Suomalainen laulu, joka saa sinut herkistymään
Kommentit (173)
Maan korvessa kulkevi, itkettää aina. Äiti lauloi aina minulle kun olin pieni <3
Eppu Normaali - Kun olet poissa
Ressu Redford & Jussi Rainio - Pieniä polkuja
Laura Närhi: Mä annan sut pois.
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 17:38"]
Elämää juoksuhaudoissa.
[/quote]
Auts! Tuo on venäläinen kansansävelmä. Ja Holvikirkko (joka tuolla aiemmin mainittiin) puolestaan ruotsalainen.
Lisää suomalaista tangoa:
Erottamattomat
Irwin: Maailma on kaunis
Juice Leskinen: Pyhä toimitus
Erin: Vapaa
Näissä kaikissa on niin hyvät sanat ja ne osuu ja uppoaa. Tiedän et tuo Vapaa on Kaija Koon, mut tykkään Erinin versiosta enemmän.
Mun sydämeni tänne jää. Siitä tulee kuollut isä mieleen. En pysty kuuntelemaan ilman itkua.
evakonlaulu itken viimeistään siinä kohdassa jossa isännät jättivät tielle sen yhden perheen.
Täällä pohjan tähden alla, jonka laulaa duettona ville valo ja kari tapio. Todella koskettava kappale <3
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 13:50"]Vitsi mä repesin kun mietin että joku jossain alkaa nyyhkimään kun Taikapeilin Jossulla on toinen -rallatus painaa tulemaan.. :D
Ihania nää nykyteinit!
[/quote]
Mielummin olen ihana nykyteini, kun iljettävä, ikärasistinen nykyharppu
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 13:50"]
Vitsi mä repesin kun mietin että joku jossain alkaa nyyhkimään kun Taikapeilin Jossulla on toinen -rallatus painaa tulemaan.. :D
Ihania nää nykyteinit!
[/quote]
Herkistyminen voi olla muutakin/moniulotteisempaa kuin nyyhkiminen.
T: viiskymppinen akka
Sonata Arctican The Misery ja Tallulah.
Vitsi mä repesin kun mietin että joku jossain alkaa nyyhkimään kun Taikapeilin Jossulla on toinen -rallatus painaa tulemaan.. :D
Ihania nää nykyteinit!