Kysy mieheltäsi nyt:
Kommentit (79)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 20:23"]
"Tissit tai perse.. Ei kun mä sanon hymy tai nauru, kuitenki kirjotat tän sinne naisten palstalle ja ne haukkuu mut sovinistiks" :'D
[/quote]
Sulla on fiksu mies - hyvin vastattu hahhaaaa :D
Miestä minulla ei ole, mutta tyttöystäväni sanoi, että pitää eniten hymystäni. Etuhampaideni välissä on kapea rako, ja jostain syystä tyttöystäväni on erityisen mieltynyt tähän rakoon :D
hymy! (odotin jotain kehua enneminkin silmistä, joten tiukkasin uudelleen ja sitten sain kuulla pilkkanaurua, että mulla on kaunis harvahampainen hymy :D
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 21:02"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 20:23"]
"Tissit tai perse.. Ei kun mä sanon hymy tai nauru, kuitenki kirjotat tän sinne naisten palstalle ja ne haukkuu mut sovinistiks" :'D
[/quote]
Sulla on fiksu mies - hyvin vastattu hahhaaaa :D
[/quote]
Nauratti kyllä itseänikin :D pakko oli äsken viedä palkinnoksi miehelle olut ihan pyytämättä tohon sohvalle.. perustuu palkitsemiseen tämä koulutus-systeemi.. :D
Kysyin, hän vastasi, että "kasvot".
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 20:54"]Kysyin ja vastaukseksi sain että kaikki minussa :)
[/quote]
Ihana mies sinulla.
Ensin sanoi pillu, mutta sitten hymy. N38
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 21:12"]
[/quote]
Meillä vastattiin suun kaari, hymykuopat ja silmät. Silmät upottaa vielä 20 vuoden jälkeenkin, kuulemma. Onpa mulla mukava mies, ymmärsin nyt.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 21:18"]
[/quote]
Meillä vastattiin suun kaari, hymykuopat ja silmät. Silmät upottaa vielä 20 vuoden jälkeenkin, kuulemma. Onpa mulla mukava mies, ymmärsin nyt.
[/quote]
Sama homma, aika karu tuo N38 mies, joko ajatusmaailmaltaan tai huumoriltaan. Puistatus.
Kasvot. Pyysin tarkennusta niin vastasi että, kokonaisuus. Ei osaa nimetä yhtä kaunista asiaa.
Silmät varmaan vastasi mun mies... Jäin miettimään tuota ennen epäröivää varmaan sanaa
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 21:23"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 21:18"]
[/quote]
[/quote]
Sama homma, aika karu tuo N38 mies, joko ajatusmaailmaltaan tai huumoriltaan. Puistatus.
[/quote]
Pyh, tuo on meidän huumoria. Tykätään molemmat seksistä ja mulla on hyvä pillu ;)
Lisäksi tiedän olevani nätti miehen mielestä. Joten ottakaa rennosta vaan N38
Suu, kaula(??? mulla on pitkä hoikka kaula, mutta???), pylly. :) Voin vannoa ettei mulla ole mikään kimmoisa treeniperse vaan aikas pehmoinen ja luonnostaan hyvin pyöreä + ulkoneva, vaikka oonkin hoikka muuten. Kiva että kelpaa eikä selluliitit haittaa <3
"Huulet" olen tosin aistivani pientä ironiaa, koska sain juuri allergisen reaktion yhdestä lääkkeestä ja nyt mun alahuuli on ihan turvonnut ja mätivä.
Siis mitä ihmettä? Vastaukseksi sain että varpaat?? Potäisikö ottaa kohteliaisuutena??