Millä oikeudella ulkomaalaiset bussikuskit arvostelevat naisten ulkonäköä
Oli arvostelut sitten positiiviä tai negatiivisiä, olen saanut molempia. Ei haittaa jos joku nätisti vain kehuu kauniiksi samalla, kun piippaan korttini. Sitten on niitä jotka kuola poskella hinkkaa itseään ja tuijottaa sellaisella mmmhhhhh ilmeellä. Niin, että ei ole vaikea miettiä mitä tämänkin päässä liikkui, kukaan onneksi ei ole jakanut ajatuksiaan ääneen.
Eniten ärsyttää negatiivinen huomio, näin on käynyt kerran ja koska oli muutenkin henkisesti paha olla. Niin, se että bussikuski toteaa päin naamaa hyi, kun astu bussiin ei auttanut asiaa yhtään. Lyhyesti olin nuorena ja tyhmänä paskassa suhteessa, poikaystävä petti ja ei muutenkaan arvostanut. Koko päivän itkemisen jälkeen puin illalla päälleni vain lökärit ja hupparin, hiukset oli sekaisi huppu pään päällä ja lähdin silmät turvonneina ja punaisina hakemaan tavaroitani poikaystävältä. Sielläkin tuli itkettyä ja itkin pysäkilläkin sen jälkeen kun tavarat oli haettu, bussi pysähtyi astuin sisään ja bussikuski totesi hyi kovaan ääneen. Tuntui iskulta rintakehään sillä hetkellä ja madalsi itsetuntoa pahasti.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 20:55"]Ihan samalla oikeudella kuin täällä kaikki av-mammat tai kuka tahansa arvostelee ketään.
[/quote]
Täällä vain anonyymit huutelee, eivätkä sano päin naamaa.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 20:55"]Ihan samalla oikeudella kuin täällä kaikki av-mammat tai kuka tahansa arvostelee ketään.
[/quote]
Vähän eri asia. Bussikuski on työ, sen työn kuvaan kuuluu ajaa tietyt linjat, ottaa ihmiset kyytiin ja päästää pois ilman mitään ulkonäön arvosteluja. Jos joku kauppias ruokakauppassa kävelisi ohi ja toteaisi oletpa ruma tai seksikäs, niin kyllä aika nopeaan olisi entinen kauppia. Bussikuskit näköjään voi huudella mitä vaan, kun ei ole työtovereita tai esimiestä näkemässä.
Miksi olet edes kiinnostunut jonkun mamu bussikuskin mielipiteestä? Minua ei ainakaan hetkauta minkäänlainen katselu. Ihan sama mitä mieltä tyyppi on minusta.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 21:06"]Miksi olet edes kiinnostunut jonkun mamu bussikuskin mielipiteestä? Minua ei ainakaan hetkauta minkäänlainen katselu. Ihan sama mitä mieltä tyyppi on minusta.
[/quote]
Luulen, että siinä kohtaa kun sun itsetunto on muutenkin murskana ja on paha olla, niin kyllä siinä kohtaa kolahtaa bussikuskinkin haukkumiset.
Niistä voi laittaa palautetta.
Minä sain kerran tuomitsevan "Huomenta vaan" kommentin kun lähdin aamulla meikit levinneenä ja eilisen vaatteissa baarituttavuudelta.
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 20:50"]
Oli arvostelut sitten positiiviä tai negatiivisiä, olen saanut molempia. Ei haittaa jos joku nätisti vain kehuu kauniiksi samalla, kun piippaan korttini. Sitten on niitä jotka kuola poskella hinkkaa itseään ja tuijottaa sellaisella mmmhhhhh ilmeellä. Niin, että ei ole vaikea miettiä mitä tämänkin päässä liikkui, kukaan onneksi ei ole jakanut ajatuksiaan ääneen.
Eniten ärsyttää negatiivinen huomio, näin on käynyt kerran ja koska oli muutenkin henkisesti paha olla. Niin, se että bussikuski toteaa päin naamaa hyi, kun astu bussiin ei auttanut asiaa yhtään. Lyhyesti olin nuorena ja tyhmänä paskassa suhteessa, poikaystävä petti ja ei muutenkaan arvostanut. Koko päivän itkemisen jälkeen puin illalla päälleni vain lökärit ja hupparin, hiukset oli sekaisi huppu pään päällä ja lähdin silmät turvonneina ja punaisina hakemaan tavaroitani poikaystävältä. Sielläkin tuli itkettyä ja itkin pysäkilläkin sen jälkeen kun tavarat oli haettu, bussi pysähtyi astuin sisään ja bussikuski totesi hyi kovaan ääneen. Tuntui iskulta rintakehään sillä hetkellä ja madalsi itsetuntoa pahasti.
[/quote]
ja millä oikeudella ulkkari voi kopeloida suomalaista naista muitta mutkitta?
Stadi, Kaisaniemen puisto su-ilta kello 23, eilen. Ohitin puörällä kolmen hengen seurueen hitaasti, jotta olisin kohtelias. Kyllähän ne jotain väistivät, mutta yksi sitten taputti pyllyäni ja sanoi kulta, kun ohitin hänet pyörällä. Siel puistossa on vieri vieressä ulkkareita kyttiksen oloisesti, edes pyörällä ei voi mennä rauhassa. Puolisoani eivät hiplailleet, joka polki edellä vähän vauhdikkaammin. Toisen pyllyyn ei kosketa!!!
[quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="29.07.2014 klo 20:50"]
[/quote]
ja millä oikeudella ulkkari voi kopeloida suomalaista naista muitta mutkitta?
Stadi, Kaisaniemen puisto su-ilta kello 23, eilen. Ohitin puörällä kolmen hengen seurueen hitaasti, jotta olisin kohtelias. Kyllähän ne jotain väistivät, mutta yksi sitten taputti pyllyäni ja sanoi kulta, kun ohitin hänet pyörällä. Siel puistossa on vieri vieressä ulkkareita kyttiksen oloisesti, edes pyörällä ei voi mennä rauhassa. Puolisoani eivät hiplailleet, joka polki edellä vähän vauhdikkaammin. Toisen pyllyyn ei kosketa!!!
[/quote]
Oho, kylläpä on pokkaa, kun oma puolisokin mukana.
Tehkää valituksia. Nämä jatkaa koska ihmiset eivät älyä ottaa yhteyttä työnantajaan. Minulle alkoi ulkomaalainen kuski väittämään ,että olin rikkonut bussin. Täysin sairas tyyppi sillä en ollut tehnyt yhtään mitään vaan jotenkin bussi reistaili. Tein valituksen. Oikeasti ihmetyttää, että palkkaavat todella pimeitä tyyppejä ja voi vielä tapahtua jotain vakavaakin. Jos olisi teini tytär en antaisi liikkua busseissa hiljaiseen aikaan jos noita ulkomaalaisia kuskeja. Eivät tietenkään kaikki tuollaisia ole, mutta osa aika pimeitä.
Ihan samalla oikeudella kuin täällä kaikki av-mammat tai kuka tahansa arvostelee ketään.