Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritin korjata suhdetta

Vierailija
21.10.2022 |

Parisuhde on vuosien myötä laimennut. Ollaan etäisiä, ei ole puhuttavaa toisilla. Molemmin puolin on oltu väinpitämättömiä toista kohtaan.

Aina sanotaan, että aloita muutos itsestä. Niinpä aloitin. Halasin ja annoin suukon, kun mies palasi töistä, ei vastakaikua. Kyselin kuulumisia, ei vastakaikua. Tein pieniä arjen huomiointeja, ei vastakaikua.

Kuukausi nyt näin eikä vastakaikua. Eli ei tuo neuvo toiminut.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa harmi kuulla. Minua myös ärsyttää ne neuvot, että itse pitäisi olla täydellinen puoliso mykälle ja etäiselle kumppanilleen. En taida jaksaa, kun ei toistakaan kiinnosta tehdä yhtään mitään ongelmien korjaamiseksi.

Vierailija
2/54 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan toimi. Omalla kohdalla ex yksinkertaisesti torjui kyynärpäällä lähestymiset, nukkui sohvalla ym. Kun yritin kysyä mikä vikana niin oli vain hiljaa tai häipyi autotalliin.

Ei näitä neuvoja jakelevat tiedä mitä on kylmyys, rakkaudettomuus ja henkinen kiusa parisuhteessa. Itse ajattelen, että exällä oli rakkaus loppunut ja lisäksi oli itsekäs ja halusi kiusata. Puhumaan en saanut. Monet yksinäiset itkut tuli suhteessa itkettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että teit, nyt olet viisaampi.

Mitä seuraavaksi?

Vierailija
4/54 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron paikka.

Hae tietoa toxic relationships addiction.

Vierailija
5/54 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota asia puheeksi. Kysy, mitä mieltä mies on suhteen nykytilasta ja tulevaisuudesta.

Vierailija
6/54 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehityskeskusteluiden hyvä puoli on ettet joudu enää arvailemaan. Keskustelun aikana kumpikin joutuu listaamaan suhteen plussat ja miinukset. Ellei tämä onnistu toinen kertoo hiljaisesti olevansa kypsä.

Vierailija
7/54 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota asia puheeksi. Kysy, mitä mieltä mies on suhteen nykytilasta ja tulevaisuudesta.

Mies on jo puhunu. Miksi parisuhde oppaissa ja netissä neuvotaan ainoastaan naista pelastamaan suhde?

Vierailija
8/54 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan toimi. Omalla kohdalla ex yksinkertaisesti torjui kyynärpäällä lähestymiset, nukkui sohvalla ym. Kun yritin kysyä mikä vikana niin oli vain hiljaa tai häipyi autotalliin.

Ei näitä neuvoja jakelevat tiedä mitä on kylmyys, rakkaudettomuus ja henkinen kiusa parisuhteessa. Itse ajattelen, että exällä oli rakkaus loppunut ja lisäksi oli itsekäs ja halusi kiusata. Puhumaan en saanut. Monet yksinäiset itkut tuli suhteessa itkettyä.

Saako asiallisesti ja vakavasti miehenä kysyä asiasta. Tuosta voisi tunnistaa osittain itsensä ja kavereiden tuntoja. Mies vetäytyy jos ei saa seksiä tai sille on sanottu todella pahasti tai miestä on yritetty kouluttaa/ahtaa liikaa johonkin muottiin. Se että torjuu miehen sata kertaa ja yrittää ottaa yhteyden parikertaa, ei toimi. Vain minun ajatuksia:)

Vierailija
9/54 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako asiallisesti ja vakavasti miehenä kysyä asiasta. Tuosta voisi tunnistaa osittain itsensä ja kavereiden tuntoja. Mies vetäytyy jos ei saa seksiä tai sille on sanottu todella pahasti tai miestä on yritetty kouluttaa/ahtaa liikaa johonkin muottiin. Se että torjuu miehen sata kertaa ja yrittää ottaa yhteyden parikertaa, ei toimi. Vain minun ajatuksia:)

Yli 20 vuoden suhteessa en ole koskaan kieltäytynyt seksistä. Miehen puolelta kyllä näitä kuivia kausia oli useita ja sitten se lopullinen 2,5 vuoden seksittömyys, jonka jälkeen hain eron.

Puhumaan mies ei alkanut. Samassa huoneessa ei viihtynyt. Yritin puhua miltä minusta tuntuu ja sain vastaukseksi "minäminäminä..eikä kukaan muu". Niin kylmä ja vihamielinen oli.

En tiedä miksi ex ei itse eroa hakenut. Olen ajatellut, että varmaan siksi, kun olin niin kiltti. Hiljaa tyydyin, parempi tuloisena maksoin laskut, huolehdin lapset, hoidin asiat. Mies vain oli.

Vierailija
10/54 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miestä täytyy vain hyysätä. Herkkä ego ei kestä kovia sanoja. Siksi nainen hyvää hyvyyttään piirtää paperille tuntojaan. Kalenterikin luodaan mieslapselle. Nainen havahtuu jossain vaiheessa ettei 50v. mies kasva aikuiseksi vaikka olisit 20 vuotta piirtäny taululle tuntojasi. Lapsi kasvoi toki tässä ajassa aikuisen mittoihin ja lähti kotoota.

Vierailija
11/54 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että yritit ja vielä kokonaisen kuukauden, moni ei olisi jaksanut paria päivää kauemmin.

Oliko mies hereillä tai edes elossa? 

Hän on joka tapauksessa jo poistunut suhteesta.

Nyt alat sitten vaan tehdä johtopäätoksiä ja kysyt itseltäsi mikä piti SINUT tuollaisessa suhteessa noin kauan.

Vierailija
12/54 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yli 20 vuoden suhteessa en ole koskaan kieltäytynyt seksistä. Miehen puolelta kyllä näitä kuivia kausia oli useita ja sitten se lopullinen 2,5 vuoden seksittömyys, jonka jälkeen hain eron.

Puhumaan mies ei alkanut. Samassa huoneessa ei viihtynyt. Yritin puhua miltä minusta tuntuu ja sain vastaukseksi "minäminäminä..eikä kukaan muu". Niin kylmä ja vihamielinen oli.

En tiedä miksi ex ei itse eroa hakenut. Olen ajatellut, että varmaan siksi, kun olin niin kiltti. Hiljaa tyydyin, parempi tuloisena maksoin laskut, huolehdin lapset, hoidin asiat. Mies vain oli.

Kuullostaa näin miehenäkin erikoiselta ukolta ja kiitos asiallisesta vastauksesta. Eikä tuollaiseen pidä tyytyä, toivottavasti löydät jonkun paremman.

Vierailija
13/54 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se toimi kylmien kanssa. 

Vierailija
14/54 |
21.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, nyt kun tunnet yrittäneesi voit hyvällä omallatunnolla erota ja kertoa puolisosi olevan narsisti.

Vierailija
15/54 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten suhtautui, kun sinä sanoit haluavasi erota?

Vierailija
16/54 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies voi avata suunsa, jos ei pidä naisen tyylistä.

Vierailija
17/54 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut niitä ohjeita myös, mutta en kykene teeskentelemään täydellistä rakastavaa puolisoa, jos siltä ei tunnu. Olemme miehen kanssa etääntyneet viime vuosina ja mies on lopettanut seksin. Viime vuonna oli seksiä 3 kertaa, tänä vuonna on ollut 2 kertaa, viimeksi juhannuksena. Mies ei myöskään suostunut esim.viettämään kesälomaa yhtä aikaa kanssani. On vaikea hahmottaa, mitä mies saa tästä suhteesta. Hän ei myöskään ole halukas keskustelemaan, vaikka olen kysellyt, että eikä häntä enää kiinnosta, vai mistä on kyse. Tässä tilanteessa tuntuisi vaikealta alkaa huomioida ja ikäänkuin palkita miestä tuosta käytöksestään, kun alan olla pikemminkin katkera ja vihainen hylätyksi tulemisesta.

Vierailija
18/54 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut niitä ohjeita myös, mutta en kykene teeskentelemään täydellistä rakastavaa puolisoa, jos siltä ei tunnu. Olemme miehen kanssa etääntyneet viime vuosina ja mies on lopettanut seksin. Viime vuonna oli seksiä 3 kertaa, tänä vuonna on ollut 2 kertaa, viimeksi juhannuksena. Mies ei myöskään suostunut esim.viettämään kesälomaa yhtä aikaa kanssani. On vaikea hahmottaa, mitä mies saa tästä suhteesta. Hän ei myöskään ole halukas keskustelemaan, vaikka olen kysellyt, että eikä häntä enää kiinnosta, vai mistä on kyse. Tässä tilanteessa tuntuisi vaikealta alkaa huomioida ja ikäänkuin palkita miestä tuosta käytöksestään, kun alan olla pikemminkin katkera ja vihainen hylätyksi tulemisesta.

Mitä sinä saat suhteesta?

Vierailija
19/54 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä naisia ja ylipäätänsä ihmisiä jotka väkisin kituu suhteessa jossa ei rakkautta,hellyyttä ,huolenpitoa sittenkäy noin että lääkitys,terapia tms eli suhteessa pitää olla väkisin vaikka kuinka masentuisi ja olis itsarin partaalla??Onko se todella noin että mielummin väkisin suhteessa jossa kumpikaan ei ole onnellinen kuin se että olis onnellinen ja yksin?

Vierailija
20/54 |
22.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen todella masentunut tämän asian takia. Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea pyydän😢

Ap

Tämä ei ole ap, vaan joku trolli. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi