Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jäätte tuijottamaan?

Vierailija
12.09.2014 |

Miksi jäätte salaa tuijottamaan jotain ihmistä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla salaa tuijottamaan? No, itse olen saattanut tällaiseen sortua, jos näköpiirissäni on ollut eräs ihminen, johon olen ihastunut. Silloin on vain ihan pakko tuijottaa, salaa ja muutenkin. Se on vähän sellaista katseen vangitsemista - minkä minä sille voin. :D

Vierailija
2/8 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ovat sellaisia, että pakko katsoa. Joko hän on niin upea ettei silmiään saa irti tai sitten jollain tavalla erikoisen outo. Vammaisia en tuijota edes salaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson jos näen mielestäni kauniin tai mielenkiintoisen näköisen ihmisen. En siis suinkaan jää tuijottamaan pahalla, mutta pahoittelen :) joskus tekisi mieli mennä kommentoimaan jotain positiivista mutta pelkään hullun leimaa :D

Vierailija
4/8 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tuijota, on silmät niin kiinni lapsissa ettei ehdi. Kaupassa olen se joka sanoo vanhemmalle naisväelle (katsovat suoraan suu auki) että on epäkohteliasta tuijottaa.  Pienten lasten kanssa kaupassakäynti ei ole herkkua, varsinkin kun on AINA jonoa! Pikakassalla 18 ihmistä, on siinä pikakassa! Siinä sitten töllötetään ja ihmetelläänn että voi voi herranjumala kun ei saa lapsiaan kuriin vaan maataan lattialla ja kitistään,sitä ja tätä.. Pakko lapsiperheenkin on syödä ja käydä kaupassa! Näissä helv...n hypermarketeissa tekisi itsekkin mieli joskus heittäytyä lattialle ja saada raivarit. eihän niistä löydä mitään ja myyjiä ei ole missään ja kassoja liian vähän!!! kävisin muualla mutta pikkukaupat ovat kaukana.

Vierailija
5/8 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ihmisen olemus on tavalla tai toisella käynnistänyt niin intensiivisen ajatusprosessin, että se vie koko aivokapasiteetin.

Vierailija
6/8 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinua häiritsee kun joku katsoo?

Vierailija
7/8 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain suomalainen huonon itsetuntonsa kanssa hätääntyy kun "tuijotetaan".

Jos kolaripaikkaa jäädään vahtaamaan, se on typerää, mutta miksi kadun kulkijoita ei saa silmäillä?

Vierailija
8/8 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap vaikuttaa jengiläiseltä joka kysyy mitä sä tuijotat ja sitten alkaa nyrkki heilua. Sivistyneessä maailmassa on ok katsoa toisia kauemminkin ja hymyillä ja puhua myös tuntemattomille ilman , että se koetaan loukkauksena tai seksuaalisena ahdisteluna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän