Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elokuussa 2015 New Yorkiin, kannattaako jo varata lennot

Vierailija
13.09.2014 |

vai halpeneeko ne vielä merkittävästi? Nyt suorat lennot 915€ edestakaisin/nenä, 1 vaihdolla (vaihtoaika 1t20min) 830€/nenä edestakaisin.

Ilmeisesti elokuu on joka tapauksessa kalleimpia aikoja lentää..

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin just lennot ensi toukokuulle niin, että paluulento on Tukholmaan. 306 euroa menopaluu, vaihdot Heathrowlla. Tukholmasta pääsee sitten parillakympillä Helsinkiin. Kannattaa katsoa myös näitä vaihtoehtoja, jos on valmis vähän kikkailemaan.

Vierailija
2/37 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvee hintahan toi olis nycin lennoista! Katso pop-travelilta. Ja poista vanha hakuhistoria, katso että selaat yksityisessä tilassa ( tai hae eri koneella kokonaan ). Odottelisin itse kyllä loppuvuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulin juuri kuun vaihteessa nycistä, suorat lennot varattu huhtikuun alussa hintaan 560 e ja vähän sitä aiemmin oli suoria lentoja vieläkin halvemmalla. kannattaa siis ehdottomasti odotella vielä, hyvän diilin kun teette pääsette molemmat matkaan melkein tuolla tämänhetkisellä yhden lipun hinnalla.

Vierailija
4/37 |
14.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kannattaa varailla lennot vasta maksimissaan puolisen vuotta etukäteen. Kyllä silloin on vielä hotelleissakin tilaa. Ja aiemman kommentoijan maininta elokuun huonoudesta matkustuskuukautena pitää paikkansa: syyskuu on NYC:issä parempi reissaamisen kannalta, sillä elokuussa on usein aivan turkasen kuuma. Mutta kyllä NYC:iin pitäisi lentojen löytyä alle 700 ja jopa alle 600 eurolla.

T. NYC:issä neljästi käynyt ja USA:ssa useamman kuukauden reissannut

Vierailija
5/37 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varaisin, niin matkakuume voi virallisesti alkaa!

Vierailija
6/37 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna odottelisin hiukan, ei ne hinnat ainakaan tän vuoden puolella varmaan lähde nousuun. Usein kesän matkoja myydään tarjouksina joulukuussa.

Vierailija
7/37 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä kalliit lennot! Itse olen tosin matkustanut aina myöhemmin syksyllä, jolloin kalleimmillaan maksoin 650,- (viime vuonna). Yleensä kuitenkin mitä aikaisemmin ostaa, sen halvempaa. Tosin kuinka paljon tuosta nyt enää voi hinnat nousta...? Itse varmaankin kyttäisin mahdollisia tarjouksia vielä muutaman kuukauden.

Vierailija
8/37 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?!! Olen lähdössä lokakuussa tänä vuonna enkä ole lentoja edes katsonut vielä.

Tän on pakko olla joku trolli.

Vierailija
9/37 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole totta nykypäivänä tuo että mitä aikaisemmin ostaa enemmän säästää. Lentolipuille on tietty optimiaika milloin saa parhaan hinnan, ei liian aikaisin eikä liian myöhään. Yleensä riippuu kyseisen lennon varausasteesta, joten sitä on mahdoton ennakoida ellei ole töissä jossain missä pääsee amadeus-varausjärjestelmään katselemaan vapaiden paikkojen määrää ...

Vierailija
10/37 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 20:58"]

Täh?!! Olen lähdössä lokakuussa tänä vuonna enkä ole lentoja edes katsonut vielä.

[/quote]

Ai trolli jos joku suunnittelee monta vuotta odotettua matkaa ajankohtana joka on ainoa mahdollinen yhteinen vapaaviikko miehen kanssa ensi vuonna ja varmaan pariin vuoteen sen jälkeenkin, siis sellainen jolloin on mahdollista saada lapsetkin hoitoon?

