Mistä Reima Tecin turkoosi-ruskea Vanilla-toppis?
Onko joku sattunut näkemään kaupoissa Reiman Vanilla toppatakkia turkoosina? Pääkaupunkiseudulta sitä metsästelen ja tuntuu ettei mikään liike ole sitä tilannut, kun sitä olen kysellyt. Ainoastaan vaaleanpuna-ruskeana olen sitä löytänyt. Jumbon JJ:stä löysin oikean värisen, mutta se oli malli Pistachio, eli siinä oli vain onnettoman ohut täyte. Välikausitakista hiukan paksumpi versio, sellainen kevyttoppatakki. Se ei sitten taas mene kunnon talvikeleillä, niin ostaisin mielummin kunnon toppiksen.
Ottaisin kiitollisena vinkkejä vastaan jos olet sellaisen sattunut jossakin näkemään tai tiedät että niitä on johonkin liikkeeseen tulossa :9
Kommentit (5)
eli Coffee-malli ja värinä hot chocolate. Hupun sisus ja vuori on musta. Mielestäni tosi kivan värinen. Siihen saa hyvin vaihtelua eri värisillä asusteilla.
Näitä haalareita on pk-seudulla ainoastaan Pikkuväessä Kampissa ja Jumbon Exitissä. Jos yksivärinen kiinnostaa, kannattaa heti soittaa. Ovat nimittäin tosi haluttuja - pitkät varauslistat ainakin Pikkuväessä. Jumbon Exitiinkin tuli kutakin kokoa vain 2 kpl.
Säästät paljon vaivaa, kun kysäiset suoraan Reimalta, minne haluamaasi takkia on pk-seudulla toimitettu.
Itse sain tytölleni kaipaamani Coffee-haalarin Hot chocolate värisenä Reimalta saamieni koordinaattien perusteella. Sitä oli mennyt vain kahteen liikkeeseen aivan eri puolille pk-seutua, joten tiedosta oli todellakin hyötyä.
haalaria ainakin löytyi Ison Omenan Pikku Kipparista. Mitä jos soittaisit sinne ja kysyisit onko heillä?
Enpä ole tullut ajatelleeksi, että sitä voisi kysästä suoraan Reimalta. Löysin Reiman nettisivuilta yhteystiedot, joten pirautanpa huomenna heille. PALJON KIITOKSIA VINKISTÄ :)
Etsin myös pojalle ruskea+vaaleansininen/turkoosi väristä haalaria. Kaupoissa näkemäni väriyhdistelmät eivät ole säväyttäneet ja Reiman koodeista ei oikein saa edes selvää minkä värisinä haalareita on tehty. Entä Pikku Kipparissa myytävät haalarit, mitä värejä niissä on?