Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaverini on ihastunut minuun

Vierailija
19.09.2014 |

Tämä on todella imartelevaa, eikä sinänsä häiritse minua mitenkään. Ikävä kyllä olemme molemmat naimisissa tahoillamme, eikä tämä ihastus tule koskaan johtamaan suhteeseen.

En vain tiedä kuinka toimisin? Ottaisinko reilusti puheeksi asian vai antaisinko asian vain olla?

Hän ei ole aiheesta puhunut, mutta sen huomaa hänen puhetavastaan, eleistään ja siitä kuinka hän tahattomasti koskettaa välillä minua. Pelkään että muut huomaavat tämän ennen pitkää, elleivät jo ole huomanneetkin.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy röökillä, eiköhän se sillä karkoitu.

Vierailija
2/28 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi tälle nyt satoi alapeukutuksia? Kysyin neuvoa miten toimisin? Reilusti puheeksi, jolloin ehkä tilanne helpottaisi vai annanko vain olla ja odotan että mies kyllästyy?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi miinukset, koska mitään ei ole edes puhuttu ja teet johtopäätöksiä molemminpuolisesta ihastuksesta.

Vierailija
4/28 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota puheeksi, todella iso riski nolata itsesi lopullisesti. Mitäs olet kuvitellut koko homman? Tai mitä jos mies kääntää kaiken vaan sun kuvitteluksi?
Varmempaa on vain olla huomaamatta ja olla antamatta mitään vastareaktiota.

Vierailija
5/28 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ole häneen ihastunut. Hän on ihastunut minuun.

Hän hymyilee ja katsoo minua silmiin aina keskustellessamme (muiden kanssa keskustellessa hän ei juurikaan hymyile). Hän ei oikein näytä hallitsevan tuota katsettaan, on sellainen rakastuneen ihmisen katse. Sitten on ne kosketukset selästä tai olkapäästä tai kädestä. En tiedä huomaako edes niitä itse.

ap

Vierailija
6/28 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry AP, ei mene läpi. Ihan selvästi sinä olet kuka on ihastunut ja olet ulkoistanut tunteesi häneen. Ole rehellinen itsellesi ja lopeta tälläinen sekoilu.

Vierailija
7/28 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin hyvin uskoa että hän kieltäisi kaiken pelastaakseen kasvonsa. Voisin olla noteeraamatta tuota mitenkään, mutta entä jos muut huomaavat? Mitä itse ajattelisitte jos teidän työpaikalla joku katsoisi toista rakastunein silmin toistuvasti? Voisin kuvitella että siitä lähtisi suhdehuhut liikkeelle.

ap

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 21:35"]

Älä ota puheeksi, todella iso riski nolata itsesi lopullisesti. Mitäs olet kuvitellut koko homman? Tai mitä jos mies kääntää kaiken vaan sun kuvitteluksi? Varmempaa on vain olla huomaamatta ja olla antamatta mitään vastareaktiota.

[/quote]

Vierailija
8/28 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta nyt vaan pysyä housuissasi niin kaikki pääsee helpommalla ilman mitään turhia "ihmissuhde draamoja".

Vierailija
9/28 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä vain piristää työtään flirttailemalla. Minunkin työkaverini koskettaa, flirttailee, kiusoittelee, mutta en ajattele asiasta sen enempää.

Vierailija
10/28 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä mielikuvitus sulla...

Vierailija
11/28 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun en ole. Hän on mukava ja hyvä kaveri, mutta olen ihastunut mieheeni. Suhtaudun tuohon työkaveriin kuin muihinkin kavereihini. Voi olla että yhteisen kampanjamme myötä tulimme liiankin kavereiksi ja hän sitten ihastui.

ap

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 21:51"]

Sorry AP, ei mene läpi. Ihan selvästi sinä olet kuka on ihastunut ja olet ulkoistanut tunteesi häneen. Ole rehellinen itsellesi ja lopeta tälläinen sekoilu.

[/quote]

Vierailija
12/28 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä sitä pelkää että muut huomaavat hänen olevan ihastunut sinuun vaan sitä että ne huomaavat sinun olevan ihastunut häneen.

Vierailija
13/28 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Kyse on sellaisesta hieman ujommasta työkaverista. Ei tavallisesta flirttailijasta. Kyllä minultakin löytyy sellainen puoliksi leikillään flirttaileva työkaveri, mutta se on vain hänen tapansa piristää työpäivää. Tämä ei ole sellaista.

Tiedättehän? Sellainen vähän lasittunut koiranpennun katse.

ap

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 21:57"]

Ehkä vain piristää työtään flirttailemalla. Minunkin työkaverini koskettaa, flirttailee, kiusoittelee, mutta en ajattele asiasta sen enempää.

[/quote]

Vierailija
14/28 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen itse ihastunut ja työkaveriin ehkä. Muut huomasivat jo ennen minua. Mietin miestinihan liikaa.. Kuten nyt!

Vierailija
15/28 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tyyppi flirtata kainilman että haluaa mitään? Vai haluavatko miehet sänkyyn jos paljonkin flirttaavat? Eikä ihastus tarkoita että aikoisi toimia. Töissä kynnys voi olla iso.

Vierailija
16/28 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarvitset täältä vahvistuksen sille että sinulla on fani työpaikalla? 

Kova on pönkityksen tarve nyt jostain syystä.

Vierailija
17/28 |
19.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitanpa hakea vinkkejä jostain ihan muualta, tämä keskustelu meni typeräksi todisteluksi.

Kuten kerroin kyse ei ole perusflirttailijasta vaan ujohkosta miehestä.

Kyllä. Tämä imartelee hiukan, eikä ihailija minua häiritse. Se häiritsisi jos tietäisin että meistä puhuttaisiin kahvihuoneessa.

ap

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 22:11"]

Siis tarvitset täältä vahvistuksen sille että sinulla on fani työpaikalla? 

Kova on pönkityksen tarve nyt jostain syystä.

[/quote]

Vierailija
18/28 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse et halua hänestä mitään, niin etkö voi olla ihan tavallisesti noteeraamatta häntä enempää kuin muitakaan työkavereita?

Vierailija
19/28 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä kysymystä, että miten toimia. Miksi ihmeessä ap:n on tarpeen toimia yhtään mitenkään?

Vierailija
20/28 |
22.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUohan on vanha ketju jo