Minkälaisia verhoja suosittelisit?
Minulla on pieni yksiö, jossa ikkuna kattaa melkein koko seinän. Ikkuna on etelään, joten kesäisin kotini kuumenee saunaksi. Tarvitsisisin siis verhot, jotka evät päästä valoa sisään, mutta eivät myöskään kerää lämpöä. Pimennysverhoja en halua. Sopisiko tänne paksut samettiverhot?
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 16:43"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 16:36"]Minulla on pieni yksiö, jossa ikkuna kattaa melkein koko seinän. Ikkuna on etelään, joten kesäisin kotini kuumenee saunaksi. Tarvitsisisin siis verhot, jotka evät päästä valoa sisään, mutta eivät myöskään kerää lämpöä. Pimennysverhoja en halua. Sopisiko tänne paksut samettiverhot? [/quote]Jotain ihanaa kevyttä. Jos matto ja sohvat yksivärisiä kuviollinen käy. Mut yksivärinen aina ajaton.
[/quote]
Kevyet ovat kauniit, mutta juuri kevyitä en voi ottaa tuon eteläisen ikkunan takia. Täällä on helteillä lähemmäs +40 astetta. -ap
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 16:36"]Minulla on pieni yksiö, jossa ikkuna kattaa melkein koko seinän. Ikkuna on etelään, joten kesäisin kotini kuumenee saunaksi. Tarvitsisisin siis verhot, jotka evät päästä valoa sisään, mutta eivät myöskään kerää lämpöä. Pimennysverhoja en halua. Sopisiko tänne paksut samettiverhot?
[/quote]Jotain ihanaa kevyttä. Jos matto ja sohvat yksivärisiä kuviollinen käy. Mut yksivärinen aina ajaton.