Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 45 vuotias vielä sopiva ikä tulla äidiksi?

Vierailija
12.09.2014 |

Mulla on nimittäin kova vauvakuume.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hedelmällisyys vähenee iän myötä ja mummoikäisten raskaudet eivät ole hirveän yleisiä ja  ihan luonnon omista syistä. Lisäksi pitää ajatella, että jaksaako sitoutua 18 vuotta lapsen kasvattamiseen ja jaksaako muuten. Että siitä vaan, mutta ei sitten kande valittaa väsymistä ym.

Nuoremmat äiditkin väsyvät. Kyllä sitä saa valittaa.

Niinpä.. Jännä et äitiydestä tai siis väsymyksestä ei sais koskaan valittaa jos on lapsia.. Seuraavan kerran jos joku valittaa töistä tai koulusta niin sanonpaha vaan et turha valittaa väsymystä iteppä oot halunnu opiskelee tai älä sit käy töissä jos noin väsyttää ... Kaiken vois ajatella noin. Ymmärrän kyl et jos joku AINA valittaa että on helvetin ärsyttävää

Vierailija
82/84 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihmisestä. Minä olen 36 enkä voisi kuvitellakaan itseäni enää vauvan äitinä. Ikää enemmän taitaa olla syytä siinä, että lapsi on jo 14, ei mitään haluja aloitta enää alusta. 45-vuotiaana voin hyvin olla mummo.

Voi voi, olen 36 ja kolmen viikon päästä esikkoni su nutän ja ihan ajattelin kasvattaa siinä missä joku nuorempikin.. Helpompaa raskautta ei voisi toivoa, eikä väsymyksestä tietoakaan, että semmosta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon ikäisella down-riski taitaa olla 1/10.

Ja 90 % tuon ikäisistä saa terveen lapsen.

Vierailija
84/84 |
23.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole enää sopiva ikä äidiksi tuloon. Miksi niitä mummoiässä pitää tehdä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi