Suhtemme päätyy nyt
Mitä teen, tai ei ole enää mitään tehtävissä.
Mieheni tullut äsken kotiin, humalassa, oli ryyppäänyt koko päivän kavereiden luona. Vahvasti juopuneena halusi ottaa syliin meid än 7kk vauvamme. Kun kielsin alkanut huutaa että olen hullu sairas huora. Että minusta pitää tehdä lastensuojelun ilmoitus. En ole kelpaava äiti koska pyydän hänet osallistumaan vauvan ja muu koti asiaan hoitamiseen. Asumme omakoti talossa ja täällä hirveästi tekemistä.
Loppujen lopuksi sain kuulla että hänen entinen vaimonsa oli sydämelleen ja hän kaipaa hänet kovasti ja haluu takaisin.
Erosivat aikoja sitten ennen kun tapasimme. Hänen ex vaimonsa ei pidä yhteyttä häneen eikä halukkaan pitää.
Kaikkien lisäksi olen taas raskaana, se on vasta alussa ja mies oli hyvin innostunut.
Olisin keskeyttänyt raskaus mutta mies vastusti kovasti ja vakuuttanut että pärjämme ja kaikki järjestyy.
Nyt ei taitaa onnistuu enää mitään.
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 09:06"]
No, jää hetkeksi. Käräytä mies, soita poliisit. Puhu kaikille, dokumentoi. Valmistaudu. Pidä puolesi.
[/quote] Tämä ei ole huono idea. Tiedät kuitenkin, että mies pystyy nähtävästi sen verran pahoihin tekoihin, että kannattaa turvata oma selusta. Tee se ihan hissukseen. Luulen, että ex-vaimo ei ole miehen kanssa tekemisissä johtuen siitä, että mies on käyttäytynyt noin ennenkin. Puhu siis asiasta neuvolassa, jos tilanne riistäytyy enemmän käsistä (veikkaisin että näin todellakin saattaa käydä, mies on alkanut nyt paljastaa todellista nahkaansa), voit kysyä ex-vaimoltakin, onko tällaista ollut ennenkin. Hanki todisteita. Jos mies on uhkaava, lähde ihmeessä turvakotiin. Älä missään tapauksessa siedä tuollaista enää.
Juokse turvakotiin, puhu neuvolassa. Jos lyö - mene käymään lääkärissä. Kerro sukulaisille. ÄLÄ vaikene. ÄLÄ peittele perhehelvettiäsi. OLE avoin.
Lähde nyt kun vauva on pieni, huoltajuus jää äidille lähes varmasti. Ja sitten kun lapsi kasvaa on mieskin ehkä rauhoittunut ja asioista pystytään sopimaan järkevästi.
Ukkos varmaa nukkuu vielä joten ota siltä suihin. Niin se vaa menee.. Niin minäkin tee n..
Nyt kun lähdet, saat varmasti huoltajuuden. Jos sulla ei oo mitään psykoosia tai et vedä huumeita.
Siis tämä käytös on tullut ilmi vasta viime aikoina, eli toisin sanoen miehesi alkoholismi on edennyt seuraavaan portaaseen, ei sen kummempaa.
http://juhakemppinen.fi/index.php?id=vjh9cfx00vamh0
kiitos teille neuvosta.
meidän riidat alkaneet kesällä. kun yritin asiasta mainita sukulaisille, mieheni kertoi kaikille että olen sairas hullu , että minulla synnytyksen jälkeinen masennus. Hänen ja heidän mielestä terve nainen ei kaipaa apua vauvan kanssa eikä tarvitsee tukea. Pakko pärjätä niin kun vanhana aikana.
Aamulla mies yritti esittää että on hän pahoillaan ja ei hän tarkoittanut. Mutta taas sitten meni naapurin kuistille juomaan.
Olen soittanut Neuvolan , sain ajan kuun lopuksi.
En usko että hän väkivaltainen, olimme aika kauan yhdessä. Mutta henkisesti on nyt raskaasta ja asiat vain pahenee.
Taidat olla ulkomaalainen, kun et osaa kirjoittaa suomea kunnolla?
[quote author="Vierailija" time="14.09.2014 klo 09:41"]Nyt kun lähdet, saat varmasti huoltajuuden. Jos sulla ei oo mitään psykoosia tai et vedä huumeita.
[/quote]
Minulla on puhdas tausta, hyvä ammatti ja työ histori. Ei tarkoitus saada ainostaan yksihuoltajuus, vain ei näin voi jatkaa.
Luovutan autocorrectin suhteen. Itse asia tuli ehkä selväksi.