Kuvaile mies jota himoitsit viimeksi
Minä aloitan: Keskimittainen, ristiverinen lyhythiuksinen mies joka käveli tänään Prismaan käsi kädessä jonkun vaalean tosi tavallisen näköisen tytön kanssa. Miehellä oli upeat suht muodokkaat huulet ja aivan uskomattomat Cillian Murphy-tyyppiset silmät. Muuten hän ei ollut mikään erityiskomistus ja oli ihan tavallisesti pukeutunut, eikä hänellä ollut varmaan mitään käsitystä että minä kiinnitin häneen suuresti huomiota. Todella todella ihana mies!
Kuvailkaa millaista miestä olette viimeksi himoinneet ja missä ;)
Kommentit (105)
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:47"]
[quote author="Vierailija" time="12.09.2014 klo 12:40"]
Mun oma mies, tänä aamuna himoitsin hillittömästi
Siis, 185cm, 126kg tumma kaljuuntunut, ihanat ruskeanvihreät silmät, upea tuoksu, ihana suutelija, maailman ihanin mies ja mä haluan häntä
[/quote]
No siinähän paneskelet ukkoas. Älä tule omaa ukkoas kehuskelemaan. Oman ukon kehu haisee.
[/quote]
Hei ei tarvi olla ilkee! Mä pyysin kuvailuja siitä että millaista miestä ootte himoinnut viimeksi ja hän kertoi millaista. Sattui nyt olemaan hänen oma mies. Miksi suuttua moisesta?
ap
Mä himoitsen ihan ihmeellisiä miehiä välillä, vaikea edes itse yrittää saada kiinni mikä siinä on. Harvemmin oikeastaan himoilen ketään sellaista, jota pitäisin todella hyvännäköisenä - kerran iskin itselleni ihan siis upean näköisen miehen ja jo sen kanssa pussailu oli tosi tylsää eikä oikein tuntunut miltään.
No, vastatakseni kysymykseen, viimeksi himoitsin sellaista aika lailla nörttiä miestä, joka on melko lailla hintelä ja pienen sängen perusteella naamaan kasvaa lähinnä jotain amistyyppistä viiksistöä vaikka tämä henkilö onkin varmasti yli parikymppinen. Jalassa rumat farkut ja vaellukseen tarkoitetut goretex-kengät. Hiukset sellaiset kylmänruskeat ja hassun vanhanaikaisesti leikattu mutta plussana ihan kivat silmälasit. Ja ai että millainen hymy ja katse, ja lisäksi todella kauniit kädet ja pitkät sormet. Taisin sivusilmällä vilkuilla koko luennon ajan ja miettiä miten suudellaan miestä, jolla on silmälasit tai mitä se voisi niillä sormillaan tehdä..
Kapteeni Jack Harkness, häntä voi nähdä Doctor Whossa ja Torchwoodissa.
Eilen ihana Fwb ..... aaaahhh...ihanaa himoa..ggrrrrr.
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 18:02"]
Kevin Spacey
[/quote]
Mitä hänessä himoat?
[quote author="Vierailija" time="11.09.2014 klo 18:07"]
Eilen ihana Fwb ..... aaaahhh...ihanaa himoa..ggrrrrr.
[/quote]
Millainen mies hän on? ;) Kuvaile häntä..
Ronnie Roos!! Suklaasilmäsöpöläinen
178cm pitkä, 105kg, pääläelta melkein kalju, vatsakas, hyvä kiinteä takapuoli, leveät hartiat, kapea lantio, lihaksikkaat käsivarret ja jalat, upea amorinkaari ylähuulessa, siniset silmät ja vaaleat hiukset ( ne, mitä vielä päässä on). Mahti pakkaus!
Vanttera suomalainen nuorimies, pituudeltaan ehkä 175 cm, komeat kasvot, tuli vastaan rappukäytävässä. ;)
Pitkä, urheilullinen, vaalea, silmälasipäinen partanaama. Ihana. <3
Keskipituinen, vaalea, hoikka ja söpösti vaarallisen näköinen. Ehkä 25. Vähän ujon oloinen. Oih!
Työkaveria tänään aamukahvilla, kalju, ihanan lihaksikas, ihanat silmät... Ah miten silmä lepää kun katson sitä ;)
Pitkä, punatukkainen (! Ei yleensä mun tyyliä mutta tää mies.. Ah..) ja karismaattinen! Todella, todella kohtelias ja olen aina ihan sulaa vahaa hänen kanssa jutellessani.. Lihaksikaskin ja työnsä puolesta käyttää pukua. Työn puolesta häntä yleensä tapaankin.
Keskipituinen, leveät hartiat, vahva kroppa, etenkin reidet ja käsivarret, vaaleanruskeat laineikkaat hiukset, turkoosit silmät, pesukarhusilmät, ilkikurinen hymy. Onneks ei tarvi ainoastaan haaveilla siitä :)
Pitkä, urheilullinen kroppa, vähän sänkeä naamassa, vaaleanruskeat hiukset, iso muna. Olipas kyllä Mies siinä :)
Vaalea, sinisilmäinen, noin 190 cm pitkä, rotevarakenteinen, ihan aavistus "ylimääräistä". Ei ollenkaan mun tyyppiä. Matala ääni, olemuksen rauhallisuus ja silmiin asti heijastuva hymy vetosivat. Ja hauska hattu. :)
Pitkä, lihaksikas, ruskeasilmäinen, siilitukkainen ja kaikin puolin suloinen :)
+40 v. vaalea, lyhyet hiukset vähän sekaisin. Jännät siniset silmät ja ihana hymy. Olisin pannut.