Koen ettei mies rakasta vai mistä kyse?
Mies ei koskaan sano rakastavansa mua eikä koskaan sano kauniiksi tai mitään muutakaan positiivista. Ainoa asia mitä kehuu on ruuanlaittotaitoni. Muuten meillä menee hyvin ja mies haluaa olla loppuelämän yhdessä. Itselle on vaan vuosien myötä tullut sellainen olo, etten ole sitä mitä mieheni haluaisi, koska en ikinä saa positiivista palautetta mistään. Olen jopa alkanut miettiä eroa tämän takia. Aiemmin exäni kehui ulkonäköä ja kertoi rakastavansa päivittäin ja kaipaan sitä todella paljon. En siis exää mutta noita kohteliaisuuksia, joita sain kuulla jatkuvasti. Olen sanonut tästä miehelleni, mutta hän vaan nauraa ja sanoo että kyllä hän minua rakastaa ja olen kaunis, mutta ei hän koe luontevaksi sitä sanoa. Olen alkanut ottaa välimatkaa mieheeni, sillä koen että ansaitsisin ihmisen joka huomioi minut naisena ja tämä ei riitä mulle.
Kommentit (30)
Kaikille tuollainen ei tosiaan ole luontevaa. Ei minunkaan mieheni kehu sanoin ulkonäköäni, koskettelee enemmän jos olen oikein laittaitunut. Sanoo rakastavansa kyllä, mutta tosiaan muita kehuja ei tule, olen jo tottunut.
Tämä yksi syy minkä takia eromassa 20v yhdessäolon jälkeen.
ap vois tutkituttaa päänsä. mihin oikein kaipaat sitä kiitosta, etko tiedä itse olevasi kaunis ja mahtava?
No niin ja sitten järki käteen. Teillä menee hyvin mutta haluaisit erota!? Syy: yksityiskohta, joka saa sinut katkeroitumaan.
Sitten mietit sitä mitä itse olet. Olet siis kaikin puolin ok, en tarkoita sitä, vaan ajattelet että on olemassa join tietty piirrekokoelma, joka olet Sinä. Sitten miehelläsi olisi mielessä jokin yksityiskohta, jossa hän haluaisi, että tekisit, olisit niin kuin sinulle ei kerta kaikkiaan ole luonnollista, se on epäsinua. Ja hän haluaisi erota TUON takia? Vaikka teillä menee hyvin, nautitte toistenne seurasta ja olette onnellisia?
Outoa. Tosin tietysti äärimmäisen ymmärrettävää, kun olisi niin kivaa kun mies höpöttäisi kauniita, kyllähän itsekin sen tiedän.
Mietitkö eroa todella tuon vuoksi, vai onko jotain muuta pinnan alla, joko suhteessa tai sinussa itsessäsi sellaista, joka tökkää koko ajan kuin hammastikku?
Kyllä uskon olevani ihan kaunis, mutta mieheni ei ikinä kehu tai sano rakastavansa. Ja kyllä tämä häiritsee ja hyvin paljon. Tiesitkö, että ihmiset on erilaisia ja sulle tällaisella ei ehkä ole väliä, mutta itse kaipaan sitä. Mun ei tarvitse päätäni tutkituttaa sen takia että tarpeeni ovat erilaiset;)
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:34"]Kyllä uskon olevani ihan kaunis, mutta mieheni ei ikinä kehu tai sano rakastavansa. Ja kyllä tämä häiritsee ja hyvin paljon. Tiesitkö, että ihmiset on erilaisia ja sulle tällaisella ei ehkä ole väliä, mutta itse kaipaan sitä. Mun ei tarvitse päätäni tutkituttaa sen takia että tarpeeni ovat erilaiset;)
[/quote]
Just näin! Kannattaa tehdä kuten itsestä hyvältä tuntuu
siis haluatko erota siksi, ettet ehkä ole sitä, mitä miehesi haluaa (koska oletat että jos hän pitäisi sinua kauniina ja ihanana niin hän sanoisi sen), vai siksi, ettei mies ole sitä mitä sinä haluat (kehuva ja kannustava)? Minusta nämä kaksi asiaa kannattaa pitää erillään.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 12:42"]
siis haluatko erota siksi, ettet ehkä ole sitä, mitä miehesi haluaa (koska oletat että jos hän pitäisi sinua kauniina ja ihanana niin hän sanoisi sen), vai siksi, ettei mies ole sitä mitä sinä haluat (kehuva ja kannustava)? Minusta nämä kaksi asiaa kannattaa pitää erillään.
[/quote]
That´s my point. Exä on nykyisin exä ja nyxä ei rakkaudesta lurittele joka käänteessä. Selvitä itsellesi mitä haluat: rakkauden tekoja vai sanoja.
Kehutko itse miestäsi ja käytät hellyttelynimiä? Yleensä on helpompi miehelle jos itse kehut ensin nii voi oppia myös kehumaan tms.
Koen etten ole sellainen nainen, jonka mies haluaisi kun ei kerran kehu, paitsi laittamiani ruokia. Lisäksi haluan myös kuulla kehuja ja että mieheni sanoisi rakastavansa minua. Välillä kehun miestä, mutta en suurissa määrin. Tämä on suhteen alusta asti vaivannut mutta tuntuu että asia vaan paisuu vuosien myötä. En halua enää läheisyyttä samoissa määrin, kun koen etten ole sellainen jonka hän haluaisi ja mies kunnioittaa tätä, joten välit viilenneet aika paljon. Ap
taitaa olla niin ettei mies ole sellainen kuin haluaisit, ja haluat siksi etääntyä. miksi käännät sen niin päin, ettet sinä muka ole sellainen kuin hän haluaisi? etkö uskalla ottaa vastuuta tunteistasi ja haluistasi?
Luultavasti kelpaat miehellesi mainiosti, jos hän kerran on sanonut että haluaa olla loppuelämän kanssasi. sinullehan tässä ei mies kalpaa sellaisena kuin on.
No en tällaista tunteetonta miestä kyllä halua, koska en koe tätä normaaliksi. Mietin onko muilla tällaista? Ap
No voi jestas... Sinua sentäs kehutaan edes ruoanlaitosta! Itse olen kamalan hellyydenkipeä, mutta mies ei kehu minua ollenkaan. Joskus sängyssä silittelee, mutta muuten ei ole mitään "extra" hellittelyä seksin lisäksi. Mieheni vain on sellainen ja se on minulle ihan ok, vaikka välillä kaipaisin muutakin. Entäpä jos ihan vaikka puhuisit miehellesi etkä vain paukauta, että haluat erota kun miehesi ei kutsu sinua rakkaaksi päivittäin!?
Samaa miettiny... kehuja ei tule yhtikäs mistään, muuttunu hiljasemmaks, ei huomioi juuri lainkaa eikä halua seksiä. Tenttauksen jälkeen syy miksi on kanssani, on rakkaus. Kumma kun se ei missään näy?! Itse kyllä huomioin, hiljasuus toki tarttuu kun usein koen tilanteen niin masentavaks...
Miksi olla suhteessa, jossa ei koe saavansa sellaista kohtelua toiselta mikä tekee onnelliseksi? Jos asiasta on jo keskusteltu eikä se muutu, niin eronhan paikka se on. Tässä maassa on tuhansittain miehiä, joille ei ole ongelma kertoa sanallisesti päivittäin kuinka hyvä kumppani toinen on eri tavoin.
Mä en usko, että voi rakastaa ilman, että jotenkin osoittaa sen sanallisestikin. Jokainen mies osaa kehua kauniiksi. Kehuvathan he pelkkää seksiäkin metsästäessään ihan minkälaista naista tahansa, jolta epäilevät irtoavan. Joten miksi rakkauden kohteelleen ei osaisi jotakin sanoa? Varsinkin se on paha merkki, jos ei koskaan sano, että rakastaa. Ne on tyyppejä, jotka eivät sano, mitä eivät tarkoita.
Miten ihminen sit voi muuttua ihanasta toisenlaiseks? Mun mies kosi ja puhuttiin heti häiden ajankohdasta ym. Sit tuli erinäisiä asioita elämässä ja häiden suunnittelu siirty. Tänä päivänä koko sana on jo tabu, aihetta vältetään. Ja rakkautta on , kuulemma. Missään se ei näy. Ei oo kuitenkaan helppo vaan erota, kun tietää mikä ihminen siellä taustalla on. Nykyään luovuttaminen tuntuu olevan kaikilla ekana mielessä. Tokihan elämään kuuluu myös niitä yksilön omia kriisejä
Esim. Tällaisten asioiden vuoksi varmasti on paljon eroja (turhia). Ymmärrän kyllä pointin mutta mutta... Eikö sitä sanota että onni tulee itsestä. Ei täydellistä miestäkään ole. Hän kuulostaa muuten olevan ok mutta ei kehu sinua. Jokainen voi vaikuttaa vaan omaan onneensa ja ottaa vastuun tunteistaan sekä käytöksestään. Myös mies tietysti. Mutta surullista jos avioliittoja kaatuu tällaisten vuoksi.
Pms? :D