Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei rokotetta pelkäävä! Mistä lähteestä tietosi pääosin on lähtöisin, jonka takia pelkäät rokotetta?

Vierailija
19.08.2021 |

Kärkkäisellä se on MV-lehti.
Onko se sinulla Seiska?
En tiennytkään, että ihmiset arvostavat Seiskaa ja MV-lehteä noin paljon

Kommentit (1369)

Vierailija
121/1369 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

<jonkun yläpuolelta> (3 kirjainta)

<22x100mm sahatavara> (5 kirjainta)

Nämä kaksi kun kirjoittaa yhteen.

Vierailija
122/1369 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä pelkää sillä minä olen sinut nimeltä kutsunut ja sinä olet minun. Pelossa on rangaistusta.

Älä pelkää sillä minä olen voittanut maailman.

Minä menen valmistamaan teille sijaa että tekin voisitte olla siellä missä minä olen.- Jeesus.

Älkää pelätkö niitä jotka voivat tappaa ruumiin , mutteivat sielua

Ne tulevat tekemään saman teille minkä tekivät minulle.

Siitä te tunnette heidät minun omikseni koska heillä on keskinäinen rakkaus.

Lauseita toivoon ja pelottomuuteen kaikille. Olkaa toiveikkaita ja kylväkää ilosanomaa. Jumala on kaikkein suurin, ja opastaa miten menetellä.

Minun lampaani kuulevat minun ääneni.

Minä pelastan teidät kaikilta viruksilta, minä suojelen teitä niin, että rokotteita ei kannata ottaa!

Minun lampaani kuulevat minun ääneni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/1369 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avata mitä? Minkä te jotkut haluatte olevan auki?

Mun nähdäkseni kaikki pelaa ihan hyvin. Ruokaa saa ja tehtaat toimii.

Jos puhutte lentämisestä, niin kyllä täältä nytkin pois pääsee. Parempi vaan ilmastolle, ettei lentoliikenne ole niin massiivista.

Eli mun nähdäkseni kaikki on kutakuinkin normaalisti.

Töissä on pakko pitää maskia. Jos olet rokottamaton, se on sinun vikasi.

Lisäksi eikö juuri laiteta taas rajoituksia ravintola- ja tapahtuma-aloille? Ihmiset EIVÄT ole palanneet vielä harrastamaan samoin kuin ennen ja mikä juttu tämä koronapassikin oli, mitä suunniteltiin rajoittamaan elämää?

Vierailija
124/1369 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Historia ja oma järki.

Eli netistä luit, ja uskoit juuri sen mikä sulle sopi.

Ja sinä uskot kaiken, mitä auktoriteetti sinulle syöttää. Lapsen mieli on niin suloinen.

Oletko tietoinen siitä, että netissä on kaikki tieto? Valitsetko sinä uskon, mikä sinun päähäsi on syötetty, tarkistamatta mitään? Sinä olet ihanteellinen lammas, tyhmä eläin.

Mistä sä olet tarkistanut asioita?

Onko lukutaidossasi vikaa?

Kirjoitin; "Oletko tietoinen siitä, että netissä on kaikki tieto?"

Netti on täynnä julkista virallista tietoa, julkaistuja tutkimuksia, yms.

Kaikkein epäluotettavin taho on poliitikon sana asiasta. Jos ei tarkista auktoriteetin sanaa, vaan nielee sen sellaisenaan, on ihanteellinen lammas elämään valheiden verkossa.

Internet toi tiedon kaikille. Ennen sitä ihmisten tietämättömyyden oletettiin johtuvan tiedon hakemisen vaikeudesta. Kun se tuli, tuo oletus kumottiin. Ihmiset ovat edelleen ihan yhtä tietämättömiä. Sinä olet yksi todiste, valtavan tietämättömyysmassan sisällä. Ja sinä uskot auktoriteetin sanaan, koska mitään muuta sinulla ei ole.

Vierailija
125/1369 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pimppi

Vierailija
126/1369 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun Isäni talossa on monta asuinhuonetta.

Minulla on lampaita myös jotka eivät ole tästä tarhasta.

Voi viitata muihin tähtitarhoihin....emme vielä tiedä.

Vierailija
127/1369 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä pelkää sillä minä olen sinut nimeltä kutsunut ja sinä olet minun. Pelossa on rangaistusta.

Minä menen valmistamaan teille sijaa että tekin voisitte olla siellä missä minä olen.- Jeesus.

Lauseita toivoon ja pelottomuuteen kaikille. Olkaa toiveikkaita ja kylväkää ilosanomaa. Jumala on kaikkein suurin, ja opastaa miten menetellä.

Minä pelastan teidät kaikilta viruksilta, minä suojelen teitä niin, että rokotteita ei kannata ottaa!

Tämä kuvaa rokotepelkureita hyvin :D 😄

Vierailija
128/1369 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärä profeetta bongattu. Oli jo kerran väärässä, niin ei voi luottaa. Israelin oma profeetta on osunut oikean joka kerta.

Vierailija
129/1369 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pelkää rokotetta vaan maailmaa jota sillä ajetaan.

Millaista maailmaa rokotteella ajetaan?

The great reset, build back better

Vierailija
130/1369 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varsinaisesti pelkää rokotetta, en vain usko sen toimivan kovin tehokkaasti. Näkee jo nyt, kuinka monessa maassa joutuu sairaalaan 2 piikkiä saaneita. Jos hyödyt ovat olemattomat, niin haitat rokotteesta ovat anteeksiantamattomat. Israelissa on myös tapauksia, joissa 2 piikkiä saanutta hoitohenkilökuntaa on sairastanut yli 6 viikkoa.

Maailmassa on rokotettu ennätysmäärä ihmisiä ja tautimäärät sen kuin kohoavat, siksi jotenkin naurettavaa tuo median rokotteita hehkuttava propaganda kuin eläisivät jossain vaihtoehtoisessa todellisuudessa. Rokotekampanja tulisi lopettaa välittömästi.

Öööö...outo argumentti tilastot huomioiden vai onko niiden tulkitsemisessa ongelmia? Mitä arvelet paljonko enemmän olisi sairaalahoidossa ilman rokotekampanjaa?

Vierailija
131/1369 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka on tutkittu, että rokotteiden teho laskee muutamia prosentteja aika nopeasti, ne ovat kuitenkin tehokkain tapa estää vakava sairastuminen. Mutta eivät ole niin tehokkaita (Deltan aikana) estämään tartuntoja, kuin on luultu.

Kun vakavia sairastumisia on vähemmän, ei tarvita sairaanhoidon riittämisen vuoksi tehdä kovia rajoituksia. Mutta siitähän nämä rokotevastaiset uneksivat, että saisi olla vinkumassa ulkonaliikkumiskiellossa.

Minulle riittää se, että on ollut niin mukavaa kuukausi, kun riskiryhmäläisenä ei ole juuri ollut pelkoa sairaalaan joutumiselle. Maskeja käytän, etten tartuttaisi ketään muuta, jos satun saamaan oireettoman virustartunnan.

Vierailija
132/1369 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Internet ja tokentube.

Mahtavan luotettavia lähteitä. Kaikki totta näissä🤣🤣🤣 voi pyhä yksinkertaisuus🤪

Vierailija
133/1369 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuri johtaja pähinä-miikka, tuo urhea soturi

Vierailija
134/1369 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee suuri eksytys jonka kaltaista ei olla vielä milloinkaan nähty. ne eksyttävät jos mahdollista valitutkin. Mutta se joka kestää lujana loppuun saakka, pelastuu. Ei huku. (koronaan kuolee hukkumalla muuten).

Se minkä he tekevät yhdelle näistä pienimmistä sen he tekevät minulle.

Vierailija
135/1369 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri. Sivuvaikutukset jos niitä tulee saattavat olla kohtalokkaat minulle terveysongelmien takia. Muistakaa tämä tomppelit, eivät kaikki ole "rokotevastaisia" mutta itse ei voi ottaa koska riskit eivät ole sen arvoisia. (me emme tietenkään juoksentele ympäriinsä ulkona)

Vierailija
136/1369 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annahan toisten olla. Ottakoonsa pitkän koronan tai menköönsä teholle. Jos ei tiedettä usko, niin oma on ongelmansa. Yks lysti miten noille käy.

Kahdesti rokotettu työkaveri on tällä hetkellä teholla. Hän uskoi tieteeseen ja päätyi sairaalaan.

Älä valehtele. Et varmaan tiedä hänen terveystietojaan, että hän olisi rokotteen takia teholla. Joten lakkaapa se disinformaation levittely.

Jos hän on koronan takia rokotettunakin teholla, niin mitenköhän olisi ILMAN ROKOTETTA?

Rokote taitaa viedä lukutaidon, koska en väittänyt, että työkaveri olisi teholla rokotteen takia. Oudon usein rokotteen jälkeen on saatu aivoembolia, mutta tietenkään se ei johdu rokotteesta. Tilastoissa vain näyttää siltä, että verenkierohäiriöiden määrä on rajussa kasvussa rokotteiden ottamisinnon myötä.

Onko tämän vuoden aivoinfarktitilastot jossain luettavissa, jos muutenkin vuodessa on 25000, miten paljon tähän mennessä tänä vuonna eli nyt rokotusaikana?

Vierailija
137/1369 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ollenkaan mitatko sillä millä mitalla te mittaatte sillä tulee teidätkin mitattaman.

Ihmisiä ei saa erotella eikä ihmiseen katsoa. Jumalaa tulee totella enenmmän kuin ihmistä silloin kun omatunto hälyttää.

Vierailija
138/1369 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä kysyt tyhmiä!! Vapaaehtoisesti kukaan ei halua tukoksia joita monelle on tullut. Tietty sanot että voi saada viruksestakin. Korona ei tule jos osaa "käyttäytyä" mutta nuorethan eivät osaa ja he sen takaisin toivat juuri kun luku oli nollassa. Rokote on vapaaehtoinen ja hoida vain sinä omat rokotuksesi äläkä painosta muita ottamaan!!!! Piste.

Itse asiassahan kysymys ei ole ollenkaan tyhmä. Kerro toki meille muillekin, mistä lähteestä löydämme nämä monille tulleet tukokset. Sitähän tässä kysyttiin, mistä kukin ammentaa tietonsa.

Mä luin tukoksista ihan valtamedioista. Kolme keski-ikäistä naista sai, joista yksi kuoli.

Ei ole tullut m-rna-rokotteista, joka Pfizerin Comirnaty on. Nuo olivat se Astra Zeneca, eikä se ole samaa teknologiaa. Lisäksi miljoonista rokoteannoksista tuo on TODELLA pieni lukema. Mutta hyvä, että olivat varpaillaan ja asia havaittiin ainakin nopeasti, että noin vakava haittakin on olemassa, vaikkakaan sitä ei juuri kukaan saa.

Kenenkään ei tulisi kuolla lääkkeeseen tai rokotteeseen silloin kun se on oikein annosteltu eikä myöskään saada vammauttavia oireita.  Jos niin käy se on teloitus lääkkeellä tai tahallinen vamman tuottamus eikä mikään vahinko tai sallittu poikkeama.

Esittämässäsi väitteessä on se huono puoli että silloin yksikään lääke ei saisi olla markkinoilla. KAIKILLA lääkkeillä ON haittavaikutuksia, jopa oikein annosteltuna - usko tai älä, asetyylisalisyylihappoon (aspiriini)  tai ibuprofeeniin voi kuolla helpostikin. Olen työskennellyt lääkefirman haittavaikutusosastolla vastaanottamassa raportteja joten tiedän mistä puhun. Sitten vielä erikseen vaaralliset toksiset lääkeeet (kuten sytostaatit) jotka ovat vaarallisia, mutta välttämättömiä koska ilman niitä potilas kuolee varmuudella.

Vierailija
139/1369 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, olisko sellaista maailmaa jossa uskaltaa käydä kaupassa ja leffassa ilman maskia?

Vierailija
140/1369 |
19.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, olisko sellaista maailmaa jossa uskaltaa käydä kaupassa ja leffassa ilman maskia?

Se, että sinä olet hysteerinen, etkä uskalla käydä ilman maskia kaupassa ei tarkoita, että kaikilla olisi yhtä pahoja pelkotiloja. Kannattaisi hakea apua noihin pelkotiloihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kuusi