Aiotko ottaa alati jatkuvia koronarokotteita? Itse Jätän koronarokotteet 2. rokotteeseen. Jatkossa en ota näitä enempää.
Mitä olen koronarokotteista lukenut eri medioista niin ei ole täyttä luottoa tähän nopeasti kehitettyyn valmisteeseen eikä sen lääketieteelliseen turvallisuuteen. Seurannaisvaikutuksista kuullaan vasta tulevina vuosina. Meinaan nyt ainoastaan ottaa vaaditut 1 ja 2 rokotteen matkustamisen vuoksi, mutta jatkossa otan rokotteen sijasta mieluumin koronaflunssan, kun piikin ja maksan testeistä, jos niitä edellytetään matkustajilta. Koronarokotteet ovat valtava business pienelle eliitille.
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni näin on sanonut, että jättää kahteen, mutta siinä vaan voi helposti käydä niin, että kun tähän leikkiin on lähtenyt, niin ei sitä noin helposti enää saa poikki, vaikka haluaisi. Tästä on varoitettukin, mutte se oli salaliittoteoria ;)
S🤦♀️☝🏻 Mitä enemmän rokottamattomat sairastui sitä enemmän tulee variantteja.
Onko sulla tieteellistä näyttöä asiaan?
Lue tieteellistä näyttöä rokotteiden kannattavuudesta muualta kuin vauvasivustolta.
Kyllä tämä korona on sitkeä tauti joka nyt tuoreeltaan jyllää mutta toivonmukaan väistyy ajan kanssa pois. Huolestuttavaa on vain se että kuinka pitkä aika tähän menee, pitääkö odottaa vielä seuraavat 4-vuotta... Siksi otin myös rokotteet ettei tarvitse hirveästi pelätä ja miettiä ettei vaan iskisi se korona pahimmassa muodossaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teetkö saman punkkirokotteen kanssa? Jätät toisen tehosteen ottamatta? Miksi ihmeessä?
Myös jäykkäkouristusrokotteita pitää ottaa monta kertaa tehoste elämän aikana. Et ota niitäkään?
Tämä virus tulee käyttäytymään kuten muutkin vastaavat, se muuntuu, ja sitten kun ihmisillä on immuniteettia sitä vastaan, joko sairastetun taudin tai rokotuksen ansiosta, se lievenee ja laantuu muiden vastaavien tasolle ja siitä tulee ns. kausi-influenssa muiden joukkoon. Ei tule mitään jatkuvaa koronarokottamista. Kolmas piikki, eli toinen tehoste annetaan luultavasti vain riskiryhmille, muut saavat pärjätä sillä mitä on tähän mennessä annettu.
Eivät kaikki ota punkkirokotetta. Eivät edes rannikolla asuvat.
Jäykkispiikkiohjeistuskin on muuttunut, itse otin viimeksi 2v. sitten.
Itse en luota tähän uuteen tekniikkaan tarpeeksi. Ahdistaa liikaa.
T. Rokottamaton
Jep. En ole ikinä ottanut influenssarokotetta, punkkirokotetta (asun punkkialueella), possunuharokotetta enkä ota koronarokotetta. Lapsuudessa olen saanut normaalit rokotteet. Muita en ota. Jäykkäkouristusrokote pitäisi vissiin uusia.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ota ensimmäistäkään. Niin ei tule ongelmaa niistä muistakaan.
Kun eihän se edes ole voimassakaan kuin pari kuukautta, niin mitä järkeä!Voi tulla eteesi tilanne pakkorokotteista. Ainakin tulet jäämään koronapassitta etkä pääse pian juuri mihinkään. Lisäksi joissain maissa on jo kieltäydytty hoitamasta julkisin varoin rokottamatonta korona-potilasta. Saksassa ei passittomat pääse enää edes kampaajille, kuntosaleille, kahviloihin, tapahtumiin jne.
Mitä s.........n jääräpäitä nämä, jotka eivät sitä rokotetta ota. Rokotetut ovat nyt rokottamattomien panttivankeja.
Ai, sun mielestä on ok jättää ihminen elämäntapojensa vuoksi hoitamatta?
Mitä sinä ajattelisit siitä, että minä rokottamaton perusterve (mutta esim. jollekin lääkeaineille allerginen) 30+ nainen joka lenkkeilen, en käytä alkoholia, en ole koskaan tupakoinut tai käyttänyt muita päihteitä, sanoisin vastaavaa kaikista jotka tupakoivat, käyttävät alkoholia eivätkä harrasta liikuntaa? Olisiko se mielestäsi hyväksyttävää?
Tai entä jos olisin sitä mieltä että kukaan ei saa juoda tai käyttää päihteitä seuraavan 5 vuoden aikana tämän pandemia-kriisin vuoksi? Työpaikoillwkin voitais vaatia raittiustodistusta jokaiselta tai varmuuden vuoksi määrätä päihdevieroitus-kurssille?
Viruksen vuosi -lehdessä (Apu) turkulainen tehohoitaja totesi että päihteet ovat kahdesta kolmesta tapauksesta syy tehohoitoon. Näin siis aikana ennen koronaa, ymmärtäisin.
Mutta koska minulla on lämpöä ja ymmärrystä myös toisella tapaa eläviä kohtaan, en moista kehtaisi koskaan sanoa kenellekään enkä edes sellaista yhteiskuntaa toivoisi tai kannattaisi.
Voisin ottaa kiinalaisen rokotteen, joka on tehty turvallisesti samoin kuin influenssa rokote. Eurooppalaisiin piikitettiin mRna piikki, koska Euroopan lääketarkastusvirasto saa 80 % rahoituksensa lääkeyhtiöiltä. Pukki kaalimaan vartiana.
https://seura.fi/asiat/tutkivat/sahlasiko-pfizerin-alihankkija-koronaro…
Yli 80 prosenttia ihmisistä rokotettu, ja tartunnat vain lisääntyvät, lisääntyvät jatkuvasti. Mitä tästä voidaan päätellä? Aivan turhaan laitatte näitä tartuntoja rokottamattomien syyksi.
Vierailija kirjoitti:
Yli 80 prosenttia ihmisistä rokotettu, ja tartunnat vain lisääntyvät, lisääntyvät jatkuvasti. Mitä tästä voidaan päätellä? Aivan turhaan laitatte näitä tartuntoja rokottamattomien syyksi.
Kun rokottamaton ihminen sairastuu koronaan, hän ylläpitää vahvaa viruskantaa joka on entistä voimakkaampi toisin kuin rokottamattomilla. Siksi tehollakin suurin osa on rokottamattomia.
Olen riskiryhmää ja jätän toistaiseksi kahteen piikkiin tämän. Olisin jo saanut kolmannenkin, mutta en nyt tällä hetkellä koe sitä tarpeelliseksi.
Vähän tuntuu siltä, että rokotteita on nyt hankittu niin paljon, että ne on vaan pakko saada kaikki menemään.
Uutisointia (esim. rokotehaitoista, vakavistakin, tai rokotteiden tehokkuudesta yms) ei ole medioissa näkynyt/ kuulunut eri lääketieteen alojen asiantuntijoita. Miksi näin? Eivät kaikki ihmiset ole todellakaan samaa mieltä, asioita voi, ja pitääkin kyseenalaistaa. Alusta alkaen kaikki lehtien otsikot jne. vain ja ainoastaan rokotteiden määrät, hyödyt, -ei rokotettujen syyllistäminen.
Steppailen stadissa vailla huolen häivää. Ei rättejä ei maskeja ei rokotteita ollut eikä oteta. Myös metro ja spåra. Viikonloppuna datsalla dallaan vailla huolen häivää myös.
Ööö, tietenkin.
Huolimatta siitä, että av:n salaliittoteoriat suoltavat kaikki ketjut täyteen rokotevastaista p*skaa tukemaan omaa agendaansa.
En ota kolmatta rokotetta. Rokote antaa vain hetken suojan, kun virus muuntautuu.
Viruksen on annettu levitä hullun lailla, vaikka olisi pitänyt tarkasti tukahduttaa tartuntaketjut!
Rokotettuja ei testata, joten tauti sen kun leviää.
Tämä on sa La liit to. Rokotevalmistajien junailema bisnes! On haluttu kaaosta että mahdollisimman moni ottaisi rokotteen.
Ei espanjantautiakaan rokotteella kaadettu!
Olen ottanut 2 kpl ja toisen kohdalla mietin pitkään ja hartaasti, otanko vai en. Tähän se jää, ellei tule jotain ebolatason uutta varianttia.
En ota enää kolmatta. Ensin piti riittää yksi rokote, sitten kaksi. En minä niin hullu kuitenkaan ole, että antaisin puolen vuoden välein piikittää itseeni ainetta, jonka pitkäaikaisista vaikutuksista ei ole tietoa. Eikä myöskään miten useampi rokote vaikuttaa ihmiseen.
En ota ensimmäistäkään terveydellisten syiden, nuoren ikäni ja lähipiirissä ilmenneiden haittavaikutusten takia. Olen valmis muuttamaan vaikka telttaan, koska en hyväksy tätä valloillaan olevaa pakottamista ja uhkailua. Hienoa, että moni tuplapiikitetty alkaa myös heräilemään ja jättää sen siihen kahteen. Kuinkahan monta ihmisen elimistö kestää noita on piikkejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun eihän se edes ole voimassakaan kuin pari kuukautta, niin mitä järkeä!Voi tulla eteesi tilanne pakkorokotteista. Ainakin tulet jäämään koronapassitta etkä pääse pian juuri mihinkään. Lisäksi joissain maissa on jo kieltäydytty hoitamasta julkisin varoin rokottamatonta korona-potilasta. Saksassa ei passittomat pääse enää edes kampaajille, kuntosaleille, kahviloihin, tapahtumiin jne.
Mitä s.........n jääräpäitä nämä, jotka eivät sitä rokotetta ota. Rokotetut ovat nyt rokottamattomien panttivankeja.
Minulle on ainakin aivan sama jos noihin paikkoihin ei pääse ilman koronapassia, koska en käy niissä muutenkaan. Ei tulisi mieleenkään korona aikana käydä missään noissa mainitsemissasi paikoissa. Ruokakaupassa ja töissä käyn ja molemmissa aina ffp2 maski. Tuttavia tapaan vain ulkona. Rokotetta en ole uskaltanut ottaa sivuvaikutusten takia. Miksi rokotetut ovat rokottamattomien panttivankeja? Rokote ei estä saamasta tartuntaa ja levittämästä tautia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy ihmetellä, että mitä sinun kaltaistesi päässä oikein liikkuu. Minut on rokotettu kaksi kertaa, mutta olen todellakin pakkorokotuksia ja rokottamattomien elämän rajoittamista vastaan. Ilmeisesti kun pelotelaan tarpeeksi,niin jotkut ovat valmiita siihen, että ihmisiä ruvetaan jaottelemaan. Näinkö vähän ihmiset ovat historiasta oppineet. Tämä on jo oikeasti pelottavaa.
Otan niin monta kuin tarvitsee, paitsi jos tulee lääkäri kieltää ottamasta.