Pisin aika kun olit sinkkuna suhteiden välillä?
Voi lisätä vielä tahtoessaan, että n. kuinka montaa on ehtinyt aina sinkkuaikana tapailla ennenkuin se suhteeseen sopiva osui kohdalle.
Kommentit (30)
En ole koskaan ollut sinkku enkä asunut yksin. Häilyvästä "lentotilasta" on mies pitkään suhteeseen vaihtunut.
N43
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 21:54"]
Olen ollut suhteessa 2/2004-6/2005, jonkun kuukauden vuonna 2009 ja vuonna 2012 syyskuusta marraskuuhun. Ja monia miehiä olen tavannut.
[/quote]
Tällaiset kommentit antaa mulle paljon toivottua vertaistukea, tuntuu etten löydä millään itselleni kunnolla sopivia miehiä ja kaveripiirin ikisinkkuna tässä mennään...Vaikka uusiin miehiin tulee tutustuttua vaikka kuinka paljon :/
Pisin sinkkuaika oli varmaan viitisen vuotta (sitä edelsi parin vuoden hyvinkin vakava nuoruudenrakkaus). Siihen kuului jokunen lyhyt ihastuminen ja yhden tai parin illan juttuja, ei sen enempää. Olin nuori opiskelija enkä mitenkään erityisesti haku päälläkään, mutta kyllä jossain vaiheessa tuli sellainen tunne että onko minussa jotain vikana kun muilla on joku joka rakastaa mutta minulla ei.
Sen jälkeen minulla oli peräkkäin kaksi muutaman vuoden suhdetta ennen kuin lopulta menin naimisiin. Vakavia seurustelusuhteita ennen avioliittoa oli siis kolme.
Vuoden.
Monta yhdenillan juttua ja yksi seksisuhde
Neljästä miehestä sitten valitsin nykyisen,ei ollut huti. 10v takana.
Ekan ja tokan välissä oli ehkä kuukausi, aivan liian nopeaa toimintaa ja toka olikin hyvin lyhyt (ja äärettömän typerä) juttu.
Tokan ja kolmannen välissä oli noin puoli vuotta. Kolmas kestikin sitten useamman vuoden, kunnes totesin olevamme vain kämppiksiä enää käytännössä. Kolmannen ja neljännen välissä ei ollut sinkkuilua ollenkaan, sattui vaan käymään näin. Tämän viimeisen kanssa olen naimisissa.
Ekan ja tokan välissä tapasin yhden muun miehen, tokan ja kolmannen välissä ei ollut mitään muita, eikä tietty nyt kolmannen ja nykyisenkään väliin oikein ketään ehtinyt.
Mulla on ollut elämässäni vain yksi suhde ja se jatkuu yhä. Sitä ennen olin sinkku lähes 21v.
16 jatkaa vielä, että sitten kun tämä avioliittoni joskus päättyy, olen ajatellut olla sinkkuna koko loppuelämäni. Tuntuu että olen saanut olla suhteissa sen verran kuin joku sisäinen tarpeeni oli (parikymmentä vuotta), ja nyt se tarve on tyydytetty. Pidän yksinolosta.
Pari viikkoa. Nykyinen aviomieheni on kolmas seurustelukumppanini. Molempien aiempien erojen aikaan on ollut jo tuleva kumppani kiikarissa, se osin syynäkin eroon, noin pari viikkoa siinä on sit mennyt seurusteluun..
Olen ollut suhteessa 2/2004-6/2005, jonkun kuukauden vuonna 2009 ja vuonna 2012 syyskuusta marraskuuhun. Ja monia miehiä olen tavannut.