Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa enää peliriippuvaista miestäni

Vierailija
11.09.2014 |

Joka kk sama juttu, rahat hävii.
Vuokra 1,5kk myöhässä kun pelas viime kuunkin kaikki rahat ja minä saan vain kotihoidontuen kun olen 1vn kanssa kotona.
Minulla miehen kortit ja verkkopankkitunnarit piilossa aina häneltä ettei pääse pelaamaan, viime kuussa jäädytettiin kaikki hänen pelitilitkin mutta eipäs ilmottanut mulle että postissa oli tullut uusi visa electron jossa etämaksu ominaisuus, eli siksi tuli uusi kortti vaikka vanha vielä voimassa, ja kappas vaan 2700e palkka menny tunnissa!!!!!!!
Mä en jaksa enää tätä stressiä, oon ihan loppu, tilillä itellä 10e ja lapsilisäkin tulee 2vkon päästä!! että mä vihaan mun miestä nyt miksi oon katellut edes näin pitkään, halusin vaan että lapsi saisi pitää perheensä mutta nyt riittää ei ole hyvä ympäristö lapsellekkaan tämä koti jossa riidellään jatkuvasti isän peliriippuvuudesta :(
Ihan toivoton tapaus, voiko tollasesta edes parantua koskaan?!?! päässä pyörii vaan ajatus siitäkin etten voi suoda edes yhteishuoltajuutta isälle joka ei pelaamisensa vuoksi pysty hoitaa ruokaa, tai varmaa kattoa jne pään päälle kun pelaa kaiken.
Pahoittelen epäselvää avautumista, suututtaa ja itkettää vaan nyt kun en tiedä miten tästä taas selvitään!!!

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies ei hallitse itseään ja pilaa perheen toimeentulon, hänen on itsensä tehtävä jotain asian parantamiseksi. Jatkuva ahdistus ja epävarmuus muuttuu lapsen normaaliksi olotilaksi ja näin riippuvuuskäyttäytyminen periytyy sukupolvelta toiselle. Tai tietysti vaimo voi olla ymmärtäväinen "lasten takia" ja rikkoa itsensä siinä ohessa. Meitä on moneen junaan.

Vierailija
22/22 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhuu: mitä mies itse tekee asian parantamiseksi? Miksi mies pelaa? Vaimosta tulee tuossa tilanteessa vaan uusi äiti joka hoitaa asiat ja mies ei opi ottamaan vastuuta. Miehellä on muitakin ongelmia kuin pelaaminen. Jos syytä ei selvitetä ja hoideta, mies jatkaa ja vaimo saa pettyä kerran toisensa jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla