Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ennen kun vingutte tarjoamaan drinkkiä sanokaa, että annatteko

Vierailija
12.09.2014 |

Ettei mene jätkillä rahat hukkaan. Miksi sitä kukaan alkaisi tyhjän päiten tuntemattomille tarjoamaan?

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan varta vasten odota KENELTÄKÄÄN ilmaisia drinkkejä enkä varsinkaan sen perusteella ole alapäätäni tarjoamassa. Moni oikeasti haluaa väkisin vaan tarjota, vaikka on kohteliaasti kieltäytynyt. Siinä voi sitten vaihtaa pari sanaa, jos kiinnostaa. Minulla on esimetkiksi yksi kaveri, joka humalassa tarjoaa melkein kaikille ihan tarjoamisen ilosta, rahaa sillä on paljonkin, joten kai se on jonkinlaista egoilua, tosin kiusallista sellaista.

Vierailija
2/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin aikoinaan yksin kuuntelemassa lempibändiäni. joku mies yritti kokoajan jutella & osti minulle valkovenäläisen sekä suolapähkinöitä, vaikka sanoin että " kuule, mulla on mies & vauva kotona, tulin vain musiikkia kuuntelemaan!"

no, sitten kun tein lähtöä tyyppi ilmestyi näkökenttääni ja kyseli että "joko me mennään?" kun väänsin rautalangasta meneväni m-i-e-h-e-ni viereen, niin alkoi karjuminen & huorittelu. että  hän maksoi perkele juomani ja vitun huora saatana.. todella kypsää käytöstä ! sinne jäi narikkaan ulisemaan tuhlattujen rahojensa perään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itelle on käynyt sellanenki ihme et nuori nainen tarjosi drinkkejä...ja sit sano et saanko suudella jasanoin meneväni vessaaan ja katosin :) ei ollut kedoin kaunein kukka.ite olin sillo vähä vajaa 30v. T.mies35

Vierailija
4/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut naisten vinkuvan drinkkejä keneltäkään. Kyllä ne miehet ihan itse niitä tyrkyttävät. Paitsi noh... Johanna Tukiainen on kuulemma kunnostautunut tällä alalla. Tarjotkaapas drinkkinne Tuksulle siis.

Vierailija
5/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis MITÄ? Senkö vuoksi te miehet niitä drinkkejä tarjoatte, että saisitte panna? En ole tiennytkään... XD  no, aina voi näköjään oppia uutta.

Vierailija
6/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 18:48"]

Siis MITÄ? Senkö vuoksi te miehet niitä drinkkejä tarjoatte, että saisitte panna? En ole tiennytkään... XD  no, aina voi näköjään oppia uutta.

[/quote]

Mitäs sitten kuvittelit? 

Vierailija
7/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 17:59"]En ole koskaan kuullut naisten vinkuvan drinkkejä keneltäkään. Kyllä ne miehet ihan itse niitä tyrkyttävät. Paitsi noh... Johanna Tukiainen on kuulemma kunnostautunut tällä alalla. Tarjotkaapas drinkkinne Tuksulle siis.
[/quote]

Tarjoisin heti baarin kalleimman drinksun. On se niin kaunis.

Vierailija
8/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 18:52"]

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 18:48"]

[/quote]

Mitäs sitten kuvittelit? 

[/quote]

Koskaan kuullut sarkasmista? Onko hymiö XD ihan vieras?

Vierailija
9/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ilman mitään ennakkovaroitusta pöytään kannettuja drinkkejä juo, ties mitä tyrmäystippoja niissä on. Jos mies kysyy, saako tarjota jotain, pyydän yleensä jääveden tai limpparin, josta sitten hoksaavat, etten ole humalassa, eikä minulta heru mitään juttuseuraa kummempaa.

Vierailija
10/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan drinksuja keneltäkään vinkunut. Nykyisin, jos joku haluaa tarjota, sanon että tomppaa voin ottaa, muuten passaan.

Vierailija
11/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan vinkunut, vaan mulle on aina tarjottu. Otan mielelläni tietenkin, enkä anna. Siksipä olen monesti teitä reppanoista ohjeistanut, että kysy suoraan, ettei tule sitten pettymyksiä.

Vierailija
12/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkuuko joku tarjoamaan drinkkejä? En tarjoais.

Vierailija
13/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun on yrittänyt vihjata ja vielä sanoa suoraan että mulla on mies ja olen menossa kotiin yöksi niin silti niitä drinkkejä kanetaan pöytään p....n toivossa niin minkä mä sille voin :) 

Vierailija
14/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasokkaat naiset eivät anna miesten ostaa itselleen drinkkejä ennen kuin tuntevat paremmin. Joku hutsu on sitten ihan toinen asia, jos joku kehtas kerjätä drinkkiä vois olettaa et heruiskin helpommin.

Vierailija
15/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa ymmärtää, mutta ei ymmärrä antaa... eihän tuo sitä tarkoita että olisi velvollisuus kaikille hampuuseille antaa, mutta jos ei yhtään ole kiinnostunut ja haluaa vain ilmaisia juomia niin sellaisille ei kyllä minulta ymmärrystä löydy.

Vierailija
16/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:45"]

Vinkuuko joku tarjoamaan drinkkejä? En tarjoais.

[/quote]

Kyllä vinkuvat. 

Vierailija
17/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:46"]

Mutta kun on yrittänyt vihjata ja vielä sanoa suoraan että mulla on mies ja olen menossa kotiin yöksi niin silti niitä drinkkejä kanetaan pöytään p....n toivossa niin minkä mä sille voin :) 

[/quote]

Kuka hölmö noita suomen hinnoilla kantelee. En kyllä ymmärrä intoa, kun tuskin auttaa pilperon saannissa toi rahan hukkaan heittäminen.

Vierailija
18/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika halvalla pitäis ressukan saada. Mitä se yks drinkki maksaa? 5 euroo tai jotain. Mieskin voi sanoa, etten tarjoo, jos et anna. Vnkki näille peräkammarien jamesbondeille.

Vierailija
19/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:46"]

jos joku kehtas kerjätä drinkkiä vois olettaa et heruiskin helpommin.

[/quote]

Ei heru. Käyttävät vain hyväksi ujoja ja kilttejä miehiä sitten katoavat... ja sama varmaan uudellleen jonkin toisen kanssa. Tarkoituksena ei ole tietenkään antaa kellekään, juoda vain kaverin kanssa ilmaset kännit miesten ksutantamana..

Vierailija
20/88 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:53"]

Aika halvalla pitäis ressukan saada. Mitä se yks drinkki maksaa? 5 euroo tai jotain. Mieskin voi sanoa, etten tarjoo, jos et anna. Vnkki näille peräkammarien jamesbondeille.

[/quote]

Viis euroo sul on jätkä housuissas, ne on noin kympin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä