Mies lähdössä viihteelle EXÄN kanssa..
Tilanne on seuraava: mä olen kotona sairaana ja 38,5c kuumetta. Tänä vknloppuna piti lähteä kahdestaan viihteelle, mutta suunnitelma kariutui kun sairastuin. Nyt mies ilmoitti ihan by the way, että lähtee exänsä kanssa viihteelle, kerta minä en pääse. Siis mitä h*lvettiä!?
Tiedän että ovat yhä hyvissä väleissä ja ovat nähneetkin silloin tällöin 2v suhteemme aikana. Exä myös kutsuttu miehen pyynnöstä jopa tupareihin. Mutta tämä menee jo vähän yli. Olen erittäin loukkaantunut ja pettynyt. Minusta olen myöntynyt jo siinä etten nalkuta tai kommentoi exän tapaamista silloin tällöin... Mutta nyt kun olen oikeasti sairas ja kaipaisin miestä, tämä lähtee ryyppäämään.. Ja kaikista maailman ihmisistä vielä exän kanssa !
Ja ei ole provo. Tuolla tuo ajaa partaansa ja silittää paitaa. Itkettää :( tekis mieli jättää koko äijä.
Kommentit (26)
Miksi miehen täytyy lauantai ilta viettää kipeän tyttöystävän kanssa? Mene itseesi. Kumpi on isompi ongelma? Se että mies menee exän kanssa tai se, ettei mies ole niistämässä nenääsi!
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 20:32"]
Onko oikeasti tää jonkun mielestä OK? Äijä ei voi yhtä iltaa uhrata viettämällä aikaa flunssaisen kumppanin kanssa kun hänen täytyy päästä bilettämään? Missä ihmisten terve järki ja empatiakyky on? Ja tuo eksäkään ei vaikuta ihan normaalilta.
[/quote] Just, samaa mieltä!
Meitä on moneen junaan. Mies ja nainen voi olla vain kavereita, mutta kieltämättä melko kylmäkiskoista lähteä exän kanssa viihteelle, kun nyxä makaa sairaana. Ja jos asenne on "minä teen mitä haluan", ei ehkä molemmin puolin kunnioittava ja toisen huomioon ottava parisuhde ole juttusi.
T. Mies
Mä loukkaantuisin kyllä jo siitä jos on yhteinen ilta suunniteltu mutta tulisin kipeeksi, toivoisin että mies viettäisi sen sitten vaikka kotona mun kanssa herkutellen, leffaa kattoen jne..kerran sairastuin miehen synttäreinä kun oli tarkotus lähteä juhlimaan ja hän oli sillonkin jäämässä kotiin mun seuraksi mutta passitin pitämään kivan poikainillan sen sijaan koska hänellä oli synttärit ja se oli hänen iltansa :)
Exän kanssa baareilua en kattelisi yhtään!
En tiedä onko mun mies jotenkin outo, mutta vastaavassa tilanteessa hän jäisi ilman muuta kotiin kanssani ja menisimme ulos sitten kun olen terve. Ei ihan kauhean tosirakkaudelta kuulosta ap:n ja miehen suhde.