Olen päättänyt yllättää miehen kerran kuussa
Pukeutumalla johonkin erilaiseen seksiasuun kun lapset nukkuvat. Onko hyvä päätös?
Kommentit (31)
Ei saatana, ebayssa asut maksavat tosiaan vain muutaman euron ja valikoima on valtava :O ei kyllä konkurssi iske vaikka loppuiän tota harrastaisi... ap
Meillä ukko ei välitä käärepapereista kun herkku on siellä alla...
No meillä kääreet selvästi lisäävät miehen haluja. On visuaalinen henkilö. Tekee sitten enemmän spontaaneja aloitteita silloinkin, kun en ole panostanut itse ulkoasuuni millään tavalla. Ap
Vauva heräsi juuri kun tappi oli saatu paikalleen :/
ap
Hienoa! Tekisipä minunkin vaimoni noin!
m35
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 20:09"]
Katso ebaysta! Hyvälaatuisia tuotteita, seksikkäitä asuja reilusti alle 20e. Koot yleensä vain aasian kokoja, yleensä S-kokoiselle menee M.
[/quote]
Kannattaakohan edes harkita, jos on reilu 175 cm pitkä? Pitkä selkä tuottaa vähän vaikeuksia suomenkin kaupoilla myynnissä olevien alusvaatteiden kanssa.
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 23:23"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 20:09"]
Katso ebaysta! Hyvälaatuisia tuotteita, seksikkäitä asuja reilusti alle 20e. Koot yleensä vain aasian kokoja, yleensä S-kokoiselle menee M.
[/quote]
Kannattaakohan edes harkita, jos on reilu 175 cm pitkä? Pitkä selkä tuottaa vähän vaikeuksia suomenkin kaupoilla myynnissä olevien alusvaatteiden kanssa.
[/quote]
Kannattaa katsoa Item Descriptionit, siellä on yleensä kaikki vaatteiden mitat sekä tuumina että sentteinä. En osaa sano, mutta itse olen 158cm pitkä ja jotkut vaatteet ovat olleet selvästi n. 10cm pidemmälle suunniteltuja, mutta ovat näyttäneet kuitenkin ihan hyviltä.
Anna palaa vaan! Toivottavasti mies arvostaa ja myös näyttää sen.
M38
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 20:29"]Seksi kuussa on varmasti ikimuistoinen juttu.
-Mies 29v-
[/quote]
Tyhmä. Annan aina, jos mies ehdottaa.
Ap