Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko hellevalittajat ovat tyytyväisiä, kun sataa sataa sataa?

Vierailija
18.08.2021 |

☀️ vs. 🌧️

Kommentit (142)

Vierailija
41/142 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näistä säistä kukaan tykkää, kunhan selittävät. Jo ulos katsoessa näkee sen ettei ketään liiku missään ja ne harvat jotka liikkuvat ovat naama irvessä. Auringon paistaessa joka puolella on iloisen näköisiä ihmisiä.

siis mitä ihmettä? Miksi pitäisi liikkua ulkona todistaakseen, että tykkää elämästään? 

Vierailija
42/142 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kiva kun ei ole kuuma, mutta tämä jatkuva sade mädättää kesäkukkani. Kauniissa kiinanruusussani oli monta nuppua, mutta nyt homehtuvat kun ei kasvi ehdi kuivahtaa ollenkaan vaan likoaa jatkuvassa sateessa.

Mitä? Onko sinulla kiinanruusut ulkona tällä säällä? Äidilläni ne olivat huonekasveja. Kesän lämpimimpinä päivinä niitä saatettiin nostaa kuistille "ulkoilemaan", mutta olohuoneessa ne yleensä "asuivat".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/142 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. 100 %

Sadetakilla saa sateen haitat pois, millään vaatteella ei saa helteen haittoja pois.

(ja ilman vatteita olo kuvottaa, kun hikiset ihot koskettelee hyivv.)

Vierailija
44/142 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotihiiret tykkää tälläsestä säästä. Mulla oli tarkotus viettää koko kuukausi mökillä ja niin vietänkin, mutta vähän oli toisenlainen sää toiveissa. Elokuu pitäisi olla ihan kesää, mutta eipä yllätä että Suomessa mitään kesäsäitä enää ole. Muualla Euroopassa nautitaan aurinkoisista kesäsäistä. Vielä ei viitsi ulkomaille reissata, mutta talvella kyllä. Kesä- ja heinäkuu oli kyllä mahtavat, niistä ei voi valittaa. Hellekään nyt pakollinen ole, mutta paistaisi edes aurinko. Tällä hetkellä olisin erittäin tyytyväinen ihan vaikka perus +19 ja aurinkoista.

Vierailija
45/142 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää ulkoilemasta sateella? Muu kuin se, että et omista kunnollisia sateen pitäviä ulkoiluvaatteita.

Vierailija
46/142 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sade ei haittaa nukkumista, toisin kuin helle.

Teillä ei taida olla peltikattoa? Mieluummin minä vähän lämpimässä olen kuin järkyttävässä metelissä!

Miksi olette laittaneet peltikaton? 

Vierailija
47/142 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskit tyykkää enemmän viileästä kuin lämpimästä.

Vierailija
48/142 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotihiiret tykkää tälläsestä säästä. Mulla oli tarkotus viettää koko kuukausi mökillä ja niin vietänkin, mutta vähän oli toisenlainen sää toiveissa. Elokuu pitäisi olla ihan kesää, mutta eipä yllätä että Suomessa mitään kesäsäitä enää ole. Muualla Euroopassa nautitaan aurinkoisista kesäsäistä. Vielä ei viitsi ulkomaille reissata, mutta talvella kyllä. Kesä- ja heinäkuu oli kyllä mahtavat, niistä ei voi valittaa. Hellekään nyt pakollinen ole, mutta paistaisi edes aurinko. Tällä hetkellä olisin erittäin tyytyväinen ihan vaikka perus +19 ja aurinkoista.

Et sitten ole uutisista lukenut, että osassa Eurooppaa oli jokin viikko sitten ihan kunnon rankkasateita, jonka seurauksena tulva tuhosi teitä ja talojakin? Terve menoa sinne. Kaikkialla muualla Euroopassahan on aina parempi sää kuin Suomessa.

Vierailija
49/142 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sadetta on kiva sisältäkäsin katsella. Itse säälin työkavereita, jotka joutuvat tuolla kaatosateessa pyörimään, itellä oli aamuvuoro eikä ehtiny kunnolla sataa. No pian helpottaa, tänään jätin irtisanomisilmoituksen :-D

Vierailija
50/142 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä! Mä nautin kun on viileämpää. Sade ei mua haittaa, mulla on niin hyvä takki. Ja huomenna menen ostamaan jotkut kivat kumisaappaat. 

Vierailija
51/142 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää nyt parempi. Paras on 10-15 astetta lievällä pilvisyydellä.

Vierailija
52/142 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superhellettä ei ole pakko olla (en tosin niistä valittanutkaan), mutta sadetta ja harmautta en jaksa. Aurinko on ihana ja piristää aina päivää.

Vierailija
53/142 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sade ei haittaa nukkumista, toisin kuin helle.

Minulla on ilmastointilaite ja helle ei haittaa yhtään -eiks olekin hienoa?

Lasken jo päivä kun pääsen reissuun, pois täältä kylmästä.

Onko sulla unohtunut se ilmastointi päälle siellä kotona, jos on niin kylmä? Laita pyynti +30 asteeseen, niin jo tarkenee.

Vierailija
54/142 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesipisaroiden laulu on rauhoittavaa kuunneltavaa. Ja todellakaan ei tarvitse hikisenä pyöriä sängyssä kun ei voinut nukkua siinä hellehelvetissä. Jatkuvasti rampattava yölläkin suihkussa, kohta näkee senkin taas vesilaskusta :/

Ikkunasta tulee raikasta ilmaa! Jaksaminen on ainakin näin sydänsairaalla ihan toista kuin helteellä.  Olin todella väsynyt.

Vierailija
55/142 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempihan se on, että sade tulee vähitellen, eikä tulisi yhdessä yössä koko syksyn sateet, jonka seurauksena tulvavesi veisi tiet ja talot mennessään.

Vierailija
56/142 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, matkakuumetta pukkaa. Hetken tätä jaksaa muttei tosiaankaan kauaa.

Vierailija
57/142 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellettä ja aurinkoa oli jo ihan riittävästi, nyt nautitaan syksyisistä keleistä!

Tosin huvittaa, kun lööpit olivat vielä heinäkuun lopulla täynnä lupauksia helteiden palaamisesta, sulkukorkeapaineesta, ja kuukausiennusteesta, joka lupaili normaalia lämpöisempää elo- ja syyskuuta. Ennuste ei vissiin sitten ihan toteutunut.

Vierailija
58/142 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää ulkoilemasta sateella? Muu kuin se, että et omista kunnollisia sateen pitäviä ulkoiluvaatteita.

Miksi edes kysyt kun tiedät vastauksen? Ääliö.

Vierailija
59/142 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellettä ja aurinkoa oli jo ihan riittävästi, nyt nautitaan syksyisistä keleistä!

Tosin huvittaa, kun lööpit olivat vielä heinäkuun lopulla täynnä lupauksia helteiden palaamisesta, sulkukorkeapaineesta, ja kuukausiennusteesta, joka lupaili normaalia lämpöisempää elo- ja syyskuuta. Ennuste ei vissiin sitten ihan toteutunut.

Höpö höpö näistä kenenkään tarvitse nauttia. Mitä nautittavaa tällaisessa hirveässä kelissä on? Joo tosi nautinnollista kun vettä tulee saavista ja hirveä vastatuuli, ai että.

Syksyinen aurinkoinen keli kyllä kelpaa, toivottavasti sellaista on luvassa mahdollisimman paljon. Tällaisesta säästä ei kukaan nauti.

Vierailija
60/142 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyytyväinen. Nautin. Sateen ääni on rauhoittava ja ilma raikas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kuusi