Aiotko ottaa alati jatkuvia koronarokotteita? Itse Jätän koronarokotteet 2. rokotteeseen. Jatkossa en ota näitä enempää.
Mitä olen koronarokotteista lukenut eri medioista niin ei ole täyttä luottoa tähän nopeasti kehitettyyn valmisteeseen eikä sen lääketieteelliseen turvallisuuteen. Seurannaisvaikutuksista kuullaan vasta tulevina vuosina. Meinaan nyt ainoastaan ottaa vaaditut 1 ja 2 rokotteen matkustamisen vuoksi, mutta jatkossa otan rokotteen sijasta mieluumin koronaflunssan, kun piikin ja maksan testeistä, jos niitä edellytetään matkustajilta. Koronarokotteet ovat valtava business pienelle eliitille.
Kommentit (204)
Vierailija kirjoitti:
Onpa omituinen aloitus.
Tottakai otan rokotteita aina kun saa. Miksi joku ottaisi 2, muttei 3? Eihän siinä ole mitään järkeä.
No esimerkiksi isäni, joka sai neurologisia toisen rokotteen jälkeen, ei uskalla ottaa kolmatta, etteivät ne pahene.
Monet eivät saaneet ensimmäisestä rokotteesta mitään sivuvaikutuksia, vaan toisesta. On ihan itsestä kiinni haluaako ottaa riskin, että niitä tulee lisää.
Otan niin monta rokotetta että saan sydänkohtauksen, tai veritulppia. Teen vaikka mitä jotta saisin rokotteita, kuolen ilman niitä, mutta kaadun myös saappaat jalassa, jos niikseen tulee. Rokotteet ovat elämäni, maskit toinen kotini.
Mitä? Oletteko vastuuttomia antivaxxereita? Kulkutautimyönteisiä?? Tottakai kaikki piikit pitää ottaa, jota halutaan teille antaa. Näin osoitat olevasi vastuullinen kansalainen ja välität muistakin.
Toivon, että saamme teille kahteen rokotukseen jääville jonkin oman asuinalueen tms, jossa voitte sitten keskenään tartuttaa toisianne samaan aikaan, kun me kunnon kansalaiset elämme täyttä elämää. Olisi hyvä saada se sosiaalinen pisteytys nopeasti käyttöön, jotta vastuuttomat saataisi kuriin!!
Terveisin Anne vm.66
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi hyvä saada kouluihin ihan omat rokotustunnit, jotka pidettäisiin joka toinen kuukausi. Siellä lapset rokottaisivat toinen toisilleen hyvän suojan, eikä tämä kuormittaisi terveydenhuoltoa. Ja sellaiset lapset, jotka eivät tähän suostu voisi merkata keltaisella tähdellä ja lähettää uudelleen koulutukseen.
Voi kuinka hassuhauskaa🙄🙄🙄
Vierailija kirjoitti:
Minusta olisi hyvä saada kouluihin ihan omat rokotustunnit, jotka pidettäisiin joka toinen kuukausi. Siellä lapset rokottaisivat toinen toisilleen hyvän suojan, eikä tämä kuormittaisi terveydenhuoltoa. Ja sellaiset lapset, jotka eivät tähän suostu voisi merkata keltaisella tähdellä ja lähettää uudelleen koulutukseen.
Tuossa ei ole mitään järkeä vaikka vitsi onkin. Mutta kertoo lähinnä siitä tyhmyydestä kun ei edes tiedetä miten rokotukset toimii.
En tule ottamaan puolivuosittaista korona-tehosterokotetta. Nämä kaksi annosta otin poikkeuksellisesti kovan julkisen painostuksen edessä osoittaakseni olevani vastuuntuntoinen kansalainen, mutta se sai riittää. En ole ottanut ikinä influenssarokotettakaan vaikka työnantaja sitä joka syksy tarjoaa.
En ole rokotekriittinen enkä vastusta normaaleja rokotteita, mutta näihin hömppäjuttuihin en halua mennä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Oletteko vastuuttomia antivaxxereita? Kulkutautimyönteisiä?? Tottakai kaikki piikit pitää ottaa, jota halutaan teille antaa. Näin osoitat olevasi vastuullinen kansalainen ja välität muistakin.
Toivon, että saamme teille kahteen rokotukseen jääville jonkin oman asuinalueen tms, jossa voitte sitten keskenään tartuttaa toisianne samaan aikaan, kun me kunnon kansalaiset elämme täyttä elämää. Olisi hyvä saada se sosiaalinen pisteytys nopeasti käyttöön, jotta vastuuttomat saataisi kuriin!!
Terveisin Anne vm.66
Ei olla, mutta aktiivisia vasta-aineita normi ihminen tarvitse vaan kansankielellä ns. immunologisen muistin. Muiden sairastelut eivät ole minun ongelmani, koska käyttäydyn vastuullisesti. Ei täällä kukaan ole minun terveyttäni ja hyvinvointiani ajatellut rääkyessään rapajuottoloita ja yleisötapahtumia avattaviksi.
Minä aion ottaa. Aika vaikea olis käydä muuten töissäkään. Ihan niin kuin otan joka vuosi influenssarokotteenkin.
Otan luonnollisesti kolmannen rokotteen heti kuin se vaan on saatavilla, mikä ongelma siinä muka on? Ap:n listaamat rokotevastaiset 'argumentit' on kopsattu suoraan hörhösivuilta.
Vierailija kirjoitti:
Otatteko sitten influenssarokotteen joka vuosi vai?
-
Influenssarokotteen olen ottanut niin kauaan kuin jaksan vain muistaa, varmaan 15+ kertaa. Nollasaikuttajana olen kokenut sen ehdottoman hyödylliseksi. Sama juttu koronarokotteen kanssa, kolmas ja sitten ehkä neljäs piikki ei luonnollisesti ole mikään ongelma tai mörkö, vaikka sellaista täällä yritetään maalailla.
Miksei kukaan kirjoita siitä että mitä haittavaikutuksia influenssarokotuksista on tullut... eikö oireet ole hyvin samanlaisia mitä koronarokotteista tulee. Kuolemat siitä johtuen ovat hyvin harvinaisia.
Yksi ja sama ihminen kirjoittelee palstalla rokotteiden vastaisia ketjuja, välillä hän on ottanut rokotteen tai kaksi, välillä hän ei ole ottanut rokotetta ja julistaa ettei koskaan tule ottamaan rokotetta. Väĺillä hän kertoo että naapurin kälyn kummin kaima sai koronarokotteesta kamalia sivuvaikutuksia ja hänelle kasvoi kolme uutta silmää ja häntä. Hän tietää ties kuinka monta kymmentä rokotteisiin kuolleita ja vielä enemmän haittavaikutksia saaneita. Hänen mielestään virusta ei ole koskaan eristetty, hänen mielestään sairaalat täyttyvät rokotehaitta potilaista, hän väittää että rokotteet tappavat jokaisen rokotetun. Hän väitti että koronavirus on pelkkä flunssa, hän väittää, ettei maskeista, eikä rokotteista ole mitään hyötyä, hän pelkää että pienet lapset kuristuvat ja tukehtuvat maskeihin. Hän luulee, että maskin käytöstä tulee välittömästi aivovaurio. Mitäpä muuta hän onkaan, kuin pelkkä valehtelija.
Samalla tavalla kuin influenssa rokotteen tähänkin asti: Kerran vuodessa.
Korona on uusi influenssa. Se ei tule häviämään koskaan kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Teetkö saman punkkirokotteen kanssa? Jätät toisen tehosteen ottamatta? Miksi ihmeessä?
Myös jäykkäkouristusrokotteita pitää ottaa monta kertaa tehoste elämän aikana. Et ota niitäkään?
Tämä virus tulee käyttäytymään kuten muutkin vastaavat, se muuntuu, ja sitten kun ihmisillä on immuniteettia sitä vastaan, joko sairastetun taudin tai rokotuksen ansiosta, se lievenee ja laantuu muiden vastaavien tasolle ja siitä tulee ns. kausi-influenssa muiden joukkoon. Ei tule mitään jatkuvaa koronarokottamista. Kolmas piikki, eli toinen tehoste annetaan luultavasti vain riskiryhmille, muut saavat pärjätä sillä mitä on tähän mennessä annettu.
Eivät kaikki ota punkkirokotetta. Eivät edes rannikolla asuvat.
Jäykkispiikkiohjeistuskin on muuttunut, itse otin viimeksi 2v. sitten.
Itse en luota tähän uuteen tekniikkaan tarpeeksi. Ahdistaa liikaa.
T. Rokottamaton
Luin otsikon että aiotko ottaa alasti...
Vakavasti puhuen asia riippuu puhtaasti siitä tarvitsenko todistusta piikityksestä johonkin.
Pakkohan se on ottaa, koska koronapassi on voimassa vain 6 kuukautta viimeisestä rokotuksesta ja ilman passia ei kohta saa enää poistua asunnostaan.
En tee etukäteen ehdottomia päätöksiä, mutta todennäköistä on että jää kahteen. Itseasiassa mietin vielä otanko toistakaan, nyt yhden saanut.