Mun mielestä on oudompaa että on lähdössä ensi kuussa eikä ole silti katsonut lentoja ollenkaan :O

t. ap

Vierailija
11/37 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3kk aiemmin on halvimmat hinnat!

t. Flyben uusi emo :)

Vierailija
12/37 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostaisin jos lippuja on jo myynnissä ja lopettaisin spekuloinnin siihen. Eli vaikka ne siitä halpenisivat, mitä väliä, mistäpä minä sen tietäisin. Hyvää matkaa!

Vierailija
13/37 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 21:03"]

2-3kk aiemmin on halvimmat hinnat! t. Flyben uusi emo :)

[/quote]

Mahtaako silloin varmasti riittää lentoja juuri halutuille lennoille? Haluaisimme myös varmistaa mahdollisimman hyvän (hinta-laatusuhteeltaan) hotellin/huoneiston ja noissa mitä ollaan katsottu ei ole peruutusmahdollisuutta, ainakaan niin että saisi rahat takaisin. Mietityttää että uskaltaako hotellia varata sitovasti ennen kuin lennot on varattu..

Joo, on vaikeaa eikä olla kokeneita matkaajia. Päästään myös niin harvoin mihinkään reissuun (eikä ennen näin kauas) että olisi kiva saada paras mahdollinen reissu. Valitettavasti budjettikin on rajallinen, siksi kyselin näitä lentohintoja ja vinkkejä kokeneemmilta :b

t. ap

Vierailija
14/37 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kautta ap olet varaamassa? Varaa jostain, missä saat sekä lennon, että hotellin?

Vierailija
15/37 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 21:01"]

[/quote]

Ai trolli jos joku suunnittelee monta vuotta odotettua matkaa ajankohtana joka on ainoa mahdollinen yhteinen vapaaviikko miehen kanssa ensi vuonna ja varmaan pariin vuoteen sen jälkeenkin, siis sellainen jolloin on mahdollista saada lapsetkin hoitoon?

Mun mielestä on oudompaa että on lähdössä ensi kuussa eikä ole silti katsonut lentoja ollenkaan :O

t. ap

[/quote] Meinasin ehdottaa etta siirtaisitte matkaa syyskuulle joka on paljon parempi kuukausi New Yorkissa. Ilma viilenee ja syyskuussa kaikki palaavat toihin, uusi sesonki alkaa. Elokuu voi olla tuskaisen kuuma. t.usalainen

Vierailija
16/37 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi lennot, sitten majoitus. Vain siinä tapauksessa toisinpäin, että voitte joudtaa päivämäärissä ja olla ennen ja/tai jälkeen toisessa paikassa yötä.

Vierailija
17/37 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 21:09"]

Mitä kautta ap olet varaamassa? Varaa jostain, missä saat sekä lennon, että hotellin?

[/quote]

ebookersista katselin, sieltä saisi hotellejakin mutta ei meille sopivia ainakaan helposti näkynyt. Ajateltiin ehkä vuokrata joku yksityisen vuokraama asunto, vaikuttivat ihan hyviltä vaihtoehdoilta ja lähes puolet halvempia olisivat kuin katsomamme hotellit. Esim. homeaway ja wimdu antoivat kivoja tuloksia.

t. ap

Vierailija
18/37 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluilla päivillä on joskus kivoja tarjouksia.

Vierailija
19/37 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä todella hintavilta lipuilta. Suosittelen katsomaan esim. vertaa.fi:stä, siellä näkyi olevan random-päivillä ensi elokuussa suorat lennot 852 euroa, yhdellä vaihdolla 685.72 euroa.

Itse en vielä ostaisi lippuja, johan tässä kerkeää tuonne mennessä tulla tarjouksia moneen kertaan.

Vierailija
20/37 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 21:01"]

[/quote]

t. ap

[/quote]

Nyt relaa, sisko, ja hengitä! Ymmärrän sun tarpeen päästä matkalle just sinä yhtenä tiettynä viikkona ens vuonna mutta... Saat sen lennon ihan oikeesti MAX halvemmalla kunhan otat järjen käteen ja vähän mietit ja odotat.

Mistä ylipäätään olet noita hotelleja katsellut, joissa muka ei ole peruutusoikeutta?? Älä h... mene sellaista ottamaan! Nyt ihan oikeesti SEIS tollaset. Mitä sun miehes on mieltä näistä varausasioista?

5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan