Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hullu naapuri :(

Vierailija
13.09.2014 |

Naapurin mies ottanut taas eilen liikaa kun ei ole kotiinsa löytänyt.Asutaan rivitalossa ja tää mies asuu yksin seinänaapurina.
Pitäis vaan saada se tosta meidän terassilta kotiinsa ennenkun oma mies tulee yövuorosta.Se ei kuitenkaan usko etten ole naapuria meille kutsunut :/

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 08:21"]

Et pussia kokeillut? Aikamoisen kylmä tuolla puhalla. ...... tai oikeastaan, en taida viitsiä ruokkia tätä provoa enempää :D

[/quote]

Jos miehesi on noin mustasukkaista sorttia, niin en ehkä kuitenkaan lähtisi pussia kokeilemaan...

Vierailija
42/67 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkossivu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että av:laiset on katsoneet telkkaria :) Älkää kokeilko pulssia vaan kämmenselällä hengitystä. Pulssia voi olla vaikea löytää, hätääntyneenä saattaa tuntea oman pulssinsa. Hengitys on paljon helpompi ja varmempi tulkita. Jos ei hengitä, ei sydänkään lyö ja sama toisinpäin. Hengityksen tai sydämen pysähtyessä toinen pysähtyy myös erittäin nopeasti.

Vierailija
44/67 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/67 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
46/67 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 09:45"]

Edelleen makaa pihalla.mies soitti jo toisen kerran 112 väittää että naapuri on tosiaan kuollut niinkun joku teistäkin epäili.en jotenki usko, on ennenkin meidän pihalle "eksynyt"nukkumaan.tulisi nyt vaan ne poliisit, ambulanssi luvattiin myös lähettää kun mies kertoi epäilevänsä ettei kaikki ole kunnossa.

[/quote]

Jatkuuko tarina zombeiluna, kannattaa miehesi pysyä vähän etäämmällä, kohta alkaa öristä.

Vierailija
47/67 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä provo. NOT.

Vierailija
48/67 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

U

Vierailija
49/67 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli kuollut :(

Vierailija
50/67 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 08:34"]Eipä saa mieskään sitä hereille. Soitti juuri 112 lähettävät ainakin poliisit
[/quote]
Mitä sanoit kun mies huomasi naapurin? " Ai jaa, ällistyttävää, en yhtään huomannut!"

Vierailija
51/67 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:15"]

[/quote]

ap:kö tää nyt oli?

miksi häke ei käskenyt koittaa onko se ukko hengissä kun sinne soititte? Olen kuullut juttua, että välillä ne on "pakottaneet" jonkun elvyttämään jo selkeästi kylmennyttä kaveria sillä aikaa kun ambulanssi saapuu. Voi tietty olla urbaani legendakin, en tiedä :)

Vierailija
52/67 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käskeneet kun mies sanoi että nukkuu humalaansa.toisella kerralla mies epäili itsekin ettei hengitä ja sanoi sen myös häkeen.
Tosi kurjaa.en olisi uskonut tän päivän näin alkavan.poliisit tietysti kyselivät mutta enhän mä edes tiedä, mihin aikaan on tuohon tullut kun itse menin ajoissa nukkumaan ja mieheni oli töissä.
Tuossa keinussa en kyllä enää halua istua :(

Vierailija
53/67 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:22"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:15"]

[/quote]

ap:kö tää nyt oli?

miksi häke ei käskenyt koittaa onko se ukko hengissä kun sinne soititte? Olen kuullut juttua, että välillä ne on "pakottaneet" jonkun elvyttämään jo selkeästi kylmennyttä kaveria sillä aikaa kun ambulanssi saapuu. Voi tietty olla urbaani legendakin, en tiedä :)
[/quote]
Juuri siksi että ihmiset tunnustelevat telkkarista opitusti pulssia ja usein se menee pieleen. Pulssia ei löydy, se on kuollut! Tai hätääntyneenä tuntee oman pulssin. En millään usko että häke käskee pulssia tunnustelemaan kun ainakin terveydenhuollon piirissä hyvin tunnettua sen vaikeus. Hengitystä luulen käskevän tunnustelemaan. Samoin elvytys on usein ihan turhaa, koska suurin osa ei sitä osaa ja pysty tekemään tarpeeksi voimakkaasti. Heti paikalle tullessaan näkee miten elvyttäjä elvyttää, jos se on tehotonta, on ensihoidon elvytyksen jatkaminen kylmästi todettuna turhaa enää siinä vaiheessa. Tehoton elvytys on sama kuin ei elvytystä ollenkaan. Ei ensihoitajakaan jaksa juuri minuuttia-kahta kauempaa elvyttää riittävän tehokkaasti vaikka kuinka on opeteltu, elvyttäjää tulisi vaihtaa jatkuvasti jotta elvytys säilyisi tehokkaana.

Vierailija
54/67 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin Ap, mulla olisi nyt kamalan syyllinen olo. Naapuri olisi ehkä voitu pelastaa, mutta yksi vaan nyhjöttää kotona ja pelkää mustasukkaista miestään.

Vierailija
55/67 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiks tää olla totta?!

Vierailija
56/67 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää totta? Toivottavasti provo!

Vierailija
57/67 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:28"]

[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:22"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 10:15"] Mies oli kuollut :( [/quote] ap:kö tää nyt oli? miksi häke ei käskenyt koittaa onko se ukko hengissä kun sinne soititte? Olen kuullut juttua, että välillä ne on "pakottaneet" jonkun elvyttämään jo selkeästi kylmennyttä kaveria sillä aikaa kun ambulanssi saapuu. Voi tietty olla urbaani legendakin, en tiedä :) [/quote] Juuri siksi että ihmiset tunnustelevat telkkarista opitusti pulssia ja usein se menee pieleen. Pulssia ei löydy, se on kuollut! Tai hätääntyneenä tuntee oman pulssin. En millään usko että häke käskee pulssia tunnustelemaan kun ainakin terveydenhuollon piirissä hyvin tunnettua sen vaikeus. Hengitystä luulen käskevän tunnustelemaan. Samoin elvytys on usein ihan turhaa, koska suurin osa ei sitä osaa ja pysty tekemään tarpeeksi voimakkaasti. Heti paikalle tullessaan näkee miten elvyttäjä elvyttää, jos se on tehotonta, on ensihoidon elvytyksen jatkaminen kylmästi todettuna turhaa enää siinä vaiheessa. Tehoton elvytys on sama kuin ei elvytystä ollenkaan. Ei ensihoitajakaan jaksa juuri minuuttia-kahta kauempaa elvyttää riittävän tehokkaasti vaikka kuinka on opeteltu, elvyttäjää tulisi vaihtaa jatkuvasti jotta elvytys säilyisi tehokkaana.

[/quote]

Nojoo, tarkoitin lähinnä että jotenkin tarkistaa onko se elossa.

Tähän tapaukseen sen kummemmin liittymättä: Eikö ketään huolestuta se, että häkelle stressaa enemmän mahdolliset turhat hälytykset, kuin se että potilas kuolee koska ei tiedetty mikä on tilanne ja koitettiin taas olla niin helvetin säästäväisiä?

Vierailija
58/67 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla syyllinen olo ole, lääkäri sanoi että on luultavasti ollut kuollut useita tunteja sitten eikä vasta aamulla kun hänet huomasin.surullinen olo on.

Vierailija
59/67 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuollaista se on. Olen kotoisin pienestä maalaiskylästä ja useampikin juoppo sieltä aikoinaan löytyi ulkoa kuolleena vuosien aikana, yleensähän ne kyllä kuolee kotiinsa ja joku sitten myöhemmin ne löytää. Syrjäytyineitä miehiä.

Vierailija
60/67 |
13.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä....