Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko itseään oikeasti muuttaa, ja miten?

Vierailija
19.08.2021 |

Haluaisin olla sellainen lämmin, välitön ja avoin ihminen. Sellainen joka ei turhia häpeile eikä vello pahoissa ajatuksissa. Vaan en ole.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahasta ei tule hyvää vaikka voissa paistais.

Vierailija
2/23 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin verran voi pakottaa itsensä ajattelemaan positiivisemmin. Se toimii ajoittain jos toimii ja vaatii jonkin verran sinnikkyyttä ponnistaa synkkyydestä ja siirtää ajatukset positiivisiin asioihin. Avoimeksi oppii, jos uskaltaa luottaa itseensä ja omiin henkisiin voimavaroihinsa, se on perusta ja sen myötä voi oppia luottamaan toisiinkin ihmisiin. 

En usko, että koskaan voi täysin muuttua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toinenkaan voi sinua muuttaa. Itse se on tehtävä. Tee lista asioista tai piirteistä joiden toivot muuttuvan ja opettele muuttumaan.

Kyllä se onnistuu, jos todella haluat muuttua.

Vierailija
4/23 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/23 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 kuukautta menee muutokseen. Psyykkaa itseäsi positiiviseen.

Olin exän kanssa riidellessä joutunut nehatiiviseen kierteeseen. Sen painajaisen päätyttyä sain.hengähdettyä ja mietittyä munkälainen pohjimmiltani olen.

Olen muille hyvää tahtova helposti lähestyttävä positiivinen ihminen. Halusin sen takaisin ja sen sain. Exä selittäkööt mitä tahtoo. Se.on terapiassa käyty läpi...

Vierailija
6/23 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3-4 kuukautta menee muutokseen. Psyykkaa itseäsi positiiviseen.

Olin exän kanssa riidellessä joutunut nehatiiviseen kierteeseen. Sen painajaisen päätyttyä sain.hengähdettyä ja mietittyä munkälainen pohjimmiltani olen.

Olen muille hyvää tahtova helposti lähestyttävä positiivinen ihminen. Halusin sen takaisin ja sen sain. Exä selittäkööt mitä tahtoo. Se.on terapiassa käyty läpi...

Tutkittu juttu.

Parisuhteessa muutos parempaan lähtee molemmista.

Vierailija
7/23 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista muuttua. Päätöksen on lähdettävä itsestä. Lukuisia selfhelp kirjoja aiheesta.

Vierailija
8/23 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maiseman ja ympäristön vaihtaminen muuttaa ihmistä. Uuteen ympäristöön on pakko sopeutua ja suhtautua uudelta kantilta. Sellaisessa tilanteessa löytyy itsestä sellaisia piirteitä, joita ei tiennyt omaavansa. Eli kyllä itseään voi muuttaa, ihan vaan siirtymällä toiseen ympäristöön.

Vierailija
9/23 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala voi

Vierailija
10/23 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä voi muuttua. Joskus olin iloinen ja mukava jätkä. Vieläkin pystyn selvinpäin teeskentelemään suht normaalia. Nykyään pyrin olemaan vain kotona. Olen niin kyyninen ja huonoa seuraa etten oikeastaan siedä itseänikään. Puhelin pitäisi laittaa pois. Kännissä tullut laitettua niin idiootti viestejä.

Jos saisin käsiini morfiinia tai mitä tahansa vahvoja kipulääkkeitä Niin paljon mahdollista että yritän kivutonta lähtöä. Oikeastaan se on lohduttava ajatus että netin kautta voi tilata mitä vain. Ehkä joku kaunis päivä ei tarvi herätä?

M.50

Vierailija
11/23 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kokee jonkun asian tarpeeksi tärkeäksi, voi muuttua.

Vierailija
12/23 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi muuttaa tietoisesti toimintaansa ja ajatuksiaan. Sitten on sellaisia asioita, joita ei pysty niin helposti muuttamaan, esim sitä onko intro- vai ekstrovertti ja minkälainen kiintymyssuhde on, joka määrittelee suht automaattisia reaktioita muihin. Jos tiedät millainen lapsi olet ollut ihan pienenä, iloinen ja aktiivinen, mietteliäs ja herkkä, itsepäinen ja suuritarpeinen, jne. niin sieltä saa hyvin osviittaa siitä, millainen on oikeasti perusluonteeltaan.

Vierailija
13/23 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maiseman ja ympäristön vaihtaminen muuttaa ihmistä. Uuteen ympäristöön on pakko sopeutua ja suhtautua uudelta kantilta. Sellaisessa tilanteessa löytyy itsestä sellaisia piirteitä, joita ei tiennyt omaavansa. Eli kyllä itseään voi muuttaa, ihan vaan siirtymällä toiseen ympäristöön.

Millaiseen ympäristöön pitäs siirtyä, että löydän nämä piirteet itsestäni

ap

Vierailija
14/23 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsit että en tajunnut tätä ajoissa. Aina sanotaan, että ongelmiaan ei pääse pakoon ja ihminen on aina se sama missä vaan. Tosiasiassa kyllä se ympäristön ilmapiiri vaikuttaa hirveästi, eikä ihminen siten ole se sama joka paikassa.

Vierailija
15/23 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaiseen ympäristöön pitäs siirtyä, että löydän nämä piirteet itsestäni

ap

Ehkä joku Portugali

Vierailija
16/23 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet narsisti, turha toivo. Narsisti on ei-toivottua sakkaa odotettuun loppuunsa saakka.

Mutta jos koet empatiaa, sinulla on vain huono itseluottamus ja sitähän voi kyllä vahvistaa.

Vierailija
17/23 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai voit muuttua. Muista se, että ainoastaan sinä itse voit itseäsi muuttaa. Muut voivat vain toivoa muutostasi. Kun et toista entisiä maneereitasi, huomaat että uusi elämä tulla tupsahtaa eteesi.

Vierailija
18/23 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapia

Vierailija
19/23 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli todella vaikeata suhteen alussa. Ensimmäiset 3,5 vuotta harjoiteltiin yhdessäoloa. Tuli väärinymmärryksiä.

Sitten käytiin psykologilla 5 kertaa ja uusi aika meidän suhteessa alkoi.

Vierailija
20/23 |
27.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta palveluna.

Niemi muuttaa kaiken.

https://www.niemi.fi/muutto?gclid=CjwKCAjwgviIBhBkEiwA10D2jyhVUXiXxtxmk…

😂😂😂