Joko hellevalittajat ovat tyytyväisiä, kun sataa sataa sataa?
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Katotaan ovatko tyytyväisiä keväällä kun tätä harmautta on jatkunut se 9kk😂😂
Onneksi ei itse tarvitse sitä olla kokemassa. Kesä oli ihana.
Minä ainakin olen. Mä pystyn nukkumaan ja lenkkeilemään vielä 25 asteen pakkasessa, mutta kumpikaan ei onnistu jos asteita on siihen plus 50.
Vihaan syksyä ja talvea. Olen vihannut aina, vaikka kantasuomalainen olenkin.
Onneksi tulevakin talvi on luultavasti samanlainen, kuin parin viime vuoden aikana eli pääosin lauha ja vähäluminen. 😍
Ja sitten kaiken senkin synkän ja kylmän kärsimyksen jälkeen koittaa taas IHANA kevät!
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei itse tarvitse sitä olla kokemassa. Kesä oli ihana.
Huhtikuussa alkaa inhottamaan se valoisuus ja silloin alan odottamaan syksyä. En myöskään pidä kuumuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi ei itse tarvitse sitä olla kokemassa. Kesä oli ihana.Elämme parasta aikaa vuodesta. Reilu kymmenen astetta poudalla on ideaali lenkkeilykeli, töiden jälkeen on valoisaa, mutta nukkumaan käydessä alkaa olla jo kunnolla pimeä.
Todellakin, syksy on parasta aikaa. Olisi ihanteellista jos olisi syksy ympäri vuoden. Kesällä minua vi*uttaa enemmän ja se johtuu piinaavasta valoisuudesta ja kuumuudesta, nyt on mukavaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, todellakin! Rakastan syysilmoja, myös sateita.
Pidän oikeastaan kaikenlaisesta säästä, paitsi aurinkoa ja hellettä vihaan sydämeni pohjasta.
Ah, miten upeaa on kun pääsee etelän lämpöön. Kaiken sen lämmön ja valon lisäksi siellä ei ole kaltaisiasi ihmisiä -pelkkää plussaa siis!
Mites sinä sit toit iloa tähän päivään tällä kommentilla?
Jos ei tykkää helteestä, tykkää kylmästä ja sateesta? Ei voi tykätä lämpimästä ja aurinkoisesta?
Elämää ääripäissä.
Aivan sama tilanne, jos on 30 asteen helle tai sataa sataa, en juuri ulos mene, ihan vaan pikapikaa käyn kaupoissa ja koiraa ulkoiluttamassa. Oikeastaan sateella on parempi, kun vetää sadevaatteet päälleen, niin on mukavampaa, helpompi hengittää ja liikkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää ulkoilemasta sateella? Muu kuin se, että et omista kunnollisia sateen pitäviä ulkoiluvaatteita.
Miksi edes kysyt kun tiedät vastauksen? Ääliö.
Puhutteko te livenäkin näin? 😃 Joku tulee bussipysäkillä päivittelemään sateita tai hellettä, niin käsi lippaan ja "ÄÄLIÖ!!" Miettikää nyt oikeesti aikuiset ihmiset minkälaisia ihmisiä haluatte olla. Tämähän on ihan älyvapaata.
Vierailija kirjoitti:
En usko, että kukaan tykkää tällaisista säistä. Ainakaan kukaan sellainen joka tykkää tehdä asioita eikä vaan maata kotona. Kotonamakaajille tämä on tietenkin loistava tekosyy maata lisää kotona.
Et oo kuullut kumppareista ja sadetakista? Nimenomaan 30c helteessä ei voi tehdä muuta kuin maata.
Lämpö on ihanaa, mutta tämä kesä hakkasi kaksi viimeistä (myös kuumaa)kesää täysin. Onneksi oli kylmä kevät, niin talo pysyi pitkään kylmänä.
Sitä ihmettelen näissä provohuudoissa, että eikö ihmisillä ole koiria? Helle voi olla vanhalle koiralle kuolemantuomio. Samoin sade aivan kamalaa, kun pitää pestä koiraa koko ajan. Normaali 20-25 kesä olis mukava koiranomistajana. Ei tarvis koko aikaa pelätä koiran puolesta tai pestä tassupyykkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sade ei haittaa nukkumista, toisin kuin helle.
Minulla on ilmastointilaite ja helle ei haittaa yhtään -eiks olekin hienoa?
Lasken jo päivä kun pääsen reissuun, pois täältä kylmästä.
Minäkin lasken päiviä reissuun, mutta päästäkseni kylmempään - suuntana on syyskuinen Lappi. ❤️❤️
Ja kyseessähän on siis kesälomani, jonka ihan itse toivoin syyskuulle juuri tätä reissua varten. Rakastan syksyä. 💖🍂🍁
Todella inhottava sää. Lasten kulkeminen kouluun on vaikeutunut, kun ei tuossa vesisateessa voi pyöräillä. Piti ostaa bussiliput. Ärsyttävää.
Kyllä:) muistan kokoajan olla kiitollinen siitä että ei ole helle! Aktiivisesti aina mietin sitä kun tulee yhtäkkiä kaatosade lapsen kanssa puistossa tai kun on kylmä. Aina olen niin tyytyväinen et kunhan ei ole helle!!! Mistään muusta säästä en valita! :) En myöskään valita ikinä kun on -22 talvella. Välillä tulee jo kauhulla mieleen mitäs jos enskesäkin on kovin helteinen.... no onneksi siihen on pitkä aika! Terveisin arktinen hellevihaaja ja kärsijä.
Surkea sää. Kyllä ne hellepäivät olivat paljon parempia. Meillä ainakin koko perhe nukkui täysin normaalisti, en ymmärrä mitä se lämpötila siihen vaikuttaa, silmät kiinni ja unta palloon.
Taitaa suurin osan sadesään rakastajista olla lapsettomia. Kesällä pystyi lasten kanssa viettämään aikaa ulkona, rannoilla, puistoissa ja metsissä. Lähde nyt sitten kaatosateessa pönöttämään leikkipuistoon seisomaan tumput suorina lasten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidän oikeastaan kaikenlaisesta säästä, paitsi aurinkoa ja hellettä vihaan sydämeni pohjasta.
Ah, miten upeaa on kun pääsee etelän lämpöön. Kaiken sen lämmön ja valon lisäksi siellä ei ole kaltaisiasi ihmisiä -pelkkää plussaa siis!
Maksa itsesi vaan kipeäksi siitä etelän lämmöstä. Me jäädään nautiskelemaan näistä viileistä säistä. Tänne syntyneet ja sopeutuneet kovat työihmiset kyllä pärjää.
Elämä on sellaista kun sen itselleen tekee. Minulle tämä pimeä, kylmä, märkä, yliverotettu byrokraattinen holhousvaltio ei kelpaa.
katos lumihiutale..
Katos juntti..
haha, lumihiutale suutahti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä kannattaisi pysyä siellä sitten?
tykkään kesästä ja auringosta mutta ne helteet oli liikaa
tykkään syksystä ja sateestakin mutta ei tarttisi kokoajan sataa
haluisin jo lenkille!!
joo kumppareilla ei ole kiva juosta
Ei tuo kesän lämmöt tuottaneet ongelmia. Liikuin aamuisin ja joskus iltaisin.
Nyt yritän ajoittaa liikunnan joko aamuun tai iltaan, riippuu sataako vettä.
Vierailija kirjoitti:
Surkea sää. Kyllä ne hellepäivät olivat paljon parempia. Meillä ainakin koko perhe nukkui täysin normaalisti, en ymmärrä mitä se lämpötila siihen vaikuttaa, silmät kiinni ja unta palloon.
Taitaa suurin osan sadesään rakastajista olla lapsettomia. Kesällä pystyi lasten kanssa viettämään aikaa ulkona, rannoilla, puistoissa ja metsissä. Lähde nyt sitten kaatosateessa pönöttämään leikkipuistoon seisomaan tumput suorina lasten kanssa.
No pakkoko niitä lapsia on hankkia elämää pilaamaan?
Elämme parasta aikaa vuodesta. Reilu kymmenen astetta poudalla on ideaali lenkkeilykeli, töiden jälkeen on valoisaa, mutta nukkumaan käydessä alkaa olla jo kunnolla pimeä.