Joko hellevalittajat ovat tyytyväisiä, kun sataa sataa sataa?
Kommentit (142)
Kyllä! Ihanan viileää! ❤ En mä tulvia toivo, mutta tämä viileys on mahtavaa. 😊
IHANAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Aurinko vois painua widduun.
Ihana raikkaus ja maailma vihertää.
Nämä sateetkin olisi ollut kyllä tarpeen toista kuukautta sitten eikä enään nyt?
Erittäin tyytyväinen. Ihanan raikas ulkoilusää. Toisin kuin helteiltä, sateilta voi suojautua oikealla varustuksella.
Kyllä minä pidän sateesta. Kiva syksyn tuntu.
Sade ei haittaa nukkumista, toisin kuin helle.
Aivan mahtavaa kun saa nukkua illasta aamuun rauhallisesti eikä tarvitse enää pyöriä hikisenä nihkeissä lakanoissa.
Ihan hirveä harmaa keli, ihan kuin syksyllä vaikka ollaan vasta elokuussa.
Siellä ne sienet kasvaa ja tupsahtelee mättäille❤️🍁🍄🌧️ t. sienimummo
Helteistä pidän kyllä minäkin, mutta kuivuus tuhosi osan sadosta, jota olin toivonut talven varalle.
Nyt tämä sade on nostanut paljon sieniä esiin ja siitä kyllä iloitsen kovasti.
No, mitä jos kohtuus kaikessa. Ei monsuunisateita eikä saharaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ilmastointilaite ja helle ei haittaa yhtään -eiks olekin hienoa?
Lasken jo päivä kun pääsen reissuun, pois täältä kylmästä.
Kyllä, todellakin! Rakastan syysilmoja, myös sateita.
Pidän oikeastaan kaikenlaisesta säästä, paitsi aurinkoa ja hellettä vihaan sydämeni pohjasta.
Mikä tahansa Suomen ilmastolle tyypillinen alle 20 asteen lämpötila on mielestäni sopiva. Nautin viileistä kesäpäivistä, koleista syyspäivistä ja talven pakkaspäivistä.
Vierailija kirjoitti:
Teillä ei taida olla peltikattoa? Mieluummin minä vähän lämpimässä olen kuin järkyttävässä metelissä!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, todellakin! Rakastan syysilmoja, myös sateita.
Pidän oikeastaan kaikenlaisesta säästä, paitsi aurinkoa ja hellettä vihaan sydämeni pohjasta.
Ah, miten upeaa on kun pääsee etelän lämpöön. Kaiken sen lämmön ja valon lisäksi siellä ei ole kaltaisiasi ihmisiä -pelkkää plussaa siis!
Vierailija kirjoitti:
Erittäin tyytyväinen. Ihanan raikas ulkoilusää. Toisin kuin helteiltä, sateilta voi suojautua oikealla varustuksella.
Vinkki: helteellä kannattaa pukeutua muuhun kuin perseshortseihin ja urheilurintsikoihin
"Pukeudu kevyesti löysiin, luonnonmateriaaleista valmistettuihin vaatteisiin. Suojaudu suoralta auringonpaisteelta viileillä pitkähihaisilla ja -lahkeisilla vaatteilla, leveälierisellä hatulla ja aurinkolaseilla."
https://thl.fi/fi/web/ymparistoterveys/ilmasto-ja-saa/helle/helteen-ter…
Kyllä!!! 😍😍😍