Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähdössä viihteelle EXÄN kanssa..

Vierailija
13.09.2014 |

Tilanne on seuraava: mä olen kotona sairaana ja 38,5c kuumetta. Tänä vknloppuna piti lähteä kahdestaan viihteelle, mutta suunnitelma kariutui kun sairastuin. Nyt mies ilmoitti ihan by the way, että lähtee exänsä kanssa viihteelle, kerta minä en pääse. Siis mitä h*lvettiä!?

Tiedän että ovat yhä hyvissä väleissä ja ovat nähneetkin silloin tällöin 2v suhteemme aikana. Exä myös kutsuttu miehen pyynnöstä jopa tupareihin. Mutta tämä menee jo vähän yli. Olen erittäin loukkaantunut ja pettynyt. Minusta olen myöntynyt jo siinä etten nalkuta tai kommentoi exän tapaamista silloin tällöin... Mutta nyt kun olen oikeasti sairas ja kaipaisin miestä, tämä lähtee ryyppäämään.. Ja kaikista maailman ihmisistä vielä exän kanssa !

Ja ei ole provo. Tuolla tuo ajaa partaansa ja silittää paitaa. Itkettää :( tekis mieli jättää koko äijä.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän tuskasi. Mutta toisaalta, mies saattaa mieltää exänsä ihan oikeasti vain kaverina, eikä näe siinä mitään sen ihmeellisempää, kuin olisi lähdössä vaikka veljensä kanssa ulos. Silti epäreilua sinua kohtaan!

Vierailija
2/26 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iske postimerkki perseeseen ja potkase sinne mistä on tullutkin.

t. Mies

Vierailija
4/26 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt röörit tukkoon hetkeksi.

Vierailija
5/26 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee sille sama kun se on kipeänä tai viivy vain normaalina arki-iltana mahdollisimman kauan ulkona ilmoittamatta mitään.

Vierailija
6/26 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vain laastari, mitä ei kohta enää tarvita.

Vierailija
7/26 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hyvissä väleissä eksäni kanssa ja käymme yhdessä kaljalla joskus jopa pilkkuun asti ja hän on yksi parhaista ystävistäni. Jos mies yrittäisi kieltää tai estää minua, nauraisin päin naamaa. Teen mitä haluan. Minuun voi luottaa, en koskaan pettäisi miestäni, hän on elämäni rakkaus. Miksi miehen pitää jäädä kotiin katsomaan sinua kun sairastat?

N27

Vierailija
8/26 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex on selvästi miehelle sinua tärkeämpi. 

Vierailija
9/26 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskallatko oikeasti päästää miehesi exän kanssa ulos? Eikö sinua epäilytä mitä tapahtuu tanssilattialla yhdessä tanssiessa?

Vierailija
10/26 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska jätkä. En kattelis.

Vierailija
11/26 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te itse niin epäluotettavia ettei teitä voi päästää eksän kanssa kaljalle?? Luulisi teillä olevan omakohtaista kokemusta, ettei eksää ole pakko himoita. Vai onko?

Olette kaikki väärässä.

Vierailija
12/26 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/26 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä ajatella.. Kyllä olen mieheen aina luottanut, mutta tämä on jo törkeää minua kohtaan.. Toisaalta en ole koskaan illan kulusta edes udellut. Kotiin Se on aina jossain vaiheessa tullut.

Tiedän, että tottakai meitä kumpaakin harmittaa hauskan illan peruuntuminen, mutta tuntuu että exä siellä nyt "paikkaa" minua.. Olen niin surullinen että itkettää :(
-ap

Vierailija
14/26 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 18:43"]

Jätä se sika!

[/quote]

Toistolla voittoon?

Vierailija
15/26 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla miesflunssa vai miten on mahdollista, ettei aikunen ihminen pärjää kipeenä kotona ilman miestä?

jos miehen ex on kerta hänen ystävänsä, miksei hän saisi lähteä ulos tämän kanssa? Miten Se eroaa jos miehesi lähtisi jonkun muun kaverin kanssa? Jos pettämistä pelkäät niin ei hätää, pettäjä pettää kyllä jos haluaa, ei siihen vaikuta Se kenen kanssa kaveeraa ja kenen kanssa ei.

Vierailija
16/26 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 18:59"]

En tiedä mitä ajatella.. Kyllä olen mieheen aina luottanut, mutta tämä on jo törkeää minua kohtaan.. Toisaalta en ole koskaan illan kulusta edes udellut. Kotiin Se on aina jossain vaiheessa tullut. Tiedän, että tottakai meitä kumpaakin harmittaa hauskan illan peruuntuminen, mutta tuntuu että exä siellä nyt "paikkaa" minua.. Olen niin surullinen että itkettää :( -ap

[/quote]

Minusta olet järjetön. Miksi miehen pitää olla niin tiukassa narussa ettei saa iltaansakaan viettää kenen kanssa tahtoo, kun tyttökaveri heittäytyy tuommoiseksi? Minäkin naisena saan kuulla kunniani, kun kaikki naiset ovat tuommoisia niin kuin esimerkiksi sinä nyt.
Oloasi varmasti helpottaa kun itse järjellisesti perustelet itsellesi, että miltä sinusta tuntuu ja miksi. Huomaat vaativasi mieheltä liikaa ja tuhoavasi oman suhteesi. Ehkä rauhoitut kun huomaat ettei sinulla ole mitään hätää. Pettämistä ei voi estää. Edistää kyllä voi: olemalla rasittava tyttöystävä.

Vierailija
17/26 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 19:03"]

Onko sulla miesflunssa vai miten on mahdollista, ettei aikunen ihminen pärjää kipeenä kotona ilman miestä? jos miehen ex on kerta hänen ystävänsä, miksei hän saisi lähteä ulos tämän kanssa? Miten Se eroaa jos miehesi lähtisi jonkun muun kaverin kanssa? Jos pettämistä pelkäät niin ei hätää, pettäjä pettää kyllä jos haluaa, ei siihen vaikuta Se kenen kanssa kaveeraa ja kenen kanssa ei.

[/quote]

Huvittavan samankaltainen pidempi vastaus :D

17

Vierailija
18/26 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käsitä, että joku ryntää av:lle heti raportoimaan suhteensa kriisit. "Tuolla mies silittää paitaa ja minä nyyhkin tässä netin äärellä".

Ehkä nykyaikaa. Ehkä ei totta.

Vierailija
19/26 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta on hyvä merkki ettämies rehellisesti kertoo kenen kanssa on menossa. paljon pahempi ois, että valehtelis seurastaan ja tapaisi sinun selkäsi takana exäänsä.

Vierailija
20/26 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko oikeasti tää jonkun mielestä OK? Äijä ei voi yhtä iltaa uhrata viettämällä aikaa flunssaisen kumppanin kanssa kun hänen täytyy päästä bilettämään? Missä ihmisten terve järki ja empatiakyky on? Ja tuo eksäkään ei vaikuta ihan normaalilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä