Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko hellevalittajat ovat tyytyväisiä, kun sataa sataa sataa?

Vierailija
18.08.2021 |

☀️ vs. 🌧️

Kommentit (142)

Vierailija
21/142 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sade ei haittaa nukkumista, toisin kuin helle.

Teillä ei taida olla peltikattoa? Mieluummin minä vähän lämpimässä olen kuin järkyttävässä metelissä!

Korvatulpat on keksitty. Tosin minusta on vain rauhoittavaa kuunnella sateen ropinaa peltikattoon. 

Vierailija
22/142 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin tyytyväinen. Ei ole liian kuuma. 🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/142 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ihan hyvä on.

Vierailija
24/142 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teillä ei taida olla peltikattoa? Mieluummin minä vähän lämpimässä olen kuin järkyttävässä metelissä!

Korvatulpat on keksitty. Tosin minusta on vain rauhoittavaa kuunnella sateen ropinaa peltikattoon. 

Juuri eilen yksi ystäväni laittoi ihan saman viestin. Itse pelkään paljon ukkosta ja nytkin kuulostelen vähän koko ajan milloin ukkostaa.  Mutta ymmärrän hyvin ystävääni. 

Itsekin rakastan syysmyräköitä, silloin kun ei juurikaan ukkosta tarvitse pelätä. Samoin myös kovia pakkasia ja kyllä, myös niitä helteitä, mutta kuivuus on pahaksi luonnolle. 

Vierailija
25/142 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, todellakin! Rakastan syysilmoja, myös sateita.

Pidän oikeastaan kaikenlaisesta säästä, paitsi aurinkoa ja hellettä vihaan sydämeni pohjasta.

Ah, miten upeaa on kun pääsee etelän lämpöön. Kaiken sen lämmön ja valon lisäksi siellä ei ole kaltaisiasi ihmisiä -pelkkää plussaa siis!

Maksa itsesi vaan kipeäksi siitä etelän lämmöstä. Me jäädään nautiskelemaan näistä viileistä säistä.  Tänne syntyneet ja sopeutuneet kovat työihmiset kyllä pärjää. 

Vierailija
26/142 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva kun ei ole kuuma, mutta tämä jatkuva sade mädättää kesäkukkani. Kauniissa kiinanruusussani oli monta nuppua, mutta nyt homehtuvat kun ei kasvi ehdi kuivahtaa ollenkaan vaan likoaa jatkuvassa sateessa.

Vierailija
27/142 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtavat kelit! :-D On hyvä olla eikä kiire mihinkään ulos. Voi kuunnella sateen ropinaa sisällä hyvillä mielin ja juoda sitruunateetä tohvelit jalassa.

Vierailija
28/142 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on valintakysymys. Muuta taloon, jonka katto ei ole peltiä, jos noin haittaa.

PS. Muuttamista ehdotettiin helteestä valittajillekin

Vierailija
29/142 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sade ei ole kuumuuden vastakohta, onko ap vähän tyhmä?

Mutta ihanaa kun viileää, sisälläkin mukavat 21,9C.

Vierailija
30/142 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveet kelit. Onneksi pääsee talvella reissuun.

Vierailija
31/142 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kukaan tykkää tällaisista säistä. Ainakaan kukaan sellainen joka tykkää tehdä asioita eikä vaan maata kotona. Kotonamakaajille tämä on tietenkin loistava tekosyy maata lisää kotona.

Vierailija
32/142 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen! Kiitos kysymästä! Ei ole tullut sisälle asti tuo sade vaikka on pitänyt ikkunoita auki. 

Vierailija
33/142 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on talven polttopuut varastohallissa suojassa sateelta, joten mitä väliä. Voimme niitä puita pinota siellä sateelta suojassa sitä mukaan kuin jaksamme ja viitsimme.

Vierailija
34/142 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näistä säistä kukaan tykkää, kunhan selittävät. Jo ulos katsoessa näkee sen ettei ketään liiku missään ja ne harvat jotka liikkuvat ovat naama irvessä. Auringon paistaessa joka puolella on iloisen näköisiä ihmisiä.

Vierailija
35/142 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että kukaan tykkää tällaisista säistä. Ainakaan kukaan sellainen joka tykkää tehdä asioita eikä vaan maata kotona. Kotonamakaajille tämä on tietenkin loistava tekosyy maata lisää kotona.

Kotona, sisällä, voi tehdä muutakin kuin maata. Paitsi jos koti on 14,5 neliön yksiö, siellä ei paljon muuta voi tehdä, no istua tietenkin voi.

Vierailija
36/142 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs vikaa kotona makaamisessa on? Nyt sekin on varsin mukavaa kun pystyy hengittämään ja nukkumaan. Pääsen myös mainiosti käymään esim kavereiden luona ja salilla. 

Vierailija
37/142 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesitkö ap, että ilman vesisadetta ei olisi elämääkään?

Vierailija
38/142 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana laittaa farkut jalkaan ja villapaita päälle. Saa pukea vaatteet eikä tarvitse olla puolialasti. Myös öiden pimeys rauhoittaa ja nukkuu paremmin

Vierailija
39/142 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helteellä ei voinut tehdä mitään, nyt voi.

Vierailija
40/142 |
18.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuuko tämä jatkuva sade ilmastonmuutoksesta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä