Hei rokotetta pelkäävä! Mistä lähteestä tietosi pääosin on lähtöisin, jonka takia pelkäät rokotetta?
Kärkkäisellä se on MV-lehti.
Onko se sinulla Seiska?
En tiennytkään, että ihmiset arvostavat Seiskaa ja MV-lehteä noin paljon
Kommentit (1369)
Vierailija kirjoitti:
tosi hassua, kun nämä rokotekielteiset sanoo oman järkensä syyksi hahah
tietävät paremmin kuin asiantuntijalääkärit joilla on vuosikymmenten kokemus
hahah tosi hassua kun joku lekuri luulee tietävänsä enemmän kuin HIV virusta tutkinut ja militaarille työskennellyt professori Montagnier
Lapsis siis kertoo että juu saanut rokotteen ja se voi olla vettä- mitä huijausta jossa ei välitetä yhtään siitä lapsesta jOS kerran tauti on se juttu.
Ajatelkaa.
Vierailija kirjoitti:
Entäs ne rokotteeseen kriittisesti suhtautuvat lääkärit?, joilla on vuosikymmenten kokemus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hahah tosi hassua kun joku lekuri luulee tietävänsä enemmän kuin HIV virusta tutkinut ja militaarille työskennellyt professori Montagnier
Tiedätkö mitä eroa on Hiv-viruksella ja Korona viruksella?
Hiv:ssä virus hyökkää valkosolujen kimppuun. Eli ihan eri toimintamekanismi.
Laitatko autokorjaan korjaamaan lentokoneita vain siksi että on korjaaja?
Rokotteen käyttöohjeessa, jonka perusteelle turvallisuusarviointi on tehty ja myyntilupa on myönnetty yksiselitteisesti ohjeistetaan, että rokote annetaan kahtena annoksena kolmen viikon välein. Mielestäni tätä tulisi noudattaa, eikä valtion terveysviranomaiset voi poiketa tästä omin päin. Teknologia ekaa kertaa käytössä ihmisillä, todella pikaisten lupaprosessien jälkeen, ei voi verrata aiempiin kokemuksiin. Tuurilla ovat tainneet onnistua tekemään suht turvallisen rokotteen, vaikka pitkäaikaisvaikutuksia, tehoa uusiin variantteihin ja vasteen kestoa ei vielä varmasti tiedetä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He eivät taida tietää, että heillä ei oikeastaan edes ole sitä järkeä mitä käyttää. Foliohatuilla on hyvin harvoin järkeä.
Heillä on rajoitteensa. Ainakin näillä hyväuskoisilla holmöillä, jotka erotettakoon niistä varsinaisista huijareista.
" The association between hesitancy and Education level followed a U-shape curve with the lowest hesitancy among those with master's degree and highest hesitancy among those with PhD. "
Hereillä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilastojen valossa riskit ovat hyötyjä suuremmat uusien varianttie kanssa.
Kyseessähän ei ole rokote, joka sisältää heikennettyä virusta, vaan rna manipulaatio. Rna manipulaation vaikutuksia ei tiedetä pitkällä aikavälillä. Tämän lääkeyhtiöt myöntävät itse, ja siksi halusivat vastuuvapauden pistoksen haittavaikutuksista, sekä toimimattomuussyytöksistä.
Rokotuksia on annettu 4,9 miljardia. Siis 4900 miljoonaa, eli 4900 000 000! Jos se aiheuttaisi vakavia seurauksia, niin tapauksia olisi tullut ilmi miljoonia!
Tätä ei ymmärretä tai ei haluta ymmärtää. Rokotevastaiset vetoavat tässä salaliitoon, jossa "ne" pimittävät todellista tietoa, jotta pääsisivät "valtaan" yms. Aina kun logiikassa on ammottava aukko, se peitetään epämääräisillä vihjailuilla "niiden" salaliitosta.
Menepä tutkimaan tilastoja . Ainakin pari miljoonaa kuolemaa / vakavaa haittaa.
Ota huomioon, että vain murto osa haitoista ilmoitetaan koska, sit kun paskat on jo housuissa ja läheinen vakavasti sairas tai kuollut niin eipä sillä ilmoituksella paljoa juhlita.
Ts, ketään ei oikeasti kiinnosta JOS ja kun joku saa haitan ja lääkeyhtiöt pesee kätensä täysin, kuin myös Suomen THL ja muut korruptoituneet puljut.
Luuletteko oikeasti että Nohynekin Hanna ottaa näitä piikkejä?
Sanoi itsekin jossain haastiksessa että hällä on jo immuniteetti.
- - - - -
"Menepä tutkimaan tilastoja . Ainakin pari miljoonaa kuolemaa / vakavaa haittaa."
.
-
- Aina kun viitataan tilastoon, on ehdottoman tärkeää myös linkittää todisteluaineistonaan käyttämäänsä lähteeseen. Uskon, että haluat esittää nuo "tilastosi" sillä muuten kohta joku pölvästi leimaa hienon kirjoituksesi halpahintaiseksi puskahuuteluksi muuten.
Minä en puskahuutele. Minä tiedän.
Eudravigilance sivustolta voi kuka tahansa mennä katsomaan. Siellä ne on lueteltu ja muistaakseni yli 2 miljoonaa vakavaa haittaa/kuolemaa. Vähintään.Noista veritulpista yms muista kuulee harva se päivä. Muutamia korona rokote vaurio tarinoita löytyy jo YouTubesta. Esim kolmekymppisen samin tarina.
Ei hän se varmaan rokotteesta johtunu; onhan se täysin normaalia nykypäivänä että 30kymppinen kuolee laajentuneeseen sydämeen ja moneen samanaikaiseen veritulppaan. Perussettiä.
Onnea valitsemallenne tielle.
Muistakaa aina Hanna nohynekin sanat; ei kannata itse tutkia näitä rokotteita. Luottakaa vaan viranomaisiin. Kyllä nohynekki tietää.
Myös tiktokissa leviää videoita joissa porukka saanu todella rajuja neurologisia oireita rokotteesta
- - - -
”Minä en puskahuutele. Minä tiedän”
…ja et silti saaanut linkin linkkiä esitetyksi väitteesi tueksi.
.
”Eudravigilance sivustolta voi kuka tahansa mennä katsomaan. Siellä ne on lueteltu ja muistaakseni yli 2 miljoonaa vakavaa haittaa/kuolemaa. Vähintään.”
-Sekoitat selkeästi haittailmoitukset ja todennetut tapaukset keskenään. On täydellisen eri asia puhua ”vakavasta haitasta” ja jonka haittailmoituksen voi kuka hyvänsä laatia kuin todennetusta tapauksesta. Jopa PISA-Suomessa melkoinen osa ihmisiä luulee Fimean sivujen noin sadan rokotteisiin liittyvän kuolemantapauksen olevan varmennettuja rokotteista aiheutuneita kuolemantapauksia.
.
”Noista veritulpista yms muista kuulee harva se päivä.”
-Kuulupuheisiin ei aikuisen miehen pidä mielipidettään perustaa.
.
”Muutamia korona rokote vaurio tarinoita löytyy jo YouTubesta. Esim kolmekymppisen samin tarina.”
-Ja kymmeniä tuhansia tekaistuja nyyhkytarinoita vaikka BrandNewTubesta ja muilta hörhösivustoilta. Et kai ole sortunut sinisilmäisesti uskomaan halpahintaista propagandaa?
.
”Ei hän se varmaan rokotteesta johtunu; onhan se täysin normaalia nykypäivänä että 30kymppinen kuolee laajentuneeseen sydämeen ja moneen samanaikaiseen veritulppaan. Perussettiä.”
-Sydänlaajentuma ei kehity muutamassa viikossa eikä kuukaudessa. Maallikon ei kannata alkaa päättelemään itselle liian vaativista asioista johtopäätöksiä.
”Onnea valitsemallenne tielle.”
-Kiitos, kiitos! Valitsemani tie ottaa kausi-influenssarokotukset, tetanus-boosterit, hepotiitit matkoille jnejne onkin pitänyt meikun tikissä töissä ja vapaalla jo vuosikymmeniä. Omakohtaiset rokotekokemukset ovat 100% erittäin myönteisiä. Korona-boosterin otan heti, jos vaan tulee tarjolle.
”Muistakaa aina Hanna nohynekin sanat; ei kannata itse tutkia näitä rokotteita. Luottakaa vaan viranomaisiin. Kyllä nohynekki tietää.”
-Hanna on oikeassa. Sinäkin erehdyit ”tutkimaan” rokotteita, päädyit hörhösivuille ja tulit sen perusteellisesti narratuksi.
.
”Myös tiktokissa leviää videoita joissa porukka saanu todella rajuja neurologisia oireita rokotteesta”
-Voihan ***skele kun ei tullut luettua tätä ensin loppuun¤%# Tuolla naapurifoorumilla on epävirallisesti sovittu, että huumoripläjäyksiin laitetaan loppuun ’sarc.’ varmuuden vuoksi merkiksi, joku tosikko saattaa ottaa tosissaan vitsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Historia ja oma järki.
Jos historiaa katsot, niin sitten sinun pitäisi olla 100 % rokotemyönteinen.
Ja kuten varmasti jo tiedöt, niin sikarokotteen narkolepsia tuli itse viruksesta, ei rokotteesta. Myös sairastuneille on puhjennut narkolepsiaa.
En tiedä puhuuko kaikki tässä nyt vähän eri asioista. Jos tällä aloituksella viitataan koronarokotteeseen, niin onko historiassa muka ollut tällaista tapausta, että rokotetaan kaikkia tämmöisellä uudella, testaamattomalla rokotteella? Minun ymmärtääkseni tämä koronarokote ei täytä niitä tavallisia vaatimuksia joita kaikkiin muihin rokotteisiin on asetettu.
-ihan vaan näin sivusta
- - - -
Koronarokotteet ovat käyneet samat testit läpi kuin kaikki aikaisemmatkin, mistäään ei ole oikaistu. Miten ihmeessä luulisit myyntiluvan heltiävän tuhansille miljoonille rokoteannoksille, jos niissä olisi jotain testaamatonta?
Hiukan nyt arkijärjen valoa päälle siellä.
Miksi joku pelkää koronaa? Itse en ota rokotetta, koska sen hyöty on nolla. Voit edelleen sairastua ja levittää koronaa sen rokotteen jälkeen. Eikä se rokote edes vähennä sen levitystä tai vakavaa sairastumista. Kun on omasta terveydestä kyse niin pitää olla itsekäs.
Meinaatteko ottaa neljänne ja viidennen rokotteen, kun se tulee saataville?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hereillä kirjoitti:
Mikä vttu ihmisiä vaivaa? Eikö ne osaa olla enää kipeänä? Mikä vit tu siinä on niin vaikeaa, onhan viruksia ja flunssia ja tauteja aina ollu.
Mutta ei kun voi kauhia ei voi olla kipeänä ni pakko ottaa 1.2,3,4 vit tu vaikka kuinka monta piikkiä jotain täysin luonnotonta täysin KOKeELLIsTA litkua kehoon.
Tajuatteko että vakuutusyhtiötkin sanoo siinä vaiheessa voivoi se on kuule kokeellinen piikki, jos meet valittamaan että sait haitan rokotteesta.
Ymmärrän että tämä tauti voi olla vakava 80-90v ikääntyneille, niin on sama esim influenssan kanssa.
Jännä vaan kun influenssa tapaukset on kokonaan kadonneet tilastoista.
Nyt nitä silmiä vit tu auki!
Kuinka monen uskot saavan vakavia oireita rokotteesta?
Mieti sitä hetki.
Sen jälkeen mieti, että jokaisesta sadasta koronaan sairastuneesta on Suomessa kuollut yksi. Jos rokote olisi yhtä vaarallinen, meillä olisi nyt 250.000 rokotteeseen kuollutta.
Kumpaa siis kannattaa pelätä enemmän, koronaa vai rokotetta?
Tuota noin....
Saanen vähän epäillä tätä sinun tilastoasi.Joka sadasko muka kuolee? Ei helvetissä. Katsoin videon jossa selitettiin ja näytettiin laskutoimitus jonka mukaan mahdollisuus kuolla koronaan on 0,05 prosentin luokkaa
Minä todellakin pelkään enemmän rokotetta ja siitä tulevia ongelmia joihin et saa todellakaan mistään mitään apua kuin itse tautia jonka suurin osa sairastaa lievänä.
Minä tiedän henkilöitä jotka eivät edes tienneet sairastavansa koronaa sen verran pieni nuha oli.
- - - - -
"Joka sadasko muka kuolee? Ei helvetissä"
Koronaan kuolleita Suomessa 1.008 (20.8.2021)
Koronaan sairastuneita 120.870
Hiukan alle prosentti ihan 0,3 sekunnin päässälaskulla. Ihan oikeilla haminoilla tuon prosentin kanssa ollaan.
https://www.worldometers.info/coronavirus/country/finland/
- - - - -
Tuolla oli hyvä esimerkki ja vertaus rokotteen vaarallisuudesta verrattuna itse tautiin:
-Kun itse tautiin kuolee lähes prosentin todennäköisyydellä, rokotukseeen on kuollut todistettavasti 1 ihminen.
Tauti itse 1/100
Rokote 1/4.850.000
.
Jännä logiikka vaarallisuudesta teillä rokotekielteisillä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku pelkää koronaa? Itse en ota rokotetta, koska sen hyöty on nolla. Voit edelleen sairastua ja levittää koronaa sen rokotteen jälkeen. Eikä se rokote edes vähennä sen levitystä tai vakavaa sairastumista. Kun on omasta terveydestä kyse niin pitää olla itsekäs.
Meinaatteko ottaa neljänne ja viidennen rokotteen, kun se tulee saataville?
Niin no kun on juuri todettu että 2 rokotetta vähentää sairaalahoidon tarvetta muihin verrattuna niin sieltä tuli asisvirheitä jälleen kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varsinaisesti pelkää rokotetta, en vain usko sen toimivan kovin tehokkaasti. Näkee jo nyt, kuinka monessa maassa joutuu sairaalaan 2 piikkiä saaneita. Jos hyödyt ovat olemattomat, niin haitat rokotteesta ovat anteeksiantamattomat. Israelissa on myös tapauksia, joissa 2 piikkiä saanutta hoitohenkilökuntaa on sairastanut yli 6 viikkoa.
Maailmassa on rokotettu ennätysmäärä ihmisiä ja tautimäärät sen kuin kohoavat, siksi jotenkin naurettavaa tuo median rokotteita hehkuttava propaganda kuin eläisivät jossain vaihtoehtoisessa todellisuudessa. Rokotekampanja tulisi lopettaa välittömästi.
Toimiihan se todella tehokkaasti! Lähes kaikki, jotka se aikaisemmin vei sairaalaan ja tappoi, eli yli 80-vuotiaat, eivät joudu sinne enää, eivätkä enää kuole koronaan.
Jos kerran et pelkää rokotetta, voit ottaa sen sen nimissä, että rokotteella saataisiin korona hävitettyä maailmasta. Sinunlaistesi takia se ei ehkä häbäviä ja kunhan SINÄ vanhenet, kunhan SINUN vastustuskykysi huononee, niin SINÄ saatat olla se, joka joutuu sen takia sairaalaan ja teholle.
Ja jatkuvasti tapahtuu tätä, sinun normaalit sairautesi jäävät hoitamatta, koska itsekkäät ihmiset eivät ole ottaneet rokotetta ja täyttävät sairaalat.
Itsekästä se on myös että painostetaan ottamaan rokote, vaikka ei kokisi sen olevan tarpeeksi turvallinen. Kun kuitenkin varmaa on, että osa ihmisistä kantaa ne haittavaikutukset omassa kehossaan, jotta toiset voisivat kokea olevansa turvassa. Eri asia sitten, jos kyseessä olisi perinteisesti tehty rokote, jonka haittavaikutukset voitaisiin todella hyvin tietää. Mutta silloinkaan ei tulisi painostaa.
Ei se ole rokottamattomien vika jos tauti jyllää vaan välinpitämättömien ihmisten (toki tautia on myös niillä jotka välittää muista). Ei rokottamattomuus tee ihmisestä typerystä joka ei noudata varovaisuutta. Mielestäni pikemminkin päinvastoin: rokottamattomat ovat usein varovaisia/harkitsevaisia. Sen sijaan sekä sika-influenssan että koronan aikana huomasin saman ilmiön: piikin hakivat nopsaa usein ne, jotka eivät välittäneet käsienpesusta ym vaan halusivat vain nopeasti jatkaa normaalia elämää.
Mun mielestä rokote-päätös (rokottamattomuus tai rokotukseb hakeminen) ei kuulu kenelläkään muulle kuin henkilölle itselleen.
Aloitukseen vastaan ettei kumpikaan tai mikään epämääräinen lähde minua kiinnosta. En lue myöskään salaliittoteorioita. Olin varmasti ensimmäisiä.Suomessa joka seurasi Kiinan tapahtumia ja pohti voiko tämä levitä pandemiaksi. Yritin kertoa siitä muille, kukaan ei uskonut. Ja silti pandemia tuli. Toivoin kyllä rokotetta, mutta en mitään uudenlaista teknologiaa nopealla aikataululla ihmisille painostettuna. Oon yleensä ollu oikeassa näistä jutuista ja toivon todella olevani väärässä siitä, että koronapiikkien nopea aikataulu on virhe. Sikainfluenssarokotteen kohdalla yli 10v sitten oli sama fiilis, mutta näiden mrna-rokotteiden kohdalla tämä fiilis on paljon vahvempi. Tottapuhuen ei voi edes verrata keskenään.
En ole rokotevastainen, en vain pidä ihmiskuntaa ja tiedettä kaikkitietävänä. Jokainen tiedemies on lopulta vain ihminen ja tiede kehittyy ajanmyötä. Minusta testaus pitkällä aikavälillä on todella tärkeää. Mulla on sellainen fiilis tästä että nää haitat näkyy vasta tulevien vuosien kuluessa. Ja tämä siksi, että tää piikkiproteiini on epäilyttää osa rokotetta.
Ehdotan että piikkiproteiinirokotteen sijaan kehitetään harmittomampi koronavirus kokonaan ilman piikkiproteiinia. Tämä voitaisiin antaa ihmisille (esim. nenäsumutteena) ja asettaa heidät tämän jälkeen karanteeniin. Näin tulisi luonnollinem suoja ilman vaarallista piikkiproteiinia. Kyseessä ei silloin olisi rokote vaan lievä sairaus, joka voisi syrjäyttää nykyisen viruksen. Tämä sopisi niille, jotka eivät voi ottaa rokotusta syystä tai toisesta.
Ihan itse olen päätellyt, en mitään folioteorioita ole lukenut. Ihan maalaisjärjellä ihmisen pitäisi ymmärtää, että kyseessä on ollut suhteellisen harmiton virus, jota vastaan on käytetty suhteettoman suuria rajoituksia. Kuin taistelisi tuulimyllyjen kanssa, yhtä järjentöntä touhua.
Hereillä kirjoitti:
Noista veritulpista yms muista kuulee harva se päivä. Muutamia korona rokote vaurio tarinoita löytyy jo YouTubesta. Esim kolmekymppisen samin tarina.
Ei hän se varmaan rokotteesta johtunu; onhan se täysin normaalia nykypäivänä että 30kymppinen kuolee laajentuneeseen sydämeen ja moneen samanaikaiseen veritulppaan. Perussettiä.
Ei saisi puhua pahaa kuolleista. Mutta jos on sama, kuin mitä minä olen nähnyt, niin kuvasta päätellen painoindeksi jos ei yli niin lähelle 40 = vaikea lihavuus. Jos 3-kymppinen on sellaisessa kunnossa ja siihen littyviä oheisjuttuja kuten korkea verenpaine yms ehkä vielä diagnosoimattomana / hoitamattomana ynnä vähäinen liikunta yms, niin voi kuolla laajentuneeseen sydämeen ihan ilman rokotuksiakin. Se on tietty salaista tietoa, mutta saattaisi olla, että kun tutustuisi kyseisen henkilön terveys / sairauskertomuksiin, niin niistä voisi löytyä todennäköisempi syy. Ilman niiden tuntemista en kuitenkaan pistäisi rokotteen piikkiin. Jos siis on sama henkilö kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan itse olen päätellyt, en mitään folioteorioita ole lukenut. Ihan maalaisjärjellä ihmisen pitäisi ymmärtää, että kyseessä on ollut suhteellisen harmiton virus, jota vastaan on käytetty suhteettoman suuria rajoituksia. Kuin taistelisi tuulimyllyjen kanssa, yhtä järjentöntä touhua.
Jospa oletkin päätellyt ihan päin honkia? Et liene tietoinen siitä, millaista jälkeä korona teki keväällä 2020 esimerkiksi Italiassa? USA:ssa myös tuli pahaa jälkeä. USA:ssa on tilanne vieläkin paha joissain osavaltioissa, koska on paljon näitä "itse pääteilleitä" jotka eivät ole ottaneet rokotetta ja sitten sairastuvat ja kuolevat. Ei, kyseessä ei ole "harmiton virus".
Vierailija kirjoitti:
Hei koronaa pelkäävä! Oletko koskaan ottanut selvää koronasta itse? Ovatko ajatuksesi koronasta yksi yhteen sen kanssa mitä luet iltalehdistä?
Tästä linkistä voit tarkistaa oman riskisi kuolla tai joutua sairaalaan koronan takia:
https://qcovid.org/CalculationMinulla kuolemanriski on 0.0005% eli 1/200 000
Riskini joutua sairaalaan on 0.0193%, eli 1/5181Mikä sinun riskisi on? Kerro!
Oho..... kuolemanriski 0,005% 1/ 19608
Riski joutua sairaalaan 0,047% 1/1842
T. 50v pullukka
Vierailija kirjoitti:
Tuota noin....
Saanen vähän epäillä tätä sinun tilastoasi.
Joka sadasko muka kuolee? Ei helvetissä. Katsoin videon jossa selitettiin ja näytettiin laskutoimitus jonka mukaan mahdollisuus kuolla koronaan on 0,05 prosentin luokkaa
Kannattais oikeasti ottaa asioista selvää, eikä luulla. Suomessa on noin 120.000 vahvistettua koronatartuntaa, kuolleita vähän toista tuhatta, kuolleisuus-% on luokkaa 0.85, jos se olisi yksi niin joka sadas kuolisi, tuolla se on joka sadaskymmenes. Samalla prosenttilla rokotekuolleisuus olisi sen 250.000. Olisi varmaan huomattu. Tuo 0.05 on taas jostakin hörhösivustoilta tai jostain otettu,
Minusta on huolestuttavaa tämä ihmisten leimaaminen 'rokotevastaisiksi' ja suoranainen lynkkausmieliala. En ymmärrä sitä. En ole itse rokotevastainen, mutta tiedän että rokotettunakin voin kantaa koronaa ja tartuttaa sitä muihin. Suomessa ei ole sellaista lääkevahinkojärjestelmää, joka korvaisi vahinkotilanteessa edes murto-osaa rokotteesta aiheutuneesta vahingosta. Tämä nähtiin narkolepsiatapauksissa, esimerkiksi elinikäisestä vammautumisesta ja työkyvyttömyydestä (jatkuvan nukahtelun vuoksi) lapselle 12.000 € korvaukseksi.
Ja pelottavaa, kun julkinen terveydenhoito on täysin alle minkään länsimaisten standardien. Se on täysin romutettu systeemi, jonka tuottamat tilastot eivät ole luotettavia ottaen huomioon myös se hutilointi joka liittyy potilastietojen kirjaamiseen ja käytännöllisesti katsoen mahdottomuuteen korjata virheitä.
Tarvitaan rahaa, että oikeasti saa hoitoa, koska sitä saa vain yksityiseltä puolelta. Ne, jotka ovat julkisen terveydenhuollon varassa eivät tosiasiassa ole minkään terveydenhuollon piirissä kuin akuuttien hätätilanteiden osalta.
Minusta ihan ilman yhtäkään salaliittoa on suomalaisilla paljon hyviä syitä olla huolissaan testivaiheessa olevista rokotteista, joiden teho variantteja kohtaan on lisäksi kyseenalainen.
En ymmärrä suomalaista vainoa ja raivoa niitä kohtaan, jotka uskaltautuvat punnitsemaan rokotteen ottamista omalla tai lastensa kohdalla.