Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni 20-vuotias tytär on rakastunut 35-vuotiaaseen kahden lapsen isään

Vierailija
29.08.2006 |

Mies on eronnut vähän aikaa sitten ensimmäisestä vaimostaan. Miten avata tytön silmät?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa - joillakin vain on iso ikäero ja se on heidän mielestään ihan ok. Toivoa sopii että teidän 20v tyttö vielä ihastuu ja rakastuu johonkin muuhun.

Vierailija
2/32 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies kerran on vapaa niin miksi tuollainen asenne sinulla (ja ilmeisesti miehelläsikin) ? Kysynpä vaan. Olisitko tullut tekemään tänne avauksen jos kyseessä olisikin 25v mies jolla lapsia ed. liitosta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi AP aina olla negatiivinen ja mustavalkoinen.

Vierailija
4/32 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 22 ja minulla on 32-vuotias mies. En tajunnut ap pointtiasi...

Vierailija
5/32 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenenkään muun tarvitse avata. joko elämä opettaa tai sitten suhteesta tulee hyvä ja toimiva. ihan kuin kaikissa parisuhteissa!! 20-vuotias on aikuinen ihminen ja tekee omat ratkaisunsa osoittautuvat ne sitten myöhemmin oikeiksi tai vääriksi. sanoisin, että teet/teette suhteelle vain todellista hallaa, jos yritätte omien ennakkoluulojenne perusteella " avata toisen silmiä" . mitä jos hän yrittäisi avata isänsä silmät........

Vierailija
6/32 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ukko on vasta eronnut niin ei ole kyllä välttämättä hyväksi alkaa uutta suhdetta heti luomaan.

Vierailija
7/32 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli minun vinkkini on, että anna asian olla, ja anna näiden rakastavaisten luoda suhteensa itse. Jokainen tekee omat virheensä, ja mistäs sitä tässä kohtaa vielä tietää, onko tuo suhde nyt mikään ' virhe' (vaikka se susta voi siltä tuntua). Jos todella rakastaa toista, ei ikäerolla ole minkäänlaista merkitystä! :)

Vierailija
8/32 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tässä tapauksessa annan sellaisen neuvon kuin että annapa ihmisten elää omaa elämäänsä.

Vierailija
9/32 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut kaksikymppiset ovat aikuisia myös mieleltään, mutta eivät kaikki. Pointtini on, että mies on jo kokenut elämässään avioliiton, kahden lapsen syntymän, perhekriisit, avioeron, mutta ei hän ole vielä prosessoinut eroaan. Nyt miehistä egoa nostaa nuoren naisen kiinnostus.

No, kuvitellaan tilanne muutaman vuoden päähän. Nainen haluaisi lapsia, perheen, kodin ja mies toteaa, että ei hän enää ryhdy siihen rumbaan, kun lapsetkin ovat jo isoja. Hän on jo nähnyt sen asian. Kuinka nainen silloin reagoi. Toteaako hän, että 5-10 vuotta elämästä meni hukkaan odotellessa miehen ratkaisua. Tai sitten nainen tulee " vahingossa" raskaaksi ja mies huomaa tulleensa petetyksi.

Pointtini on myös se, että kaksikymppinen voisi vähän katsella maailmaa, tutustua erilaisiin ihmisiin ja vaikkapa ihan lapsettomiin miehiin. Itse kun tiedän nämä uusperheen kuviot. Ei jokainen päivä ole ruusuilla tanssimista ekä joka toinenkaan.

Niin, tai sitten heillä on onnellinen elämä edessään ja viisi lasta.

Se ilkeä ap

Vierailija
10/32 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa tyttären vain vihaamaan sinua. Tuossa jutussa on valitettavasti itse otettava ne omat riskit ja oppi.

Vierailija
11/32 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Valitsikos" sinun vanhempasi tai sukulaisesi sinulle miehesi? Mielestäni rakkaus ja toisesta välittäminen on kauneinta elämässä. Ole aikuinen älä puutu toisten aikuisten valintoihin, varsinkaan näin henkilökohtaisessa valinnassa. Ainahan voi keskustella ja tuoda asioita julki, mutta päätöksenteko on jokaisen aikuisen oma!!

Vierailija
12/32 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on vielä tosi nuori ja mies juuri eronnut. Tuossa iässä ikäero on aika suuri.

Eron työstäminen vie aikaa, vaikka jotkut tekee sitä hyppäämällä heti uuteen suhteeseen. Valitettavasti näin alkaneilla suhteilla on melko huonot edellytykset.

toisaalta, etpä asialle voi mitään. Jos painostat tyttöä, se saattaa kääntyä itseään vastaan. Valitettavasti vain omista virheistä oppii.

Vierailija
13/32 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerää on seurustella itseään 15 v vanhemman perheellisen miehen kanssa, mutta typerää on myös kuvitella, että ulkopuolinen asialle jotakin voi.

Uskoisin, että tyttö kyllästyy pian kotileikkiin ja jättää miehen. Ja jos miehen lapset on jo vähän isompia, niin ne voi hiillostaa kanssa uuden " äitipuolen" ulos kuvioista.

Mutta mä ymmärrän myös ap:n huolen, mutta asialle ei nyt vaan mitään voi.

Vierailija
14/32 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan ykäisin, jos kuulisin hänen rakastuneen 20-vuotiaaseen. Mielestäni lähentelee jo pedofiliaa. Olkaa vaan kaikki muut sitä mieltä, että 20-vuotias on aikuinen, mutta itse en ainakaan ollut vaan olin täys pentu!

Vierailija
15/32 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa tilanteessa.

Enpä silti tiedä, mitä tilanteelle voi.

Vierailija
16/32 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olkaa vaan kaikki muut sitä mieltä, että 20-vuotias on aikuinen, mutta itse en ainakaan ollut vaan olin täys pentu!

Vierailija
17/32 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 20-vuotiaana takana 2 vuotta kestävä seurustelusuhde, 15 seksikumppania, yksi keskenmeno ja isän kuolema. En koe vieläkään, että olisin tuossa iässä ollut mitenkään lapsonen.. Ja juu, seurustelin itseäni " vain" 10v vanhemman miehen kanssa tuolloin. Suhde loppui minun aloitteestani, eikä ikäerolla ollut sen kanssa mitään tekemistä.

Vierailija
18/32 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi " kypsä" äitipuoli, varmaan ; )

Vierailija
19/32 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylähän sitä pentu voi olla vaikka nelikymppisenä jos ei halua ottaa vastuuta omasta elämästään.

Vierailija
20/32 |
29.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä 20v on vielä niin nuori. Mutta onneksi eivät ole naimisiin menossa, niin tyttö ehtii vielä erota, kun tajuaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän