Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuomo, tavoitankohan sinut täältä

Vierailija
19.08.2014 |

En tiedä muutakaan kanavaa, miten saisin kertoa asiani. Viestillä ja facebookilla en uskalla, kun en tiedä miten naisystäväsi reagoisi jos näkisi. Vaikka ei asiani pitäisi aiheuttaa ongelmaa.

Haluaisin vain pyytää sinulta anteeksi.

On jo monta vuotta siitä kun viimeksi näimme ja juttelimme, mutta edelleen minua vaivaa se, miten "juttumme" päättyi. En kai aivan ymmärtänyt, kuinka tosissaan olit suhteeni. Jälkeenpäin tajusin, että taisin satuttaa sinua ja olen siitä todella pahoillani. Elin vauhdikasta elämää eikä tarkoituksenani ollut vakavasti sitoitua keneenkään, mutta sitten löysinkin nykyisen mieheni ja jätin sinut kuin nallin kalliolle. Anteeksi.

Olin todella iloinen kuullessani sinun saaneen lapsen. Toivon sydämestäni, että olet nykyään onnellinen. Olet hieno ja ihana ihminen, olet ansainnut hyvän ja onnellisen elämän.

Minulla on ollut hyvä elämä, ihana mies ja ihanat lapset. Koen, että tein aikoinani oikean valinnan, mutta se tapa on jäänyt kaivertamaan mieltäni ja olen vuosien ajan halunnut pyytää anteeksi.

Toivottavasti luet tämän. Haluan sinun tietävän, että olit ihana ihminen!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.08.2014 klo 18:06"]Noin teki mulle yksi mies ja anteeksi en anna. Jättäminen ilman selitystä ON törkeää. Voisi vaivautua edes sanomaan kiitos suhteesta, olit kiva, mutta löysin kivemman. Ei luulisi olevan vaikeeta. Vaikka kirjeellä/ tekstarilla jos ei ole munaa hoitaa asiaa face to face ://

[/quote]

Olet aivan oikeassa, tuollainen on törkeää. Tässä tapauksessa meillä ei ollut suhdetta, vaikka joku voisi sen niinkin käsittää. Siksi en pitänyt tekoani outona vaan jälkeenpäin vasta tajusin, että tämä mies taisi ajatella meidän olevan jotain enemmän kuin minä ajattelin. Ja sitten tulikin paha olo kun tajusin sen.

Ap

Vierailija
2/26 |
22.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomo hei, kun kerran olet täällä niin maksa takaisin se 1500 jonka lainasit. prkl

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 15:13"]Miksi naisystävä reagoisi huonosti, jos pyytäisit vain anteeksi, kun molemmat ovat kuitenkin menneet asiasta eteenpäin? Ei minua ainakaan haittaisi, jos miehen ex pyytäisi vielä anteeksi (mies tosin ei halua edes kuulla koko ihmisestä).

[/quote]

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 15:15"]Ööh en tajua? Molemmat jatkaneet elämäänsä, miksi pitäisi uudelleen avata haavoja?

[/quote]

Jotkut ovat vain niin mustasukkaisia, että suuttuvat naisen lähettämästä viestistä, oli aihe mikä tahansa.

Toiselle kirjoittajalle: olen sitä mieltä, että jos tietää tehneensä väärin tai pahoittaneensa toisen mielen, on hyvä pyytää anteeksi. Vaikka vielä vuosien päästä.

Vierailija
4/26 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 15:24"]Tuomo Oulusta?

[/quote]

Ei ole Oulusta.

Ap (edellinenkin oli minun kirjoittamani)

Vierailija
5/26 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 21:46"]Ap. Toivottavasti sinä, miehes ja ihanat lapses kuolette kaikki johonkin harvinaisen vittumaiseen syöpään.

[/quote]

Ööh... Miksi toivot näin? Ihmiset osaa kyllä olla ilkeitä, käsittämätöntä!

Ap

Vierailija
6/26 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomo, vieläks sä oot samanlainen doku kuin silloin 20 vuotta sitten?

Vierailija
7/26 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 21:54"]Tuomo, vieläks sä oot samanlainen doku kuin silloin 20 vuotta sitten?

[/quote]

Soita ja kysy

Vierailija
8/26 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin teki mulle yksi mies ja anteeksi en anna. Jättäminen ilman selitystä ON törkeää. Voisi vaivautua edes sanomaan kiitos suhteesta, olit kiva, mutta löysin kivemman. Ei luulisi olevan vaikeeta. Vaikka kirjeellä/ tekstarilla jos ei ole munaa hoitaa asiaa face to face ://

Vierailija
9/26 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomo??!

Vierailija
10/26 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ihan okei, vettä on virrannut ja mela monesti kaislikossa suhissut. Kaikkea hyvää sulle muru!

T: Tuomo

Vierailija
11/26 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sallako se siellä?

Vierailija
12/26 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin vanhemman miehen, ismon.... ihanaa tuomo että sullakin on nainen,elina nykyään ja poikakin, Onni ;)

Vierailija
13/26 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 12:34"]se on ihan okei, vettä on virrannut ja mela monesti kaislikossa suhissut. Kaikkea hyvää sulle muru!

T: Tuomo

[/quote]

Tällaista tekstiä en usko sen Tuomon kirjoittavan, kenelle viestini tarkoitin.

Ap

Vierailija
14/26 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 12:40"]Sallako se siellä?

[/quote]

En ole Salla :)

Ap

Vierailija
15/26 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin haluisin kertoa yhelle varatulle Tuomolle että oot ihan sairaan kuuma ja oon koska vaan valmis, jos haluut uittaa sun melaa mun kaislikossa!

T: yks Tuomoa 13 vuotta nuorempi pimu ;)

Vierailija
16/26 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomo heti kotiin!

-äiti

Vierailija
17/26 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 12:58"]Mäkin haluisin kertoa yhelle varatulle Tuomolle että oot ihan sairaan kuuma ja oon koska vaan valmis, jos haluut uittaa sun melaa mun kaislikossa!

T: yks Tuomoa 13 vuotta nuorempi pimu ;)

[/quote]

Ruutu? Mä oisin myös valmis!! :D

Vierailija
18/26 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 13:04"]Tuomo heti kotiin!

-äiti

[/quote]

Tuomo on jo iso poika!

Vierailija
19/26 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.08.2014 klo 12:47"]Löysin vanhemman miehen, ismon.... ihanaa tuomo että sullakin on nainen,elina nykyään ja poikakin, Onni ;)

[/quote]

:D

Vierailija
20/26 |
21.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisystävä reagoisi huonosti, jos pyytäisit vain anteeksi, kun molemmat ovat kuitenkin menneet asiasta eteenpäin? Ei minua ainakaan haittaisi, jos miehen ex pyytäisi vielä anteeksi (mies tosin ei halua edes kuulla koko ihmisestä).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi