Miksi Police oli niin arvostettu ja suosittu bändi? Siis se Stingin yhtye.
Onko siitä ajanut aika ohi vai mussa joku vika kun en ymmärrä levyjensä hienoutta?
Kommentit (14)
En ymmärrä. Samoin en ymmärrä Clashin suosiota. Tai U2:n. Tai Bruce Springsteenin, Rolling Stonesin, Oasiksen jne jne jne
Omalaatuinen soundi. Stingin äänestä tai laulusta en pidä, mutta jotkut biisit hyviä.
winner kirjoitti:
Sussa on vika. Olen pahoillani. Mullakin menee jotkut nykyajan levytykset ihan ohi varsinkin suomipop/räp.
Ketkä tota kuunteli 40+ vuotta sitten kun oli kuumaa kamaa?
Erinomaisia soittajia, etenkin rumpali. Hyvin kirjoitettuja ja omaperäisiä biisejä hyvillä laulumelodioilla. Komea ja karismaattinen laulaja hyvällä lauluäänellä. Toki vielä täytyy huomioida aikakausi jolloin nousivat pinnalle, Police kuulostaa tänäkin päivänä melko omaleimaiselta ja tuohon aikaan se vaikutelma olisi ollut vielä vahvempi.
Ei henkilökohtaisesti minuakaan erityisen paljon miellytä vaikka joskus tulee kuunneltua, mutta arvostan erittäin paljon.
Se on The Police, ja isolla T:llä.
Kaikki ovat pirun hyviä soittajia ja heillä myös paljon hyviä biisejä, siksi heitä arvostetaan.
Osa biiseistä ihan ainutlaatuisia, osa aika perusrenkutusta. Tykkään kyllä myös Stingin soolotuotannosta.
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
Sussa on vika. Olen pahoillani. Mullakin menee jotkut nykyajan levytykset ihan ohi varsinkin suomipop/räp.
12-vuotiaat tytöt oli varmaan suurin faniryhmä Suomessa
Tylsiä biisejä, tylsiä sanoituksia ja kähisevä ääni ja soitto rimputtelua. Paskaa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
winner kirjoitti:
12-vuotiaat tytöt oli varmaan suurin faniryhmä Suomessa
Ilmankos olin nuorena varsinainen naistenmies ;D Nyt vasta kerroitte, että se oli Don't Stand So Close To Me:n syytä ;D
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä. Samoin en ymmärrä Clashin suosiota. Tai U2:n. Tai Bruce Springsteenin, Rolling Stonesin, Oasiksen jne jne jne
No mikä sitten sulle kolahti, jos ei nuo?
Voisi kokeilla kuunnella heidän parhaana pidettyä levyään Reggatta De Blanc, siinä on suuret hiti Message In A Bottle ja Walking on The Moon ja hyvät biisit Bring On The Night ja Bed's Too Big Without You .. levyllä on muutama rumpali Stewart Copelandin biisi, jotka eivät ole erityisiä, mutta Sting on tehnyt niihin humoristiset sanoitukset, Any Other Day (kaikki menee perseelleen), ja No Time This Time, joka taisi päättää levyn, jossa lauletaan että nyt ei ole aikaa ja vauhti on päällä.
Singlet kokoelma.
HIM yhtyeen Ville Valo on sanonut haastatteluissa että yritti kuunnella nuorena Beatlesia, oikein yrittämällä yritti, mutta ei silti pidä Beatlesista (piti ja pitää Black Sabbathista).
Police oli "uuden aallon" bändi, vaikka sen jäsenet olivatkin jo suhteellisen iäkkäitä, mitään teinejä he eivät todellakaan olleet. Bändi oli jollakin tavalla uudenlainen tyyliltään, mutta myös kaupallinen ja hiottu.