Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 45 vuotias vielä sopiva ikä tulla äidiksi?

Vierailija
12.09.2014 |

Mulla on nimittäin kova vauvakuume.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihan siitä tuletko vielä raskaaksi vai et. Kyllä se luonto tietää sopivan iän!

Vierailija
2/84 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen vastaus!Ainakin vielä mulla on säännölliset kuukautiset.Vaihdevuosioireita ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmällisyys vähenee iän myötä ja mummoikäisten raskaudet eivät ole hirveän yleisiä ja  ihan luonnon omista syistä. Lisäksi pitää ajatella, että jaksaako sitoutua 18 vuotta lapsen kasvattamiseen ja jaksaako muuten. Että siitä vaan, mutta ei sitten kande valittaa väsymistä ym.

Vierailija
4/84 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 04:40"]

Hedelmällisyys vähenee iän myötä ja mummoikäisten raskaudet eivät ole hirveän yleisiä ja  ihan luonnon omista syistä. Lisäksi pitää ajatella, että jaksaako sitoutua 18 vuotta lapsen kasvattamiseen ja jaksaako muuten. Että siitä vaan, mutta ei sitten kande valittaa väsymistä ym.

[/quote]

Ei ainakaan äitini ole koskaan valittanut olleensa sen väsyneempi kuin nuorempanakaan vaikka 43-vuotiaana minut tekikin. Sitä on oppinut kärsivällisyyttäkin jo tuohon ikään mennessä nimittäin.

Vierailija
5/84 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI muuta, kun tattia reikään.

Vierailija
6/84 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sain nuorimman lapseni sen ikäisenä ja hyvin on mennyt. En ole koskaan saamistaan katunut.

Vierailija
7/84 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Olisit heränny pikkasen aikasemmin yrittämään ku eihän se välttämättä ekalla yrittämällä tule. Minusta on aivan liian myöhäistä

Vierailija
8/84 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat rehellisen vastauksen, niin kyllä, olet liian vanha. Riskit kasvaa, etkä ehkä jaksa niin hyvin.

Vierailija
9/84 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako jättää yksi sukupolvi väliin? Lapsi 15v angstinen teini ja äiti 60v, kohta eläkeläinen. Onko reilua lapselle?

Vierailija
10/84 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi edes ajatella!

t. 45 vee

Vierailija
11/84 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 04:40"]

[/quote] Ota kopio tasta kirjoituksestasi. 45vuotiaana sitten luet sen ja katsotaan miten mummoksi itsesi tunnet. Mina olisin hypannyt jarveen jos olisi sen ikaisena mummoteltu.

Vierailija
12/84 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 07:19"][quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 04:40"]

[/quote] Ota kopio tasta kirjoituksestasi. 45vuotiaana sitten luet sen ja katsotaan miten mummoksi itsesi tunnet. Mina olisin hypannyt jarveen jos olisi sen ikaisena mummoteltu.
[/quote] ja minulla pisti silmään ettei saisi väsymystä valittaa. Samoin voisit sanoa jokaiselle äidille, koska itsehän he lapsen halusivat. T. N28

Vierailija
13/84 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tuolloin jo isoäiti.

Vierailija
14/84 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 2-vuotiaan lapsen mummo ja ikää itselläni 47v. Ei tämäkään ole huono osa ja ajattelin muutama vuosi sitten raskaaksi tuloa itsekin. Jätin sen haaveen kyllä.

Vierailija
15/84 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen ehkäisypillereitä oli varsin usein päälle 40-v äitejä.

16/84 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pitää itse tietää. Täällä nyt voi saada millaisia vastauksia tahansa.

Vierailija
17/84 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lapsen puolesta ei oikein. En itse ainakaan ole tavannut 45 vuotiasta joka jaksaisi sellaisen kanssa leikkiä läheskään niin paljon mitä lapsi haluaisi.

Vierailija
18/84 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, jos vain enää mitenkään tulet raskaaksi. Voi olla tosi vaikeaa ja myös keskenmenot yleisiä tuossa iässä. Ihme, että vielä tuossa iässä olet niin epäkypsä, että kysyt asiaa täältä. Siksi oot varmaan provo.

Vierailija
19/84 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö nää "en ole tavannut" tai "tuttavan tuttavan tuttava ei ainakaan" jutut!

Sain lapsen 36 vuotiaana ja kaikki puhui iltatähdestä, koska esikoinen oli jo teini-ikäinen silloin. Sitten tulin 43 vuotiaana raskaaksi ja lapsi syntyi kun olin 44. Ihanaa on ollut. Äitiydestä nauttii aivan erilailla, kun on kypsempään ikään ehtinyt. Eikä muuten kukaan enään hiiskahtanutkaan iltatähdestä!

Mieheni kertoi vielä kun olin 46 vuotias, että häntä kiihottaa tämä raskaaksi tulemisen ajatus! Seksielämämme saikin aivan uutta puhtia.

Gyne muuten sanoi, että säännöllinen sukupuolielämä parantaa mahdollisuuksia tulla raskaaksi. Sperma jotenkin pitää sen kohdun limakalvon otollisena. Ja hoitaahan sperma muutenkin vaginaa.

Minä siis OMAKOHTAISESTI voin suositella yli 40 vuotiaana äidiksi tulemista. Ja nyt, kun olen mummo ja todellinen iltatähtemme jo teini ja täti, niin kaikki on kaksinverroin ihanampaa! 

Eikä tyttäremme ole milloinkaan meitä hävennyt! Päinvastoin! Kun eläkeläiskuoron ukkeli tuli tyttärelleni sanomaan, että tottelepas nyt tuota mummoasi sai silloin 9 vuotias tyttäreni raivarin että mene sinä kuule silmälääkäriin tässä on mun äiti!

Mutta kyllä mummotteluunkin pitää olla valmis, kun iäkkäänä saa lapsen.

Toivottavasti ap:llä tärppää ja Onnea yritykselle!

Vierailija
20/84 |
12.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisella down-riski taitaa olla 1/10.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi