Olen päättänyt yllättää miehen kerran kuussa
Pukeutumalla johonkin erilaiseen seksiasuun kun lapset nukkuvat. Onko hyvä päätös?
Kommentit (31)
Mikäs yllätys tuo on, jos joka kuukausi sama juttu... Eti netistä uusia temppuja. Osta strapp on
Pyydän miestä myös laittamaan anaalitapin mulle ekaa kertaa! Ap
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 17:05"]Mikäs yllätys tuo on, jos joka kuukausi sama juttu... Eti netistä uusia temppuja. Osta strapp on
[/quote] joka kuukausi on eri asu ja joku uusi väline tai juttu, ap täsmentää
mies ei halua mitään perseeseensä.
Meinasin aluksi että joka viikko, mutta se olisi jo niin usein, ettei enää tuntuisi yllätykseltä.Eikö?
Ap
Vau. Sama vanha kanttura eri kuteissa.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 17:21"]Vau. Sama vanha kanttura eri kuteissa.
[/quote] no jos mies on sanonut, ettei halua muita, niin näin saa edes vähän vaihtelua.
Ap
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 17:23"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 17:21"]Vau. Sama vanha kanttura eri kuteissa. [/quote] no jos mies on sanonut, ettei halua muita, niin näin saa edes vähän vaihtelua. Ap
[/quote]
Mitä sä itse kaipaat suhteen piristämiseksi?
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 17:23"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 17:21"]Vau. Sama vanha kanttura eri kuteissa. [/quote] no jos mies on sanonut, ettei halua muita, niin näin saa edes vähän vaihtelua. Ap
[/quote]
Mitä sä itse kaipaat suhteen piristämiseksi?
[/quote] Monipuolisempaa seksiä.
Ap
Yllättävän halvalla muuten saa noita tykötarpeita, etenkin asuja. Ap
Muistuipa mieleen, että mies sanoi kerran kun katsottiin jotain kyttäleffaa että miltäköhän tuntuisi saada pampusta. Tilasin eroottisen poliisiasun, jossa mukana pamppu :D
Ap
Mistä tilailet? :) jos halvalla löydät
Ukolle pamppu persiiseen, niin johan yllättyy!
Kuulostaa hyvältä suunnitelmalta. Pidä toi! Ja muista tulla kertomaan meille miehesi reaktioista.
Kaalimadosta ja HerSecretistä oon tilannut. Helppoa, kun olen s/m kokoinen. Ap
Katso ebaysta! Hyvälaatuisia tuotteita, seksikkäitä asuja reilusti alle 20e. Koot yleensä vain aasian kokoja, yleensä S-kokoiselle menee M.
Kiitos vinkistä, latasin heti apsin kännykkään. Ap
Seksi kuussa on varmasti ikimuistoinen juttu.
-Mies 29v-
Eka kerta oli viime kuussa, tänään vois taas. Jos vain vauva nukkuu ennen kymmentä. ..ap