Joko hellevalittajat ovat tyytyväisiä, kun sataa sataa sataa?
Kommentit (142)
Ei nyt joka päivä tarvitsisi sataa. Illat olleet ihan pimeitä ja harmaita kun jostain vyöryy aina sadepilviä.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin tyytyväinen. Ihanan raikas ulkoilusää. Toisin kuin helteiltä, sateilta voi suojautua oikealla varustuksella.
Joo, kunnolla kerroksia päälle ja silti naamaan tulee vettä vaakatasossa. VMP. Kesällä riitti kevyet vaatteet päälle ja manoksi. No toivottavasti ensi jesä on taas lämmin.
Onneksesi viljasato meni jo piloille. On täällä ilmastointi.
Tätähän tänä Suomessa on. Pari kuukautta hyvä keli ja sitten 10 kuukautta paskaa. Tulisi edes kunnon talvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kiva kun ei ole kuuma, mutta tämä jatkuva sade mädättää kesäkukkani. Kauniissa kiinanruusussani oli monta nuppua, mutta nyt homehtuvat kun ei kasvi ehdi kuivahtaa ollenkaan vaan likoaa jatkuvassa sateessa.
Mitä? Onko sinulla kiinanruusut ulkona tällä säällä? Äidilläni ne olivat huonekasveja. Kesän lämpimimpinä päivinä niitä saatettiin nostaa kuistille "ulkoilemaan", mutta olohuoneessa ne yleensä "asuivat".
Parvekkeella, koska vain siellä ruusu saa tarpeeksi aurinkoa kukkiakseen hyvin. Nyt sataa parvekkeelle. Nyt ei voi myöskään lähteä esim. 1-2 tunnin lenkille, ellei ole valmis kastumaan milloin tahansa.
Vielä on kuuma
Vaikka nukuin ikkuna auki koko yön
Tottakai. Sääthän tulee aina sen mukaan, mitä minä päätän.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveä harmaa keli, ihan kuin syksyllä vaikka ollaan vasta elokuussa.
Tämä on just hyvä, aina on mukavaa kun on paksusti pilviä niin ei tarvitse pitää aurinkolaseja.
Ei ole hellevalittajilla nyt aihetta valittaa kun syksy saapui jo elokuun alkupuolella ja tästä eteenpäin on vain vesisadetta, kunnes se muuttuu lumeksi. Saivat hyvän korvauksen niistä parista lämpimästä viikosta.
Mies vei mut soutuveneellä ajelulle.
Eihän se tuulen ja sateen vuoksi ihan putkeen mennyt, mutta kyllä siinä tunsi itsensä aika spesiaaliksi 🥰
Voin hengittää ja liikkua, tää on tuhat kertaa parempi kun 30 asteen helteet.
Ihanaa kun se lamaannuttava lämpöaalto on ohi.
Joo. Tämä on just hyvä!
Silmätkin jo alkoi särkemään ylenmääräisestä valosta. En usko, että valitan tästä pitkään aikaan. Vaikka sataisi koko loppuvuoden.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä pidän sateesta. Kiva syksyn tuntu.
Elokuu on kesäkuukausi, se ei ole SYKSYÄ eikä vielä OLE syksy. Vaikka kaikenlaiset untuvatakkeihin ja villasäärystimiin sonnustautuvat syksyfetisistit sitä niin kovasti toivovatkin. 🙄
Ihan hirveetä ollu tää jokapäiväinen sade. Onneksi sentään lämmintä (+18-19) vielä.
Tämä keli on aivan kammottava! En saa nukuttua, taas heräsin 4.30 hirveään päänsärkyyn. Jatkunut jo 2 vkoa sateiden ja ukkosen takia. Kivut tapissaan eikä helpota ennen seuraavia helteitä. Nyt pitäisi lähteä liikenteeseen enkä pysty edes pitämään silmiäni auki kivun takia, väsyttääkin tällainen matalapaine vietävästi eikä saa nukuttua. V-tuttaa!
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa kun se lamaannuttava lämpöaalto on ohi.
Mua ei mikään lamaannuta niin kuin tämä matalapaine. Tuntuu ettei pysty tekemään mitään, aivot on ihan hitaalla. Kesällä jaksoi touhuta tuntikausia ulkona, urheilla ja nauttia elämästä
Katotaan ovatko tyytyväisiä keväällä kun tätä harmautta on jatkunut se 9kk😂😂
Onneksi ei itse tarvitse sitä olla kokemassa. Kesä oli ihana.
Vierailija kirjoitti:
Katotaan ovatko tyytyväisiä keväällä kun tätä harmautta on jatkunut se 9kk😂😂
Onneksi ei itse tarvitse sitä olla kokemassa. Kesä oli ihana.
Tällä kommentilla viittaan siis muualla talvehtimiseen.
Muuten oikein hyvä, mutta näin korkealla kosteusprosentilla voisi olla muutaman asteen viileämpää.