Suomalainen laulu, joka saa sinut herkistymään
Kommentit (173)
Samuli Edelmann - Tähtipölyä
Lohtu (uusi lastensairaala 2017)
Hetken tie on kevyt
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 01:43"]Johanna Kurkela, Juha Tapio, Janne Tulkki, Mamba; Samuli Edelman, Jippu, Mariska ym.. voi oksetus :D En enää yhtään ihmettele tän palstan tasoa.. Sentenced, Sielun Veljet, Kaija Koo, Herra Ylppö onneksi pelasti. Tämän perusteella ikähaarukka palstalla tosiaan on 80-luvun lopussa ja 90-luvulla syntyneet :D
[/quote]
Ei tartte tulla dissaamaan.
Agents ja Kääriäinen: Illan varjoon himmeään
Satumaa
kyseisessä kappaleessa on niin voimakas vuosikymmenien lataus, että intro jo nyrjäyttää pumpun nurin
I Will Stay
Samat sanat kuin Satumaasta
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 02:27"]
I Will Stay
Samat sanat kuin Satumaasta
[/quote]
Sori, mutta toi on kyllä alkujaan kaiketi tanskalainen biisi. Tosin Hurriganesiinhan sen lähes kaikki kyllä ensimmäisenä yhdistää.
Jarkko Martikainen: Jos mulla menisi todella huonosti
Yö - Joutsenlaulu
tulee perhemuistoja ja muita muistoja paljon mieleen.
Indica - Scarlet
Tulee mieleen täysin pieleen mennyt suhde kun vaikutimme muuten liian täydelliseltä parilta vaikka kummassakin oli liian paljon vikoja ja epäsopivuutta. Juuri laulun mukaisesti toistin samat entisissä suhteissa tehdyt virheet..
Taikapeili - Jos sulla on toinen
löysin tämän vanhan biisin juuri silloin kun silloinen poikaystävä petti salaa. Tuntui ihan laulujen sanojen mukaiselta että koko kaupunki tiesi kaikki asiat ennen minua, kuten tiesikin, edes "hyvä ystävä" ei kertonut. Kaikki kumminkin selvisi jälkeenpäin. "Ei sua päivisinkään nää sulla on muita kiireitä, pelaatko kieroa peliä, sä kiinni jäät. Jos sulla on toinen, koko kaupunki tietää sen ennen mua, mikset uskalla soittaa ja tunnustaa." osui silloin todella kohdalleen juuri nämä sanat, ehkä kohtalo pisti minut löytämään tämän biisin.
Eppu Normaali - Surullisten laulujen maa
perhemuistoja ja muita sellaisia.
Eppu Normaali - Tahroja paperilla
kuuntelin tätä ollessani koulukiusattu. "Voi tuuli kylmästi kutittaa selkää, se eteenpäin työntää, älä siis pelkää. Tämä auttoi jatkamaan eteenpäin.
Kirsi Ranto - Soitellaan
tulee mieleen kaikki sellaiset miehet joita olen tavannut ja jotka ovat tehneet katoamistemput, sekä liikoja lupailleet minua pettäneet exät.
Mamba - Valokuvia
Tavaramarkkinat - Kevät
Anne Mattila - Ei kerro tuuli
Zen Cafe - Piha ilman sadettajaa
Pelle Miljoona - Moottoritie on kuuma
Leevi and the Leavings - Teuvo maanteiden kuningas
Suvi Teräsniska - Täydellinen elämä
Popeda - Sellainen tää maailma on
Yö - Niin paljon me teihin luotettiin
Ragni Malmsten - Unohtumaton Elmeri
Leevi and the Leavings - Poika nimeltä Päivi
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 01:47"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 01:43"]Johanna Kurkela, Juha Tapio, Janne Tulkki, Mamba; Samuli Edelman, Jippu, Mariska ym.. voi oksetus :D En enää yhtään ihmettele tän palstan tasoa.. Sentenced, Sielun Veljet, Kaija Koo, Herra Ylppö onneksi pelasti. Tämän perusteella ikähaarukka palstalla tosiaan on 80-luvun lopussa ja 90-luvulla syntyneet :D
[/quote]
Entä sinun ?
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 07:48"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 01:47"][quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 01:43"]Johanna Kurkela, Juha Tapio, Janne Tulkki, Mamba; Samuli Edelman, Jippu, Mariska ym.. voi oksetus :D En enää yhtään ihmettele tän palstan tasoa.. Sentenced, Sielun Veljet, Kaija Koo, Herra Ylppö onneksi pelasti. Tämän perusteella ikähaarukka palstalla tosiaan on 80-luvun lopussa ja 90-luvulla syntyneet :D
[/quote]
Entä sinun ?
[/quote] meinaan vain, että jokseenkin noloa arvostella, ilman rohkeutta sanoa itse mitään.
Anneli Saariston Evakon laulu. Aikakone: Hiljaisuus. Tuosta jälkimmäisestä muistan aina rakkaan ystäväni, esikoiseni kummitädin, joka antoi tämän levyn kummilapselleen joululahjaksi ja muuttui enkeliksi saman joulun Tapaninpäivänä, aggressiivinen syöpä vei voiton :(
[quote author="Vierailija" time="13.09.2014 klo 07:59"]
Anneli Saariston Evakon laulu. Aikakone: Hiljaisuus. Tuosta jälkimmäisestä muistan aina rakkaan ystäväni, esikoiseni kummitädin, joka antoi tämän levyn kummilapselleen joululahjaksi ja muuttui enkeliksi saman joulun Tapaninpäivänä, aggressiivinen syöpä vei voiton :(
[/quote]
Niin ja sitten vielä Emma Salokosken Veden alla. Tämä liittyy toiseen ystävään, jonka syöpä niin ikään vei reilusti ennen aikojaan.
Johanna Kurkela, Juha Tapio, Janne Tulkki, Mamba; Samuli Edelman, Jippu, Mariska ym.. voi oksetus :D En enää yhtään ihmettele tän palstan tasoa.. Sentenced, Sielun Veljet, Kaija Koo, Herra Ylppö onneksi pelasti. Tämän perusteella ikähaarukka palstalla tosiaan on 80-luvun lopussa ja 90-luvulla syntyneet :D