Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä ja tulevaisuuden suunnitelmat

Vierailija
13.09.2014 |

Olen seurustellut miesystäväni kanssa n.4v ja asumme yhdessä. Tänään meille tuli puhetta tulevaisuudestamme ja olen kokoajan ajatellut, että haluaisimme molemmat nuorena lapsia. Tänään hän kuitenkin sanoi, että hän haluaisi elää "vapaana", eli lapsettomana vielä vuosia ja mainitsi ettå ehkä 10 vuoden päästä.

Itse olen aina tiennyt, että haluaisin lapseni saada jo parikymppisenä enkä todellakaan haluaisi odottaa noin kauaa. Mies haluaa lähinnä vain käydä viikoittain baareissa ym ja olen itse jo saanut tästä aika lailla tarpeekseni ja haluaisin jo asettua aloilleni.

Muilla samanlaisia kokemuksia, mitä oikein voin tehdä?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelen samoin kun sinä, haluan lapsia nuorena. Olen 21-vuotias. Poikaystäväni ei halunnut lapsia vielä (23v). Eron jälkeen harrastimme seksiä ilman kumia (suhteen aikana tätä ei tehty) ja nyt sitten 19+3. Että joo. Miehen jätin aiemmin muista syistä. Haluaisin palata nyt uudestaan yhteen, mies ei halua. Lapsesta on todella iloinen...

Vierailija
22/27 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sitä vielä kolmekymppisenä jaksaa ihan hyvin. Ja silloin on ehkä myös lapsille antaa enemmän ja muutenkin puitteet paremmat.

Ymmärrän hyvin että jatkuva juhliminen on aika tyhjää mutta lapsiperhe-elämä ei ole niin helppoa sekään.

Nauti nyt vapaudesta vielä hetki, opiskele ja te töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 16:02"]Mä ajattelen samoin kun sinä, haluan lapsia nuorena. Olen 21-vuotias. Poikaystäväni ei halunnut lapsia vielä (23v). Eron jälkeen harrastimme seksiä ilman kumia (suhteen aikana tätä ei tehty) ja nyt sitten 19+3. Että joo. Miehen jätin aiemmin muista syistä. Haluaisin palata nyt uudestaan yhteen, mies ei halua. Lapsesta on todella iloinen...
[/quote]

Kiva kuulla muidenkin kokemuksia aiheesta ja onnea tulevasta vauvasta :)!

Nautin kyllä vapaudesta enkä itsekään ehkä vielä lasta haluaisi, mutta ehkä vuoden päästä asia voisi olla ajankohtainen. Kymmenenkin vuotta tuntuu jäätävän pitkältä ajalta odottaa ja tuntuu tyhmältä, että eläisin elämäni eri tavalla kuin itse haluaisin..

Vierailija
24/27 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppinen on kakara, voitte hyvin odottaa kymmenen vuotta ja katsoa pysyttekö edes yhdessä.

Vierailija
25/27 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 16:08"]Parikymppinen on kakara, voitte hyvin odottaa kymmenen vuotta ja katsoa pysyttekö edes yhdessä.
[/quote]

Niin no mielipiteensä kullakin ja odottaisin kyllä jos vain voisin itse vaikuttaa omiin haaveisiini jotenkin. Olen vain aina tiennyt, että haluan lapset nuorena enkä noin vain voi päättää etten haluakaan.

Vierailija
26/27 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 16:03"]No kyllä sitä vielä kolmekymppisenä jaksaa ihan hyvin. Ja silloin on ehkä myös lapsille antaa enemmän ja muutenkin puitteet paremmat.

Ymmärrän hyvin että jatkuva juhliminen on aika tyhjää mutta lapsiperhe-elämä ei ole niin helppoa sekään.

Nauti nyt vapaudesta vielä hetki, opiskele ja te töitä.
[/quote]

Lapsi ei tarvitse omakotitaloa, mopoautoa ja viikkorahaa 200€.

nimim. Tuon kaiken kokenut, turhaa.

Vierailija
27/27 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostelenpas tässä