Kuvaile mies jota himoitsit viimeksi
Minä aloitan: Keskimittainen, ristiverinen lyhythiuksinen mies joka käveli tänään Prismaan käsi kädessä jonkun vaalean tosi tavallisen näköisen tytön kanssa. Miehellä oli upeat suht muodokkaat huulet ja aivan uskomattomat Cillian Murphy-tyyppiset silmät. Muuten hän ei ollut mikään erityiskomistus ja oli ihan tavallisesti pukeutunut, eikä hänellä ollut varmaan mitään käsitystä että minä kiinnitin häneen suuresti huomiota. Todella todella ihana mies!
Kuvailkaa millaista miestä olette viimeksi himoinneet ja missä ;)
Kommentit (105)
Mua jäi vähän kaivelemaan kun en edes yrittänyt vinkkailla sille ihanalle miehelle siellä kaupassa silmää tai hymyillä. Olen paljon söpömpi ja seksikkäämpi kuin se hänen tyttöystävänsä oli. Mulle sopisi sellainen mies niin hyvin ja jotenkin hän olis varmaan ilahtunut ihailusta!
ap jatkaa :)
Salilla käy vähän tän kuvan näkönen tyyppi. Niiiiiiin söötti, varsinkin kun hymyilee.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 20:00"]
Salilla käy vähän tän kuvan näkönen tyyppi. Niiiiiiin söötti, varsinkin kun hymyilee.
[/quote]
Panisin!
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 19:07"]
Noin kolmekymppinen, sinisilmäinen, lyhyehkö ja rokonarpinen nörtti. Ei kuulosta lottovoitolta, mutta kauniit silmät ja ujo hymy vetoavat meikäläiseen ihan täysillä.
[/quote]
Mä oon myös hulluna tällaisiin nörttityyppisiin jätkiin, vaikka itse oon oikeesti semmoinen vähän pissistyyppinen parikymppinen kuuma misu jolla on kyllä vientiä enemmänkin. Himoitsen jos mies on älykäs, ujohko ja hän hymyilee söpösti ja ujosti. Kauniit silmät/huulet/hiukset plussaa, mutta varsinaisesti komeista miehistä en tykkää enkä machomiehistä ! Söpöt ujohkot nörtit on ah, ja niistä voisin kuvitella perheenisän ja aviomiehen, nam!
Kise
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 20:03"]
[/quote]
Panisin!
[/quote]
Jep, se on vaan vähän liian nuori, ehkä sellaset 15 vuotta liian nuori mulle. Ainiin, oon naimisissakin, että ei tässä oikein saumaa :)
[/quote]
Eli kun piirtää itselleen viikset niin naisiltakin irtoaa?
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 20:12"]
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 20:03"]
[/quote]
Panisin!
[/quote]
Jep, se on vaan vähän liian nuori, ehkä sellaset 15 vuotta liian nuori mulle. Ainiin, oon naimisissakin, että ei tässä oikein saumaa :)
[/quote]
Voi harmi. Mutta toisaalta, pieni flirtti aina piristää päivää.. ;)
Vaalea n.+30, siniset silmät ja aina pieni hymy päällä. huoh.
Yhtä nörttipoikaa himoitsen aika usein. Kiksauttaisin, jos oltais vapaita..
Viiskymppinen, normaalitreenattuvartalo, n. 180 cm, tummat lievästi kihartuvat hiukset, parransänki, mielettömän siniset ja ystävälliset, lempeät silmät, naururypyt silmien ympärillä. Puku ja kravatti.
Olisin antanu heti siltä istumalta!
Työkaveria vähän väliä tänään töissä. Tumma ja seksikäs. Onneksi saan häneltä tänään.
86: Ettet vaan mun miestä kuolaa?
91 taitaa kuolata samaa kuin minä. Onneksi on mun! T:92
Pallinaamaista työkaveriani, ikä n. 35 v. En edes tiedä miksi, ei tod. mun tyyppiäni.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 19:48"]Kalju ja tatuoitu
[/quote]
Näiden sylissä näkee kunnon wt- mammoja :D :D
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 18:01"]
Minä aloitan: Keskimittainen, ristiverinen lyhythiuksinen mies joka käveli tänään Prismaan käsi kädessä jonkun vaalean tosi tavallisen näköisen tytön kanssa. Miehellä oli upeat suht muodokkaat huulet ja aivan uskomattomat Cillian Murphy-tyyppiset silmät. Muuten hän ei ollut mikään erityiskomistus ja oli ihan tavallisesti pukeutunut, eikä hänellä ollut varmaan mitään käsitystä että minä kiinnitin häneen suuresti huomiota. Todella todella ihana mies!
Kuvailkaa millaista miestä olette viimeksi himoinneet ja missä ;)
[/quote]Jos mies olisi liikkunut ilman naista, olisitko kiinnostunut ollenkaan?
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 19:34"][quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 18:27"]
Keskipituinen, vaalea, hoikka ja söpösti vaarallisen näköinen. Ehkä 25. Vähän ujon oloinen. Oih!
[/quote]
Ujona miehenä toivon rivo ja räävitöntä naista. Muniin kiinni ja kalsarit alas vauhdilla. Voi olla heppi aika terhakkaasti pystyssä, kun ujoilla tuskin paljoa naissuhteita. Vehkeen saama huomio veis ihan hurmioon. Toivottavasti tapaan rivon ja rohkean naisen, joka käy heti kasseille.
Vaike ite ehdotella ,kun pelkään torjutuksi tulemista.
[/quote]
tule tänne, mä vien sut tainnoksiin ; ) ja käyn heti kiinni ; )
Naiset rohkeasti kakslahkeisten kimppuun. Kyllä se pilperon tuoksu saa miehen kuin miehen kiimaan.