubuksen liivejäkään. Itsellä käytössä juoksussa Niken liivit, ja kyllä ne minun pieniä B/C -kupin rintoja tukevat hyvin. Käytän siis xs-kokoa ja hikisenä tosiaan on kyllä hankala saada pois päältä, mutta ei tissit hölskykään urheillessa. Noissa shock absorberin liiveissä on kuitenkin kokoja 65-90/A-HH, joten koissa on valinnanvaraa enemmän, ja luulisin, että tukevat ja istuvat liivit löytyy! :)

Vierailija
18/21 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä ihan urheilumerkkien omia liivejä on eri tuen tarpeelle, eikun kysymään myyjältä. Joskin voi ollla, ettet alle 30€ saa tukevia ja topattuja urheilurintsikoita, tuppaavat pyörimään hinnat siellä 49->

Vierailija
19/21 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

victoria's secretillä luulisin olevan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä