Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuvaile mies jota himoitsit viimeksi

Vierailija
11.09.2014 |

Minä aloitan: Keskimittainen, ristiverinen lyhythiuksinen mies joka käveli tänään Prismaan käsi kädessä jonkun vaalean tosi tavallisen näköisen tytön kanssa. Miehellä oli upeat suht muodokkaat huulet ja aivan uskomattomat Cillian Murphy-tyyppiset silmät. Muuten hän ei ollut mikään erityiskomistus ja oli ihan tavallisesti pukeutunut, eikä hänellä ollut varmaan mitään käsitystä että minä kiinnitin häneen suuresti huomiota. Todella todella ihana mies!

Kuvailkaa millaista miestä olette viimeksi himoinneet ja missä ;)

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tumma, hartiakas, lihaksikas, hyvin pukeutunut, n. 30-vuotias. Katoin just että onpa komistus ja sitten se tuli kysymään multa missä olis valokuvauskoppi... En osannu auttaa sitä mut olis pitäny kyllä kysyä sen numeroa. Se hymyili mulle vihjailevasti.

Vierailija
102/105 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 19:35"]Kertokaahan vielä, että oliko märkää ja että oisitteko antaneet?.
[/quote]
Märkää oli mutta en olisi antanut. Etsin miestä, en panoa.
-52

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
104/105 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

195cm, tumma, atleettinen muttei bulky. Tummat silmät, raskaat kulmat, vahva leuka, mutta etenkin ne reidet.. aaah ihanan lihaksikkaat, lihassyyt erottuu. Eilen se tuli pelkissä boksereissa pesemään hampaita siihen eteen, väräyttävää. Mun mies <3

Vierailija
105/105 |
11.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ei ole himoja. Paitsi suklaanhimoa ja intohimoa puutarhan hoitamista kohtaan kesäisin. 

-Mies 29v-