Aiotko ottaa alati jatkuvia koronarokotteita? Itse Jätän koronarokotteet 2. rokotteeseen. Jatkossa en ota näitä enempää.
Mitä olen koronarokotteista lukenut eri medioista niin ei ole täyttä luottoa tähän nopeasti kehitettyyn valmisteeseen eikä sen lääketieteelliseen turvallisuuteen. Seurannaisvaikutuksista kuullaan vasta tulevina vuosina. Meinaan nyt ainoastaan ottaa vaaditut 1 ja 2 rokotteen matkustamisen vuoksi, mutta jatkossa otan rokotteen sijasta mieluumin koronaflunssan, kun piikin ja maksan testeistä, jos niitä edellytetään matkustajilta. Koronarokotteet ovat valtava business pienelle eliitille.
Kommentit (204)
Mä en ota ensimmäistäkään. Niin ei tule ongelmaa niistä muistakaan.
Kun eihän se edes ole voimassakaan kuin pari kuukautta, niin mitä järkeä!
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan se on ottaa, koska koronapassi on voimassa vain 6 kuukautta viimeisestä rokotuksesta ja ilman passia ei kohta saa enää poistua asunnostaan.
Venäjä ja kiina kiittää
Vierailija kirjoitti:
Aion ottaa.
Otan myös, vaikka viisi tai enemmän jos suositellaan. Mun ystävä, nelikymppinen ehdottoman rokotevastainen, sairastui vaikeaan koronaan. Oli teholla pitkään, sitten pitkään osastolla. Nyt kotona, mutta keuhkot tosi huonossa hapessa. Katuu katkerasti, miksei ottanut rokotteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion ottaa.
Otan myös, vaikka viisi tai enemmän jos suositellaan. Mun ystävä, nelikymppinen ehdottoman rokotevastainen, sairastui vaikeaan koronaan. Oli teholla pitkään, sitten pitkään osastolla. Nyt kotona, mutta keuhkot tosi huonossa hapessa. Katuu katkerasti, miksei ottanut rokotteita.
Semmoinen kiva keksitty satu siinä. Nää tarinat ei vaan toimi.
Tarvitsen koronapassia kulkemiseen enkä muutenkaan aio rajoittaa elämääni, siksi on jo kolme rokotusta.
Vierailija kirjoitti:
Pakkohan se on ottaa, koska koronapassi on voimassa vain 6 kuukautta viimeisestä rokotuksesta ja ilman passia ei kohta saa enää poistua asunnostaan.
Ei mikään pakko ole. Oma valinta. Hyvin viihdyn kotona. Ei mulle mikään ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Voi tulla eteesi tilanne pakkorokotteista. Ainakin tulet jäämään koronapassitta etkä pääse pian juuri mihinkään. Lisäksi joissain maissa on jo kieltäydytty hoitamasta julkisin varoin rokottamatonta korona-potilasta. Saksassa ei passittomat pääse enää edes kampaajille, kuntosaleille, kahviloihin, tapahtumiin jne.
Mitä s.........n jääräpäitä nämä, jotka eivät sitä rokotetta ota. Rokotetut ovat nyt rokottamattomien panttivankeja.
Vierailija kirjoitti:
Rokottamattomat tulevat väistämättä sairastumaan vaikeampaan koronamuotoon. Rokotetuilla jos saavat, tauti on lievempi. Siinähän odottelet, milloin sairastut ja miten. Joka tapauksessa sairastut.
Aion ottaa vaikka 100 piikkiä ennemmin kuin taudin. Luotan tarpeen arvioinnissa asiantuntijoihin enemmän kuin vauvapalstaan tai Kremlin trolleihin.
Rokotteista on ollut paljon vakavia haittavaikutuksia ympäri maailman, elkää hyvät ihmiset vammauttako itseänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion ottaa.
Semmoinen kiva keksitty satu siinä. Nää tarinat ei vaan toimi.
Satu? Ei vainen, vaan raaka totuus.
Mä haluaisin kuulla rokottamattomilta että tunnetteko yhtään täysin tervettä rokotettua? Ainiin, eihän sellaista odotakaan teiltä kuulevan.
Vierailija kirjoitti:
Rokotteista on ollut paljon vakavia haittavaikutuksia ympäri maailman, elkää hyvät ihmiset vammauttako itseänne.
Voihan sillä teidän sputnikillanne olla ikäviä haittavaikutuksia ja rajallinen teho, mutta meillä länsimaissa on turvalliset ja tehokkaat rokotteet. Ottaako pattiin, Igor?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teetkö saman punkkirokotteen kanssa? Jätät toisen tehosteen ottamatta? Miksi ihmeessä?
Myös jäykkäkouristusrokotteita pitää ottaa monta kertaa tehoste elämän aikana. Et ota niitäkään?
Tämä virus tulee käyttäytymään kuten muutkin vastaavat, se muuntuu, ja sitten kun ihmisillä on immuniteettia sitä vastaan, joko sairastetun taudin tai rokotuksen ansiosta, se lievenee ja laantuu muiden vastaavien tasolle ja siitä tulee ns. kausi-influenssa muiden joukkoon. Ei tule mitään jatkuvaa koronarokottamista. Kolmas piikki, eli toinen tehoste annetaan luultavasti vain riskiryhmille, muut saavat pärjätä sillä mitä on tähän mennessä annettu.
Eivät kaikki ota punkkirokotetta. Eivät edes rannikolla asuvat.
Jäykkispiikkiohjeistuskin on muuttunut, itse otin viimeksi 2v. sitten.
Itse en luota tähän uuteen tekniikkaan tarpeeksi. Ahdistaa liikaa.
T. Rokottamaton
Kohta rokottamattomia, sinuakin, ahdistaa vielä pahemmin. Pian sulla ei ole asiaa juuri mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin näin päättänyt. Kaksi saa riittää. Voin olla kotonakin loppuelämäni, jos hallitus niin sitten haluaa.
On se vaan niin vaikea tuolta hallitukselta saada rajavalvonta kuntoon (pakollinen valvottu karanteeni). Oma kansa piikitetään kymmeneen kertaan, jotta saadaan virusta kantavat marjanpoimijat maahan...
Miksi riehut rajavalvonnasta? Ei ole todellakaan edes väitetty, että sieltä olisi tullut tautia viime aikoina.
Siellä on jo varsin tiukat valvonnat.
Rasistisen mölynne ja xenofobianne voisitte pitää ihan itsellänne. Sille ei ole mitään perusteita. Ei pidä huutaa turpa suorana asioista, joista ei tiedä mitään. Kuvitelma siitä, että kaikki paha tulee muka rajojen takaa, on vain mielen. sairauttanne vailla totuuspohjaa.
Ne tartunnat tulevat ihan sujuvasti niistä rokottamattomista siinä arjessanne. Parasta, että otatte ihan itse omasta toiminnastanne vastuun vihdoinkin, ja noudatatte THLn ohjeita eli ette ui kenenkään liiviin kiinni.
Eihän siitä ole pitkä aika kun rokottamaton hoitaja tartutti vanhukseen koronan ja vanhus kuoli siihen :(
Vierailija kirjoitti:
Mitä enemmän rokotetaan, en enemmän korona leviää. Sydänkohtaukset ja muut sydänsairaudet yleistyy. Sit huomataan korona on edelleen riskiryhmille riski. Kuolla kupsahtelevat!
Ääliö, noita saavat nimenomaan rokottamattomat. Se on fakta. Ja hoitoa niihin eivät kohta saa koska ne teho-osastotkin ovat niiden rokottamattomia älliökavereita täynnä.
Montako piikkiä vuodessa?